Fifa ballon d'or

×

Afstemning: Hvem burde vinde

Cristiano Ronaldo
82 95.3%
Lionel Messi
4 4.7%
Franck Ribery
Ingen stemmer 0%
Zlatan Ibrahimovic
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 86
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #85 af falle
Besvaret af falle på emne Fifa ballon d'or
^ Der hvor problemet opstår - som jeg tror - er at nogen hårdnakket påstår at man er Real Madrid-fan, giver en undervisning i hvorfor dagens Real Madrid og de fleste Real Madrid-spillere er elendige, får 95% af forummet på nakken, og så stadig gider at være her........ det minder lidt om tyrkerne som kom at slås med hinanden efter FCK-Galatasaray kampen - hvordan kan fans af samme klub være så meget imod hinanden?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #86 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Fifa ballon d'or

Brylle skrev: Jeg siger heller ikke, at han konsekvent skal ændre synspunkt, men der er en grund til, at der er blevet oprettet en tråd om ham og at han allerede har fået en offentlig advarsel eller to. Det jeg mener er, at han ikke bare forsøger at se tingene fra to sider. I stedet kalder han folk for bl.a. idiot, som det er set før og han trækker 2-3 ting ud af et indlæg, som han lige kan kommenterer på, og resten hvor han er sat på plads, bliver glemt. Det er så rystende irriterende at diskutere med en, der gør på den måde. Selvfølgelig behøver man ikke ændre holdning, men evnen til at tage noget til sig og se tignene fra to sider er en vigtig ting hvis man skal begå sig på et debatforum.

Nu vidste jeg så ikke at det var forkert, da andre har sagt det, og det blev ikke engang nœvnt. Og jeg sagde det fordi at han for 3-4 gang havde anklaget mig for noget der ikke var rigtigt. Det havde intet med fodbold at gøre. Og jeg har tit givet folk ret, selvom jeg mente noget andet i starten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #87 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Fifa ballon d'or

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Kiwes skrev: I sidder forhåbentlig ikke og diskutere hvorvidt vi skal beholde Ronaldo en mand som har været vores ubesetritte vigtigste offensive kort i samtlige sæsoner, det er jo helt hjernedødt (min mening). Jeg tør ikke tænke på hvor vi ville have været uden ham.


Rolig nu, heldigvis kun to brugere, der ikke ved bedre ;-)


Du fik lige et tak af mig for det indlæg. Bare ærgerligt ens tak ikke er synlige længere hahaha :D Sorry kunne ikke lade vær :D
I come in peace :)




Jeg elsker (ond)humor, især i en lille opkogt debat ;-)
Jeg er enige i næsten alle dine synspunkter, undtagen i denne situation og har stor respekt for dig herinde, men enig med Real Laudrup eller eller ej, så mistede jeg lidt for dig ved du kan sidde og forsvare ham i diskussionen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #88 af Steen
Besvaret af Steen på emne Fifa ballon d'or

Nu er problemet herinde jo også, at vi hvis man ytre noget negativt om Ronaldo, så har man jo flere hundrede tosser, ja undskyld mig hehe, tosser efter sig.


Det er jo ikke sandt. Når nogen skriver noget så dumt som ''Ronaldo er selvisk, han gider ikke at hjælpe holdet'' eller noget andet af det Real-Laudrup skriver, så er det jo klart at folk bliver sure.
Jeg forstår ikke, hvorfor folk kritisere Ronaldo for ikke at arbejde defensivt. Ancelotti har jo selv sagt at han ikke skal arbejde defensivt, derfor er det jo ham der skal kritiseres, hvis nogen skal det. Man skal også huske på, at Ronaldo spiller 60 kampe om året, og har gjort det de sidste mange år. Han kan jo ikke fortsætte på denne måde, hvis han skal spille alle de kampe. Derfor er det klart at han ikke skal dræbe sig selv i hver eneste kamp. Det er det der sker med Messi lige nu. Det er også derfor at Messi ikke arbejder så meget defensivt mere, han går bare rundt på banen når de ikke har bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #89 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fifa ballon d'or

Dios skrev:

Brylle skrev:

Dios skrev:

Brylle skrev:

Dios skrev:

Brylle skrev: 7-8 mod 1 og man kan ikke sande, at flertallet måske har ret. Man kan ikke bare rykke sig en smule eller prøve at udvide sin horisont ved at lytte til hvad andre siger og overveje hvad der egentlig er blevet skrevet. Jeg er rystet...


