Champions League 2015/16
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu skal de der lodtrækningsfolk bare gøre deres arbejde ordentligt, så vi får Real Madrid i samme pulje.
Og stort tillykke til Spanien, som nu har 5 hold i CL..........men Premier League er naturligvis verdens stærkeste liga (fordi de bedste hold er næsten lige så dårlige som de ringeste hold i rækken!). Viva La Liga!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver ekstremt spændende at se, hvem vi trækker fra øverste lag, der indeholder følgende hold:
Barcelona, Chelsea, Bayern München, Juventus, Benfica, Paris, Zenit, PSV Eindhoven.
Vi kan selvsagt ikk trække Barcelona, men der er potentiel hård modstand allerede i gruppespillet.
Vores situation in mente, så ser jeg gerne, at vi napper PSV eller Benfica, da vi imo gerne skal have så mange "bløde" kampe som muligt, hvor vi kan få Rafas spil implementeret.
Omvendt kunne det da være stort at sætte Mou og Chelsea på plads.
Hvad siger i andre?
I øvrigt dybt latterligt, at holdet med absolut højeste koefficient havner i lag 2.
Omvendt kunne det da være stort at sætte Mou og Chelsea på plads.
Hvad siger i andre?
Dem ser jeg gerne at vi trække i en eventuelt semi-finale, det vil gøre lidt mere ondt på ''the semi-finale one''.
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Personligt kunne jeg godt at møde Juve igen. Den tabte semifinale for nogle måneder siden, sidder stadig og nager mig.
Det var også - næsten - et dummere nederlag, end nederlaget til Bayern München under Mourinho. Det er mig stadig ubegribeligt, at Real Madrid ikke spillede sig videre over to kampe. Men fred være med det.
Bayern er IMO det eneste hold, jeg ikke ser Real Madrid lande i pulje med. Alle andre skal vi slutte sikkert foran i en gruppe med fire hold!
Rart at se kvalitet sejre over hype og hysteri;)
- Dannyvince
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Dannyvince skrev: Hvorfor er vi anden seed?
Nye åndssvage regler. Kun mestrene er 1. seedede.
asp3200 skrev: Jo nemmere modstand jo bedre med vores nuværende tilstand. Chelsea,Bayern og Juventus tromler os over p.t.
Chelsea ligefrem?
Taber Community Shield til Arsenal, spiller 2-2 mod Swansea i Premier Leauge, taber 3-0 til Manchester City i Premier League og vinder lige knebent 3-2 over West Bromwich i Premier League, udover alt dette så spiller de virkelig en dårlig omgang fodbold. Jeg frygter dem ihvertfald ikke, og det er heller ikke fordi FC Bayern har set frygtindgydende ud.
Florentino Pérez