Tiltag til Madridista.dk

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #1237 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
Du er bestemt ikke den eneste der har dette problem. Vores webhotel-vært giver denne forklaring:

Denne fejl opstår når webserveren observerer at det enkelte webhotel bruger for mange CPU/RAM ressourcer på webserveren.

For at forhindre at hele serveren bliver utilgængelig som resultat af webhotellet's ressourceforbrug, lukker serveren derfor automatisk ned for webhotellet. Serveren lukker også automatisk op for webhotellet igen når forbruget er faldet.

Under normale omstændigheder burde et webhotel aldrig se denne fejl, med mindre webhotellet er under angreb, eller webhotellet ikke er optimeret godt nok til at håndtere mange samtidige besøg.

Vi har forsøgt at slå noget caching til nu, hvilket bl.a. medfører at afstemningsfunktionen kun kan bruges af registrerede brugere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #1238 af Hala Madrid!
Besvaret af Hala Madrid! på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvor er ligatabellen og kampprogrammet for alle turninger i sæsonen, for ikke at tale om tidligere kamp- og målstatistikker?
Der ligger naturligvis meget arbejde i det, men et link kunne være behjælpeligt? Når man nu alligevel er på madridista.dk gider man ikke til at slå nye faner op for at finde noget så simpelt som det.

Et forslag kunne være, at der var en ligatabel på siden af forsiden

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #1239 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg fandt Callejon's facebook-side, og derfra linkede han til Xabi Alonso's side (og det ser ud til at han først lige har taget den i brug)
I hvert fald, jeg lagde mærke til at de manglede under 'truppen' så her de:
Callejon
facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%...ream&%24MURI__user=0
Alonso
facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%...ream&%24MURI__user=0
Det skal også lige anbefales at i tjekker Alonso's side ud, det seneste billede han har lagt ind burde få grinet frem på sådan en kedelig tirsdag aften ;-)
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved RMD96.

9 år 9 måneder siden #1240 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Mht. "Danske spil" tråden. (Odds tiltag)

Kunne man egentlig ikke lave et system så vi kan se hvordan de forskellige her på siden klarer sig, både mht. Til denne kamp men også fremtidige kampe? Det kunne være fedt, og så kåre en vinder hver månede og én en gang om året.?

Jeg ved FCK har/haft noget ligende på deres hjemmeside, hvor man kunne "spille" på tilskuertal, målscorer, hjørnespark, you name it:)

Er det lidt voldsomt? :) Det kunne ihvertfald være en fed feature til siden synes jeg. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke, knokle med at få det op at køre.:P

Det var bare en ide:)

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

9 år 9 måneder siden #1241 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har ikke været igennem de mange sider, men er det i tankerne, at lave private beskeder? Der er lidt for meget tilfældighed over hvem der er på chatten, hvis man gerne vil have fat i en bestemt.

Hvis det allerede er muligt, så vil jeg gerne sendes i den rigtige retning :-)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #1242 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg kan kun støtte op om BBB's forslag. Jeg savner virkelig en PM funktion, så man kan holde alt det personlige fnidder ude af debatten.

Derudover ville jeg ønske, at man kunne tilpasse sin profil i langt højere grad end nu. Personligt vil jeg gerne have fjernet min status (Platin bruger), de 6 små blå kugler og antallet af Modtagne TAK.

Mvh
Anders

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #1243 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
En lille sidebemærkning:
Boksen med "IKKE ONLINE" burde fjernes. Jeg har under indstillinger valgt, at min online status skal skjules. Det er dog ikke ensbetydende med, at jeg ønsker at stå som "IKKE ONLINE" altid. I behøver reelt kun en boks, der hedder "ER ONLINE", hvis folk faktisk er online og ønsker at vise deres online status.

9 år 9 måneder siden #1244 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Tiltag til Madridista.dk
Et forslag: Få flere til at kigge tingene igennem inden i sender dem ud. Jeg vil med glæde hjælpe med ting her og der hvis der er brug for det. Synes i skal være mere aktive på Facebook, i bliver overløbet af RM Centralen, som bliver styret af børn. I min verden skal Madridista være dansk RM-hjemmeside #1. :)
BTW: Lidt ros skal i ha' for at sætte Marca og diverse andre spanske aviser på FB, samt oversættelse af disse! Det er en fantastisk ide. :)

9 år 8 måneder siden #1245 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Tiltag til Madridista.dk
Er ikke sikker på om det er blevet nævnt før i tråden, men hvad med at gøre jeres hjemmeside optimeret til at blive vist på smartphones? Kunne være utrolig brugbart!

9 år 8 måneder siden #1246 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
Nu ved jeg ikke om FB-siden går under det her, men de startopstillinger som folk kommer med (når de bliver bedt om det) er jo sindssyge. Nogle af dem er langt ude, et fåtal er seriøse, andre er virkelig præget af idoldyrkelse. Fx:

Lopez
Ronaldo Ronaldo Ronaldo Ronaldo

Ronaldo Ronaldo

Ronaldo Ronaldo Ronaldo

Ronaldo

Andre sværger til det hold, som slog Barcelona. Eller de hold, som slog Barcelona. Både A- og B-holdet.

Det er i det hele taget en pærevælling af semi-seriøsitet, spam og jokes. Jeg har intet forslag til hvad der skal gøres, men nærmere et spørgsmål: Hvad er målet med FB-siden? Hurtige kommentarer, jokes osv., eller er der en forhåbning om at det på et tidspunkt nærmere sig den seriøsitet som trods alt er herinde?

9 år 8 måneder siden #1247 af Siempre Madrid
Nej, der vil nok altid være en mere løs stemning på Facebook-gruppen og det er også meningen.

Vi poster selv mange forskellige ting, som af forskellige årsager ikke lige hører under nyhederne her på Madridista.dk, så der er lidt højere til loftet på Facebook og lidt mere plads til one-liners end vi prøver at tilstræbe at undgå her.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

9 år 8 måneder siden #1248 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tiltag til Madridista.dk
Generelt skal man jo bare holde sig fra det Facebook-pjat...;)

Leveret af Kunena Forum
Annonce