Fifa ballon d'or

×

Afstemning: Hvem burde vinde

Cristiano Ronaldo
82 95.3%
Lionel Messi
4 4.7%
Franck Ribery
Ingen stemmer 0%
Zlatan Ibrahimovic
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 86
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #25 af Storken
Besvaret af Storken på emne Fifa ballon d'or

Zizou1981 skrev: Odds på Betfair

Ballon D'or 2013

Ribery: 1,98
Messi: 2,62
Ronaldo: 9

Der er ikke meget der tyder på, han skal have den i år. Jeg har lige smidt 500 kr til odds 9. Han er godt nok stor underdog.


Tak for tippet. Har lige smidt 492,5 kroner på samme udfald til odds 8.6 :)

Absurd, at jeg skulle bruge Nem-ID for at logge ind, bruge Nem-ID for at indbetale til betfair og bruge Nem-ID for at oprette "Verified by Visa".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #26 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Fifa ballon d'or
Korruption taler sit tydelige sprog når prisen udtrækkes. 5 gang.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #27 af Storken
Besvaret af Storken på emne Fifa ballon d'or

asp3200 skrev: Korruption taler sit tydelige sprog når prisen udtrækkes. 5 gang.....


Korruption handler om at misbruge sin stilling for at fremme egne interesser.

Det kunne f.eks. være, hvis Ronaldo overlod sin ret til at stemme, som anfører for det portugisiske landshold, til en holdkammerat, så denne kunne stemme på Ronaldo ;-)

Det er dog ikke korruption, hvis den filippinske landstræner stemmer på Messi, fordi han ikke ved bedre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #28 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Fifa ballon d'or
Storken:

Du ved udmærket hvad jeg mener.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #29 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Fifa ballon d'or

Storken skrev:

asp3200 skrev: Korruption taler sit tydelige sprog når prisen udtrækkes. 5 gang.....


Korruption handler om at misbruge sin stilling for at fremme egne interesser.

Det kunne f.eks. være, hvis Ronaldo overlod sin ret til at stemme, som anfører for det portugisiske landshold, til en holdkammerat, så denne kunne stemme på Ronaldo ;-)

Det er dog ikke korruption, hvis den filippinske landstræner stemmer på Messi, fordi han ikke ved bedre.


Hehe, det kommer vel an på, hvorfor han ikke ved bedre ;-)

Han kan jo lave en "Lord Nelson".

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #30 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Fifa ballon d'or
Er jeg lidt farvet, hvis jeg synes Ribery og Zlatan måske fortjener 2. og 3.pladsen foran Messi?

Ronaldo har klart været verdens bedste i år.

Ribery vandt the treble og var den bedste spiller for holdet og har klart været virkelig stærk.

Zlatan har scoret det ene vanvittige mål efter det andet og sat den ene assist efter det andet og har bare været fantastisk både for landshold og klub, nåede kvartfinalen i CL med et hold under toppen og røg ud på udebanemål mod selveste Barca.

Messi har selvfølgelig været god, uden tvivl, men har været usynlig i mange store kampe, som el clasicos'ne, Bayern-kampen, en af Milan-kampene, supercups'ne osv. og vigtigst af alt været skadet i rimelig mange kampe.

Kan huske Ronaldo ikke var blandt top 3 i 2010 bag Xavi og Iniesta, så helt unfair ville det egentlig heller ikke være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • falle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #31 af falle
Besvaret af falle på emne Fifa ballon d'or
Messi havde en god kamp mod Milan i februar eller marts var det. Mere specielt har han ikke leveret i år. Jeg tror Ribery vinder den, og noget ufortjent på det personlige plan, men manden har trods alt vundet the treble og det trækker gevaldigt op, samtidig har Ronaldo og Real Madrid ikke vundet noget som helst :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #32 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Fifa ballon d'or

SR4 skrev: Er jeg lidt farvet, hvis jeg synes Ribery og Zlatan måske fortjener 2. og 3.pladsen foran Messi?

Ronaldo har klart været verdens bedste i år.

Ribery vandt the treble og var den bedste spiller for holdet og har klart været virkelig stærk.

Zlatan har scoret det ene vanvittige mål efter det andet og sat den ene assist efter det andet og har bare været fantastisk både for landshold og klub, nåede kvartfinalen i CL med et hold under toppen og røg ud på udebanemål mod selveste Barca.

