Sæsonen 2014/2015
- DarioGomez
- Emne forfatter
- Eduardo
Her kommer vi helt sikkert til at diskutere indkøb, salg og så videre, men inden vi overhovedet når så langt, så lad os starte et helt andet sted:
Tredjetrøjen for 2014/2015:
TADAAA ....
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skal den have en pink/lyserød farve, så skal det da være alle andre end den fesne nuance.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
En del af shortsene og t-shirten er photoshoppet er det Adidas logoet som er blevet skåret væk?
Jeg er her stadig XOXO
Real HWL skrev: Må sige at jeg er ovenud lykkelig for at se vi skal spille i pink i den kommende sæson. Trøjen kommer til at være smuk på min datter når hun kommer til verden i oktober ;)
Haha du har en pointe;) hvornår bliver de sat til salg, min datter kommer om en måned:D
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
- Administrator
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
JimmyBroe skrev:
Real HWL skrev: Må sige at jeg er ovenud lykkelig for at se vi skal spille i pink i den kommende sæson. Trøjen kommer til at være smuk på min datter når hun kommer til verden i oktober ;)
Haha du har en pointe;) hvornår bliver de sat til salg, min datter kommer om en måned:D
Du kan allerede bestille den nu :) www.realmadridshop.com/stores/realmadrid..._text=wearitorfearit
Så er dåbskjolen sikret ;)
"Det ikk' så ringe endda" ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
The UEFA Control and Disciplinary Body has handed down sanctions to Real Madrid CF following incidents during their UEFA Champions League semi-final first leg against FC Bayern München in the Spanish capital on 23 April.
Following the charge of racist behaviour by Real Madrid supporters during the match (Article 14 of the UEFA Disciplinary Regulations), the Control and Disciplinary Body has ordered the partial closure of the Santiago Bernabéu for one match. More specifically, sectors 120 and 122 of the stadium will be closed for the club's next UEFA competition home game. Real Madrid are obliged to display a banner with the wording 'No to Racism' in those sectors.
Mere her: www.uefa.com/uefachampionsleague/news/ne...sure+for+Real+Madrid
Ikke overraskende er det Grada Joven og Ultra Sur, der sidder på de to sektioner. Anklagen går på at der har været vejet flag med nazi symboler under kampen mod Bayern. Klubben har valgt den i mine øjne pinlige strategi at påklage afgørelsen med henvisning til at Howard Webb, kampens dommer, ikke så noget og så burde det ikke tælle, på trods af at UEFA har forevist klubben billeder af flagene.
Jeg synes, at straffen er virkelig god, og det er en dejlig alternativ tilgang til det.
- Kaspercristiano
- Gæst
BBB skrev: Det er en skammelig tilgang.
Jeg synes, at straffen er virkelig god, og det er en dejlig alternativ tilgang til det.
Straffen er noget tosset. Der skal ikke være plads til racisme, men du fjerner ikke problemet jo. Det er nemlig ikke kun to grupperinger som står for racisme i Spanien, men en stor del af det spanske publikum på Bernabéu og rundt omkring i landet. Straffen er utrolig maltplaceret og giver ingen mening for dem der bliver straffet. Det er jo ikke dem der skal betale men klubben..