Og dette er måske noget af det dummeste jeg længe har læst. Sorry mate, men come on!

Flertallet, dem som råber højst eller skriver med versaler har absolut ikke mere ret end andre!

Det ved jeg nu ikke. Jeg kan forstå hvad du mener, og det er måske dårligt præciseret af mig, men når man har været 7 mod 1 i samtlige debatter i sin tid på forummet, og man ikke en eneste gang har rykket sig bare en smule, så er der noget galt :)

Jeg siger ikke, at flertallet konsekvent har ret. Det er ikke op til mig at vurdere hvad der er rigtigt og forkert, men problemer er jo, at når man ikke kan overveje modpartens synspunkt og springer et halvt indlæg over, så man kan svare på det man vil, så er det jo helt væk.


Jeg er faktisk tit enig med Real-Laudrup. Jeg synes dog han griber tingene forkert an, men mange af hans synspunkter stemmer meget godt overens med mine egne.
Men hvorfor skal han rykke sig, eller ændre sit syn på tingene, blot fordi han er i modvind?

Jeg siger heller ikke, at han konsekvent skal ændre synspunkt, men der er en grund til, at der er blevet oprettet en tråd om ham og at han allerede har fået en offentlig advarsel eller to. Det jeg mener er, at han ikke bare forsøger at se tingene fra to sider. I stedet kalder han folk for bl.a. idiot, som det er set før og han trækker 2-3 ting ud af et indlæg, som han lige kan kommenterer på, og resten hvor han er sat på plads, bliver glemt. Det er så rystende irriterende at diskutere med en, der gør på den måde. Selvfølgelig behøver man ikke ændre holdning, men evnen til at tage noget til sig og se tignene fra to sider er en vigtig ting hvis man skal begå sig på et debatforum.


Og derfor skrev jeg også, at jeg synes han griber tingene forkert an :) Han er en kæmpe provokatør, men sådan er han, og det må man bare acceptere. Kan man ikke det, så må man springe hans indlæg let og elegant over, også selvom det er svært :)

Nu er problemet herinde jo også, at vi hvis man ytre noget negativt om Ronaldo, så har man jo flere hundrede tosser, ja undskyld mig hehe, tosser efter sig.

Jamen så ser det ud til, at vi generelt er enige om hvordan man skal bære sig ad på forummet. Jeg synes dog det er svært bare at springe over når han skriver 24/7 og hvor ca. 2% af hans indlæg er uden provokationer eller noget fuldkommen hjernedødt dumt. Det samme når han er på chatten under kampe, hvor han når at foreslå et helt nyt hold under en kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #90 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fifa ballon d'or

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev: Jeg siger heller ikke, at han konsekvent skal ændre synspunkt, men der er en grund til, at der er blevet oprettet en tråd om ham og at han allerede har fået en offentlig advarsel eller to. Det jeg mener er, at han ikke bare forsøger at se tingene fra to sider. I stedet kalder han folk for bl.a. idiot, som det er set før og han trækker 2-3 ting ud af et indlæg, som han lige kan kommenterer på, og resten hvor han er sat på plads, bliver glemt. Det er så rystende irriterende at diskutere med en, der gør på den måde. Selvfølgelig behøver man ikke ændre holdning, men evnen til at tage noget til sig og se tignene fra to sider er en vigtig ting hvis man skal begå sig på et debatforum.

Nu vidste jeg så ikke at det var forkert, da andre har sagt det, og det blev ikke engang nœvnt. Og jeg sagde det fordi at han for 3-4 gang havde anklaget mig for noget der ikke var rigtigt. Det havde intet med fodbold at gøre. Og jeg har tit givet folk ret, selvom jeg mente noget andet i starten.