Messi har selvfølgelig været god, uden tvivl, men har været usynlig i mange store kampe, som el clasicos'ne, Bayern-kampen, en af Milan-kampene, supercups'ne osv. og vigtigst af alt været skadet i rimelig mange kampe.

Kan huske Ronaldo ikke var blandt top 3 i 2010 bag Xavi og Iniesta, så helt unfair ville det egentlig heller ikke være.


Tjo, man kan jo sige Ribery og Zlatan har hele 2 måneder til at komme foran Messi. Ribery er i min bog allerede foran Messi og helt på siden af Ronaldo som i den seneste tid dog har trukket fra Ribery, dog kun scoringsmæssigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #33 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Fifa ballon d'or

asp3200 skrev:

SR4 skrev: Er jeg lidt farvet, hvis jeg synes Ribery og Zlatan måske fortjener 2. og 3.pladsen foran Messi?

Ronaldo har klart været verdens bedste i år.

Ribery vandt the treble og var den bedste spiller for holdet og har klart været virkelig stærk.

Zlatan har scoret det ene vanvittige mål efter det andet og sat den ene assist efter det andet og har bare været fantastisk både for landshold og klub, nåede kvartfinalen i CL med et hold under toppen og røg ud på udebanemål mod selveste Barca.

Messi har selvfølgelig været god, uden tvivl, men har været usynlig i mange store kampe, som el clasicos'ne, Bayern-kampen, en af Milan-kampene, supercups'ne osv. og vigtigst af alt været skadet i rimelig mange kampe.

Kan huske Ronaldo ikke var blandt top 3 i 2010 bag Xavi og Iniesta, så helt unfair ville det egentlig heller ikke være.


Tjo, man kan jo sige Ribery og Zlatan har hele 2 måneder til at komme foran Messi. Ribery er i min bog allerede foran Messi og helt på siden af Ronaldo som i den seneste tid dog har trukket fra Ribery, dog kun scoringsmæssigt.


Arh de har lige knap og nap fire dage på træningsbanen ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #34 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Fifa ballon d'or
Nå ja 15 November :), var lige en måned tilbage:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Fifa ballon d'or
Handler det ikke mere om, at folket allerede har truffet sin beslutning? Altså hvor mange af jer ville stemme på Messi uanset hvor godt han så havde gjort det ift. Ronaldo? De stemmeberettiget er jo sikkert også tilhænger af den ene eller anden, og jeg tror f.eks. aldrig en person som Morten Olsen vil stemme Ronaldo ind på førstepladsen foran Messi, Xavi og Iniesta.
Det har intet med korruption at gøre, men hvordan Ronaldo bliver set udefra.

Jeg har en kammerat som synes Messi er verdens bedste, men ikke fordi han nødvendigvis har været den bedste dette kalenderår, men fordi det er Messi. Det er problemet ved disse individuelle priser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: falle, Real Madrid, ZizouMo, rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #36 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Fifa ballon d'or

Dios skrev: Handler det ikke mere om, at folket allerede har truffet sin beslutning? Altså hvor mange af jer ville stemme på Messi uanset hvor godt han så havde gjort det ift. Ronaldo? De stemmeberettiget er jo sikkert også tilhænger af den ene eller anden, og jeg tror f.eks. aldrig en person som Morten Olsen vil stemme Ronaldo ind på førstepladsen foran Messi, Xavi og Iniesta.
Det har intet med korruption at gøre, men hvordan Ronaldo bliver set udefra.

Jeg har en kammerat som synes Messi er verdens bedste, men ikke fordi han nødvendigvis har været den bedste dette kalenderår, men fordi det er Messi. Det er problemet ved disse individuelle priser.


Og det er netop derfor, at prisen - ligesom så mange andre priser - burde uddeles af et mindre udvalg, som valgte vinderen ud fra nogle seriøse kriterier, og diskuterede sig frem.

Hvis man ser på listen over hvordan folk har stemt, kan man se hvor hovedløst det er. Morten Olsen er ikke engang den værste, selvom jeg hader idéen om, at man stemmer på den samme person uanset hvordan spillerne har præsteret netop dette år. Men okay, svaret kommer snart; For hvis Messi vinder i år, så prisen endeligt død og meningsløs.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce