Sæsonen 2014/2015

11 år 10 måneder siden #529 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Spanske AS: Ancelotti overvejer at bruge Ramos på højrebacken.

Lad os slå en ting fast med det samme: Det efterfølgende har absolut intet med Arbeloa at gøre!!

Hvis Ancelotti vælger den løsning, så er han godt nok længere ude i tovene end man kunne frygte.

Vi er i forvejen svækkede af Carvajals skade og nu vil han så svække midterforsvaret også ved at rykke en ny mand derind i så vital en kamp som mod Atlético Madrid.

Hvis hans trup er sat ordentligt sammen, så må det vel nødvendigvis være sådan, at spiller førstevalget på en position ikke, så spiller andetvalget.

Jeg håber virkelig, at det er en avis-and.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #530 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015
Ikke at jeg er tilhænger af løsningen, men jeg er ikke sikker på, at jeg ser Varane i stedet for Ramos som en svækkelse af midterforsvaret........... - Særligt i en kamp, hvor bølgerne vil gå højt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ZizouMo, samuraidk, rezamadridista, andreashn

11 år 10 måneder siden #531 af samuraidk
Besvaret af samuraidk på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er tilbøjelig til at give Raul7 ret. Måske en god ide hvis Ramos bliver rykket ud på backen på lørdag. De sidste par gange har han godt nok ligget på grænsen til et tidligt bad med de hjerneblødninger han godt kan få igennem en kamp.

Hvad er folks input til denne artikel?

www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014...idfield?ICID=HP_BN_6

Illara har ikke rigtig spillet i denne sæson så ved ikke om han er klar til et derby. Måske kunne det være en løsning med Bale på midtbanen?

11 år 10 måneder siden #532 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
Synes ikke det lyder så dumt som først antaget.... Ramos har hurtigheden til højreback-positionen og han kan sikkert lave samme gode løb frem ad banen som Carvajal - Varane er jo slet ikke et dårligt alternativt til Ramos på centerbacken, hvis han da er i form! Men i en så afgørende kamp som hjemmekampen mod Atletico burde vi nok ikke eksperimentere for meget :/

Hvis Bale bruges på midtbanen, så skal James bruges som højre wing
Summeret op så betyder det, at Bale skal udføre det arbejde som Di Maria udførte sidste år, og James skal præstere på samme niveau som Bale gjorde sidste sæson, hvis vi tager deres eventuelle nye positioner i betragtning - Ingen af disse ændringer synes at være en direkte forbedring i forhold til den startopstilling, vi havde i den overståede sæson.... Medmindre Ancelotti gør sit arbejde ligeså godt som sidst i omskolingsarbejdet

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.

11 år 10 måneder siden #533 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev: Spanske AS: Ancelotti overvejer at bruge Ramos på højrebacken.

Hvis Ancelotti vælger den løsning, så er han godt nok længere ude i tovene end man kunne frygte.

Vi er i forvejen svækkede af Carvajals skade og nu vil han så svække midterforsvaret også ved at rykke en ny mand derind i så vital en kamp som mod Atlético Madrid.

Hvis hans trup er sat ordentligt sammen, så må det vel nødvendigvis være sådan, at spiller førstevalget på en position ikke, så spiller andetvalget.

Ramos-Varane-Pepe-Marceloa

vs.

Arbeloa-Ramos-Pepe-Marcelo

Er valget svært, når vi spiller hjemme, hvor vi skal skabe kampen og vi spiller mod et hold med hovedstødsstyrke?
Ramos er både bedre end Arbeloa offensivt og med hovedet.

Jeg tror dog ikke han dropper Arbeloa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

11 år 10 måneder siden #534 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Elkrimi skrev:

Siempre Madrid skrev: Spanske AS: Ancelotti overvejer at bruge Ramos på højrebacken.

vs.

Er valget svært, når vi spiller hjemme, hvor vi skal skabe kampen og vi spiller mod et hold med hovedstødsstyrke?

Jeg kan godt følge argumentet, men jeg frygter bare, at der kan skabes flere misforståelser centralt, hvis Varane pludselig skal ind i centerforsvaret. Og så i en kamp, hvor man på forhånd godt kan frygte for vores midtbane-konstellation.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 10 måneder siden #535 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

Elkrimi skrev:

vs.

Jeg kan godt følge argumentet, men jeg frygter bare, at der kan skabes flere misforståelser centralt, hvis Varane pludselig skal ind i centerforsvaret. Og så i en kamp, hvor man på forhånd godt kan frygte for vores midtbane-konstellation.

Det er så også her jeg tænker, hvorfor man ikke fik prøvet det i nogle af træningskampene eller lignende. Som andre nævner, så er det et lille sats, at ændre for mange positioner til sådan en kamp.

Jeg plejer at foretrække Arbeloa på højrebacken når vi møder gode hold der som udgangspunkt angriber. Men vi kender alle Atletico, de står solidt nede i forsvaret og satser på omstillinger. Vi skal skabe kampen og kommer til at have bolden i minimum 60% af tiden. Jeg tror ikke vores problem kommer til at ligge i forsvaret i første omgang, men i det offensive. Jeg håber derfor vi har nogle kreative spillere fremme, der kan formå at sætte Benzema, Bale og Ronaldo i scene.

Kommer vi bagud, så kommer vi også i problemer, hvor Atletico vil spille på samme måde, hvis de skulle komme bagud.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

11 år 10 måneder siden #536 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Hvor ser det dog egentlig skræmmende dårligt ud...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, Macon

11 år 10 måneder siden #537 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæsonen 2014/2015
Hvorfor er det at Ancelotti ikke sætter Ronaldo på fløjen?? Er jo tåbeligt da han klart spiller bedst på den position

11 år 10 måneder siden #538 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2014/2015
Benzema med endnu en af sine gode kampe. Han overstråler Bale i hvor dårlig man kan være på en halvleg.

Ronaldo stråler helt sindssygt.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved BBB.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #539 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2014/2015
Indtil videre går sæsonen sgu meget godt.

11 år 10 måneder siden #540 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Sæsonen 2014/2015
Endnu en gang koster Benzema 3 point med sine brændte chance. Kunne brække mig over ham, og at ledelsen/træneren ikke kan se hvor ringe han er. Skandale man ikke henter en klasseangriber.!!!

Leveret af Kunena Forum