Champions League 2015/16

10 år 10 måneder siden #49 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Champions League 2015/16
Premier League Lort. City hjemme bagud 2-1 mod Juventus. United bagud 2-1 mod mægtige PSV.

Alle 3 Spanske hold foran med mindt 2.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #50 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Champions League 2015/16

madrid2000 skrev: Premier League Lort. City hjemme bagud 2-1 mod Juventus. United bagud 2-1 mod mægtige PSV.

Alle 3 Spanske hold foran med mindt 2.

Ha ha...topholdet i EPL med lutter sejre i EPL taber på hjemmebane til et italiensk, der har fået 1 point i tre kampe i Serie A.
Kender vi lige City (og engelsk bold) igen. Verdens bedste liga...min bare røv.

10 år 10 måneder siden #51 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Champions League 2015/16
Tanker fra kampen:

1. Ærgerligt, at man skal sidde og krumme tæer, når nu Ronaldo laver et hat-trick... bevares, mål er mål, men hans måde at score dem på, synes jeg ikke siger meget om hans præstation i dag og hans del i meget af det opbyggende og offensive spil.

2. Vi er endelig kommet over det kompleks, hvor vi bare smider den ud til Marcelo og Carvajal, som så laver evindelige indlæg, når alt andet slår fejl. Vi er blevet bedre til at spille direkte, og selvom vi ikke scorer på denne måde i dag, så kan man se, at der kun mangler lidt på afslutningerne for, at det kan bliver rigtig giftigt fremadrettet.

3. Det er en dag som i dag, hvor man mangler en rotationsangriber, der lige kan supplere Benzen, der tydeligvis ikke var i sit vanlige kyniske målhjørne...

4. Bredden kommer til at stå sin prøve, hvis de udgående spillere virkelig er skadet...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.

10 år 10 måneder siden #52 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Champions League 2015/16
Hvordan spillede Kovacic idag?

• Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #53 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Champions League 2015/16
Nogen der endnu ikke har fortrudt salget af Morata?

10 år 10 måneder siden #54 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Champions League 2015/16
Jeg har lige hurtigt kigget karaktergivningen igennem, og jeg kan se at der er flere der har givet Isco et 4 tal. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der specifikt ligger til grunde for det – hvis der er nogle der vil knytte en bemærkning eller to til det ;)

Jeg kan sige at jeg personligt har givet Isco et 2-tal. Kort og godt synes jeg han smider bolden væk for ofte og for nemt. Jeg vil dog give ham plus point for at kæmpe godt defensivt, jeg forventer dog stadig mere offensivt (ikke nødvendigvis mål)

10 år 10 måneder siden #55 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League 2015/16

AvatarEyes skrev: Nogen der endnu ikke har fortrudt salget af Morata?

At sælge Morata var det helt rigtige. Men godt at se, at han udvikler sig godt i Italien, og promoverer La Fabrica.

Vi spiller ikke med en type som Morata, og han er for meget en omstillingsspiller... Han passer perfekt til Juve.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

10 år 10 måneder siden #56 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Champions League 2015/16

M_linding skrev:

AvatarEyes skrev: Nogen der endnu ikke har fortrudt salget af Morata?

At sælge Morata var det helt rigtige. Men godt at se, at han udvikler sig godt i Italien, og promoverer La Fabrica.

Vi spiller ikke med en type som Morata, og han er for meget en omstillingsspiller... Han passer perfekt til Juve.

Enig.

Morata passer simpelthen ikke ind. Dejligt at se ham i Juve, hvor han (næsten kun) bliver bedømt på om han laver mål eller ej. I Real Madrid kræver man meget mere, og det er også derfor at vi har Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 10 måneder siden #57 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Champions League 2015/16

Kiwes skrev: Jeg har lige hurtigt kigget karaktergivningen igennem, og jeg kan se at der er flere der har givet Isco et 4 tal. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der specifikt ligger til grunde for det – hvis der er nogle der vil knytte en bemærkning eller to til det ;)

Jeg kan sige at jeg personligt har givet Isco et 2-tal. Kort og godt synes jeg han smider bolden væk for ofte og for nemt. Jeg vil dog give ham plus point for at kæmpe godt defensivt, jeg forventer dog stadig mere offensivt (ikke nødvendigvis mål)

Vil folk bare gerne underminere Isco' gode aktioner, eller kigger man væk fra skærmen 2/3 af de gange han har bolden?

Ja han smed et par bolde væk, men det gjorde Benzema, Ronaldo, Kroos og Modric saftsuseme også. Isco satte mange ting igang idag (1-0 målet, det var Isco der satte det igang), han formåede at sætte lidt fart når tingene stod stille. Det er heller ikke Iscos skyld, at Benzema på Iscos flotte indlæg ligner en kæmpe hvalros som skal heade til en badebold (I ved jeg elsker Benzema, men hold da fast!). Holdets præstation var tåkrummende at se på og alt foregik i super slow motion idag. Jeg kan absolut intet tage med fra idag, scoringerne var også til en god omgang griner.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Neye

10 år 10 måneder siden #58 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Champions League 2015/16
Eh, Isco var svag i de afgørende momenter. Ligesom Benzema var det i dag. Jeg synes Bale startede ret lovende, så ærgerligt han blev skadet. Håber virkelig han er klar snarest muligt!

Ellers synes jeg de fleste klarede det gennemsnitligt, synes også spillet var fint nok. Jeg så dog kampen på en elendig stream, så det lidt svært at skabe sig et overblik over hvem der er hvem især.

10 år 10 måneder siden #59 af Neye
Besvaret af Neye på emne Champions League 2015/16

Sahinovic skrev:

Kiwes skrev: Jeg har lige hurtigt kigget karaktergivningen igennem, og jeg kan se at der er flere der har givet Isco et 4 tal. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der specifikt ligger til grunde for det – hvis der er nogle der vil knytte en bemærkning eller to til det ;)

Vil folk bare gerne underminere Isco' gode aktioner, eller kigger man væk fra skærmen 2/3 af de gange han har bolden?

Ja han smed et par bolde væk, men det gjorde Benzema, Ronaldo, Kroos og Modric saftsuseme også. Isco satte mange ting igang idag (1-0 målet, det var Isco der satte det igang), han formåede at sætte lidt fart når tingene stod stille. Det er heller ikke Iscos skyld, at Benzema på Iscos flotte indlæg ligner en kæmpe hvalros som skal heade til en badebold (I ved jeg elsker Benzema, men hold da fast!). Holdets præstation var tåkrummende at se på og alt foregik i super slow motion idag. Jeg kan absolut intet tage med fra idag, scoringerne var også til en god omgang griner.

kigger man sig omkring på forskellige sites spillerrating, så er det vist kun her på siden nogen fremhæver Iscos præstation som dårlig. Andre steder kommer han ind med en rating lige efter Ronaldo.

Isco har spillet et par kampe hvor man roligt kan sige, at det ikke har været prangende men i går var han en af de få der levede op til forventningerne

10 år 10 måneder siden #60 af Neye
Besvaret af Neye på emne Champions League 2015/16
Juventus imponerer. De scorer på to muligheder (med vilje jeg ikke kalder dem chancer) og sikre sig en udebanesejr mod City. Det er stærkt. City derimod skuffede. De spillede uden gnist og med Sterling på holdet, så bliver det svært. Han smed 2 100% chancer væk ligesom Bony og Silva bestemt heller ikke var heldig med deres ret store chancer.

City havde chancer til at lukke og slukke den kamp længe inden slutfløjtet. Det forsømte de

Der må være meget stille i byen Manchester i dag.......
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum