Tiltag til Madridista.dk

13 år 1 dag siden #1285 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Tiltag til Madridista.dk

SR4 skrev: Er jeg den eneste som har problemer med "Husk mig"-knappen? Det er irreterende jeg skal skrive kode hvergang.

Ingen svar? Siempre? Anyeone?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 dag siden #1286 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

SR4 skrev:

SR4 skrev: Er jeg den eneste som har problemer med "Husk mig"-knappen? Det er irreterende jeg skal skrive kode hvergang.

Jeg har ikke nogen problemer med det.

Hvilken enhed benytter du når problemet opstår?:-)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 1 dag siden #1287 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev:

SR4 skrev:

Jeg har ikke nogen problemer med det.

Hvilken enhed benytter du når problemet opstår?:-)

Bruger safari på mac. Skal altid logge på :(

12 år 11 måneder siden #1288 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Tiltag til Madridista.dk
Er der ikke et sted på hjemmesiden hvor man kan se alle nyheder på madridista.dk på én lang liste?

Det var der i hvert fald ved det gamle design :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #1289 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk
-

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1290 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Tiltag til Madridista.dk

Real Madrid skrev: -

Den mand havde altid et es i ærmet af ekstra viden, hvis man undrede sig over noget. Nøj, hvor er han savnet som kommentator!

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1291 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk

SR4 skrev: Bruger safari på mac. Skal altid logge på :(

Bruger også Safari på Mac uden problemer. Har du slået "block cookies" til?

Hvilken adresse bruger du i URL'en – www.madridista.dk eller bare madridista.dk?

12 år 11 måneder siden #1292 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Brylle skrev: Hvorfor synes jeg niveauet begyndte at dale næsten lige efter den nye side her blev lavet? Nok var det gamle mindre overskueligt, men der fandt klovne i det mindste ikke herind...

Hmm kan det havde noget at gøre med at man nu, ikke skal sende en email til Siempre med ønsket brugernavn og password som han så skal godkende og oprette en bruger for en?

Det kunne være at man skulle indføre det igen.:D Hvad siger du Siempre? Lidt Ekstra arbejde, vaaaar?:P

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #1293 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev:

Brylle skrev: Hvorfor synes jeg niveauet begyndte at dale næsten lige efter den nye side her blev lavet? Nok var det gamle mindre overskueligt, men der fandt klovne i det mindste ikke herind...

Hmm kan det havde noget at gøre med at man nu, ikke skal sende en email til Siempre med ønsket brugernavn og password som han så skal godkende og oprette en bruger for en?

Det kunne være at man skulle indføre det igen.:D Hvad siger du Siempre? Lidt Ekstra arbejde, vaaaar?:P

Jeg skal faktisk verificere alle brugere, inden de bliver godkendt. Dermed skulle vi blandt andet slippe for det reklame-spam, som vi en overgang var ramt af.

Men vi kan jo starte med os selv, når vi gerne vil løfte niveauet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #1294 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Jeg skal faktisk verificere alle brugere, inden de bliver godkendt. Dermed skulle vi blandt andet slippe for det reklame-spam, som vi en overgang var ramt af.

Jeg synes nu at der kom en god ide siempre på et tidl tidspunkt. Hvis du har en funktion der hedder nej tak knappen. Hvis en person får nejtak fra flere end 10 pr indlæg, så vil indlægget automatisk blive slettet. Dermed slipper vi for nogle af de mindre vigtige indlæg. Så længe at det ikke bliver misbrugt selvf. Det behøver ikke at være præcist sådan, men at man måske finder på noget i den dur ?

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #1295 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk

Hugol skrev:

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Jeg synes nu at der kom en god ide siempre på et tidl tidspunkt. Hvis du har en funktion der hedder nej tak knappen. Hvis en person får nejtak fra flere end 10 pr indlæg, så vil indlægget automatisk blive slettet. Dermed slipper vi for nogle af de mindre vigtige indlæg. Så længe at det ikke bliver misbrugt selvf. Det behøver ikke at være præcist sådan, men at man måske finder på noget i den dur ?

Tør du risikere det Hugol ;)

Dril - det lyder som et super initiativ!
Dog vil jeg ØNSKE, at man lige tog fat i ham Brian på siden, der har gjort sit for trol og spam her på det seneste.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 11 måneder siden #1296 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Man skal også bare passe på, at forummet ikke bliver for ensporet. Det er altså tilladt og være uenige, og uanset hvor urealistisk og dumt man så mener indlægget er, så kan man jo bare springe let henover. Nu er jeg også af den tro, at Brian er en troll, men tavshed er den bedste medicin på den slags ting.

Nej tak knappen synes jeg er en rigtig dårlig idé. F.eks. ville jeg trykke nej tak hvergang du nævner dit spanske hurlumhej Hugol, og det tror jeg der er mange som vil, men nu har jo ligeså meget ret til og være her som os andre.
Kan du ikke kommunikere ordentligt med andre mennesker, og gang på gang bliver for personlig, så må det være ud, men ikke fordi man lever i en fantasi verden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid, Jaken, Real Madrid 7, MMM

Leveret af Kunena Forum