Tiltag til Madridista.dk

11 år 4 måneder siden #1225 af Kassow-Rossing
Ja den side er ikke hvad den lovede, den ville blive de første måneder :) Heldigvis kunne de aldrig konkurrere med Madridista.dk, der efter mit hovede fungerer optimalt.

Linding: "Var din pointe ikke, at siden skulle være nem at finde for Real Madrid-fans i DK?"
Nej :) Min pointe var at den skulle være nemmest mulig at finde. Ellers har man ikke optimeret :) Selvom en ting er godt, kan noget andet være bedre. Det var min pointe. Jeg fik sikkert ikke fomuleret det så godt i det første indlæg.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1226 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
#1216.

Cool :).

Vil godt have lov til og tale for alle Apple brugerne herinde. Det er utrolig uoverskueligt og finde rundt i, hvis du sidder på din Ipad eller Iphone, som jeg oftest gør, og siden fungere ikke optimalt på min Imac heller.
Du er jo kendt som gammel far, og derfor kunne jeg frygte du stadig hænger fast i 90'erne haha :D Ej spørg til side. Men det kunne gøres langt mere brugervenligt.
Om det skal være spiller for spiller, er som du selv siger uinteressant i længden. For oftest debatere man bredere emner, og tilsidst ender det ud i noget helt trejde, så på det punkt er jeg enig.
Det er bare utrolig belastende og skulle igennem rigtig mange indlæg, som overhovedet ikke omhandler det man selv var igang med og debatere om.
Men man kunne vælge overemner som hedder Cdr, Chl og ligaen. Og derefter oprette alle kampe med dato. Så sidder man ikke og debatere om 2 forskellige kampe, og tråden bliver uendelig lang.

Og for lige og vende tilbage til Apple produkterne, så er det yderst sjældent, siden selv går ned til sidst skrevet indlæg, og derfor skal igennem alle 3000 indlæg der er skrevet siden tråden blev oprettet. Det er fantastisk irriterende, og grundet mine fede fingre ender jeg altid med og komme til det øverste indlæg igen

Og evt. En søgefunktion i nyhedsarkivet har jeg tit undret mig over. Siden er jo den mest troværdige IMO, og derfor søger jeg altid efter jeres nyheder først, men det er simpelthen uoverskueligt, og finde nyheder tilbage for bare sidste måned.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1227 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk
Til jeres nyhed:
"Mourinho: Hvem er ’Mono’ Burgos"

Det kunne være smart, hvis I i artiklen skrev, at Germán ’Mono’ Burgos er Atleticos assistent-træner. Det er ikke kun Mourinho, der er uden den viden.

Mvh
Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1228 af Siempre Madrid
Hvis man ikke skulle kunne opfylde en Barcelona-fans ønske i denne juletid, hvornår så ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1229 af Storken
Besvaret af Storken på emne Tiltag til Madridista.dk

You are much too generous :)


Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1230 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Tiltag til Madridista.dk
Kan vi ik' også få nyhederne på Katalansk?

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1231 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Der er sikkert meget at se til endnu på en nye side. Men jeg kan nu ikke lade være at bidrage med nogle ideer.
I forhold til jeres statistik, kunne man så ikke ha en liste over hvem der har været længst tid online, ligesom man har en statistik over antallet af indlæg?
Det kan faktisk også bidrage til en bedre debat vil jeg mene.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1232 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det ikke rangen der nogenlunde indikerer det ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1233 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Tiltag til Madridista.dk

Hugol skrev: I forhold til jeres statistik, kunne man så ikke ha en liste over hvem der har været længst tid online, ligesom man har en statistik over antallet af indlæg?
Det kan faktisk også bidrage til en bedre debat vil jeg mene.


Hvad skulle det hjælpe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #1234 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
J tager den på debatten, hvis der r interesse.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1235 af anes
Besvaret af anes på emne Tiltag til Madridista.dk
Chatten kunne godt bruge en hjælpende hånd, den der tjekker forbindelsen giver i forbindelse med lidt trafik på siden konstant denne meddelelse ChatBot: FEJL: Status for forbindelse. 508, hvilket gør det umuligt og snakke om kampen efter den er slut.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1236 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk
Muligvis er jeg den eneste der har dette problem, men nu har jeg flere gange været ude for at Madridista.dk går ned når jeg forsøger at klikke rundt på siden. Den kommer med følgende besked

"Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later."

Bliver den overbelastet?:O

Det skete aldrig på den gamle Madridista.dk.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum