Sæsonen 2014/2015

10 år 5 måneder siden #1 af DarioGomez
Sæsonen 2014/2015 blev oprettet af DarioGomez
En sådan trænger vi til!

Her kommer vi helt sikkert til at diskutere indkøb, salg og så videre, men inden vi overhovedet når så langt, så lad os starte et helt andet sted:

Tredjetrøjen for 2014/2015:

TADAAA ....

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Havde det været for 10 år siden, så havde jeg været mere end frisk, men så blev man voksen, og det der går jo bare ikke!
Skal den have en pink/lyserød farve, så skal det da være alle andre end den fesne nuance.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 5 måneder siden #3 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Godt det er tredje trøjen.

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #4 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
Det er dog en forfærdelig farve. Er det sikkert at det bliver farven? Håber virkelig at alle andre hold skifter deres egne 1-2-3 trøjer ud med en trøje som har samme farve. Så vi aldrig bliver nødsaget til at se vores spillere iklæde sig det kluns.

En del af shortsene og t-shirten er photoshoppet er det Adidas logoet som er blevet skåret væk?

Jeg er her stadig XOXO

10 år 5 måneder siden #5 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2014/2015
Må sige at jeg er ovenud lykkelig for at se vi skal spille i pink i den kommende sæson. Trøjen kommer til at være smuk på min datter når hun kommer til verden i oktober ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 5 måneder siden #6 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015

Real HWL skrev: Må sige at jeg er ovenud lykkelig for at se vi skal spille i pink i den kommende sæson. Trøjen kommer til at være smuk på min datter når hun kommer til verden i oktober ;)

Haha du har en pointe;) hvornår bliver de sat til salg, min datter kommer om en måned:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 5 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
I det mindste vil de ikke længere kalde os hyæner i det catalonske.......det vil i stedet blive pat´grisene ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 5 måneder siden #8 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2014/2015

JimmyBroe skrev:

Real HWL skrev: Må sige at jeg er ovenud lykkelig for at se vi skal spille i pink i den kommende sæson. Trøjen kommer til at være smuk på min datter når hun kommer til verden i oktober ;)

Haha du har en pointe;) hvornår bliver de sat til salg, min datter kommer om en måned:D

Du kan allerede bestille den nu :) www.realmadridshop.com/stores/realmadrid..._text=wearitorfearit

Så er dåbskjolen sikret ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB

10 år 5 måneder siden #9 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg vil nu hellere åbne den nye sæson med et billede af noget lidt andet end de fimsede brudepigekjoler:

"Det ikk' så ringe endda" ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

10 år 5 måneder siden #10 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015

The UEFA Control and Disciplinary Body has handed down sanctions to Real Madrid CF following incidents during their UEFA Champions League semi-final first leg against FC Bayern München in the Spanish capital on 23 April.

Following the charge of racist behaviour by Real Madrid supporters during the match (Article 14 of the UEFA Disciplinary Regulations), the Control and Disciplinary Body has ordered the partial closure of the Santiago Bernabéu for one match. More specifically, sectors 120 and 122 of the stadium will be closed for the club's next UEFA competition home game. Real Madrid are obliged to display a banner with the wording 'No to Racism' in those sectors.

Mere her: www.uefa.com/uefachampionsleague/news/ne...sure+for+Real+Madrid

Ikke overraskende er det Grada Joven og Ultra Sur, der sidder på de to sektioner. Anklagen går på at der har været vejet flag med nazi symboler under kampen mod Bayern. Klubben har valgt den i mine øjne pinlige strategi at påklage afgørelsen med henvisning til at Howard Webb, kampens dommer, ikke så noget og så burde det ikke tælle, på trods af at UEFA har forevist klubben billeder af flagene.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

10 år 5 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2014/2015
Det er en skammelig tilgang.

Jeg synes, at straffen er virkelig god, og det er en dejlig alternativ tilgang til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, MMM

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #12 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Sæsonen 2014/2015

BBB skrev: Det er en skammelig tilgang.

Jeg synes, at straffen er virkelig god, og det er en dejlig alternativ tilgang til det.

Straffen er noget tosset. Der skal ikke være plads til racisme, men du fjerner ikke problemet jo. Det er nemlig ikke kun to grupperinger som står for racisme i Spanien, men en stor del af det spanske publikum på Bernabéu og rundt omkring i landet. Straffen er utrolig maltplaceret og giver ingen mening for dem der bliver straffet. Det er jo ikke dem der skal betale men klubben..

Leveret af Kunena Forum