Nej.. Bare nej. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • falle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #91 af falle
Besvaret af falle på emne Fifa ballon d'or
Jeg opfordrer brugerne til at tage en lille pause fra tråden her, ikke fordi at vi ikke er uenige i at Ronaldo skal have Balon d'Or, men inden vi begynder at kase med mere mudder :) Vi kommer alligevel ingen vegne at blive sure ;)

Jeg melder pas herfra :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #92 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Fifa ballon d'or

Steen skrev: Det er jo ikke sandt. Når nogen skriver noget så dumt som ''Ronaldo er selvisk, han gider ikke at hjælpe holdet'' eller noget andet af det Real-Laudrup skriver, så er det jo klart at folk bliver sure.
Jeg forstår ikke, hvorfor folk kritisere Ronaldo for ikke at arbejde defensivt. Ancelotti har jo selv sagt at han ikke skal arbejde defensivt, derfor er det jo ham der skal kritiseres, hvis nogen skal det. Man skal også huske på, at Ronaldo spiller 60 kampe om året, og har gjort det de sidste mange år. Han kan jo ikke fortsætte på denne måde, hvis han skal spille alle de kampe. Derfor er det klart at han ikke skal dræbe sig selv i hver eneste kamp. Det er det der sker med Messi lige nu. Det er også derfor at Messi ikke arbejder så meget defensivt mere, han går bare rundt på banen når de ikke har bolden.

Nu skrev jeg netop at det også er en fejl fra Ancelotti´s side. Men hvorfor tror du at han gør det? Tror du at Ronaldo bare accepterer at skulle arbejde defensivt, uden at blive utilfreds? Jeg tvivler.

Det er sådan noget her jeg bliver irritereret over, vi husker det alle.


Synes ikke rigtig at du kan sammenligne ham med Messi. Barcelona har jo spillet et utroligt presspil under Guardiola, det vil altid tage hårdt på spillerne. De har jo nærmest ikke gjort de siden han smuttede. Og nu laver han intet defensivt fordi at han hele tiden bliver skadet.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Real-Laudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #93 af Steen
Besvaret af Steen på emne Fifa ballon d'or
Du modsiger jo dig selv?

fejl fra Ancelotti´s side

Tror du at Ronaldo bare accepterer at skulle arbejde defensivt, uden at blive utilfreds

Netop sådan en sætning gør, at ingen tager dig seriøst. Men det er fint, du har måske ret, han nægter måske at spille.

Det er sådan noget her jeg bliver irritereret over, vi husker det alle.


Og der er jeg enig, dette bryder jeg mig heller ikke om.
Det er ikke så meget dine indlæg i denne tråd jeg snakker om, jeg tænker også på dem du har skrevet i de andre tråde.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #94 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Fifa ballon d'or

Real-Laudrup skrev: Og nu laver han intet defensivt fordi at han hele tiden bliver skadet.


Hvorfor tror du, at han bliver skadet? Steen - jeg tror, at du skal skære det ud i pap..
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Ikertheman.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #95 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Fifa ballon d'or

Steen skrev: Du modsiger jo dig selv?

Netop sådan en sætning gør, at ingen tager dig seriøst. Men det er fint, du har måske ret, han nægter måske at spille.

Det er jo ikke modsigende. Det er jo en fejl at Ancelotti ikke tør at sige noget til Ronaldo, uanset hvordan Ronaldo reagerer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #96 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Fifa ballon d'or

Ikertheman skrev:

Real-Laudrup skrev: Og nu laver han intet defensivt fordi at han hele tiden bliver skadet.


Hvorfor tror du, at han bliver skadet? Steen - jeg tror, at du skal skære det ud i pap..

Det er jo ikke fordi at han arbejder defensivt. Det har han jo nærmest ikke gjort de sidste to år. Han blev jo aldrig skadet under Pep, og det var der, de var så intense i deres pres. Han bliver ved med at blive skadet fordi at Barcelona ikke kan tage sig ordenligt af ham. Det var jo en skandale at han var med i returkampen mod PSG, han burde jo ikke engang have været på bænken.

Jeg tror at det er dig, der skal have tingene skåret ud i pap

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce