Champions League 2015/16

10 år 10 måneder siden #73 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League 2015/16
Holdet i aften:

........................................Navas......................................
.........................................................................................
Carvajal............Varane...........Nacho........... Arbeloa
.........................................................................................
Kovacic..........Casemiro.........Kroos.................Isco...
........................Benzema...........Ronaldo.....................

Evt. som en 4-3-3.

Spændende og lidt nyt, selvom det undrer mig, at vi spiller uden kanter. Både Lucas, Denis og Jesé er på bænken, så det kan man ændre på i løbet af kampen. Og jeg er sikker på, at vi allesammen glæder os til Arbeloa som VB:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #74 af rene
Besvaret af rene på emne Champions League 2015/16
Nogle der ved om eversport linket virker?? har det ikke gjort de sidste to gange

10 år 10 måneder siden #75 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Champions League 2015/16
Arbeloa og Nacho side om side. Det skal nok komme til at koste.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #76 af Kassow-Rossing

rene skrev: Nogle der ved om eversport linket virker?? har det ikke gjort de sidste to gange

Eversport er ikke en gratis og lovlig stream på alle kampe. Kun de kampe, som de har betalt for at få lov til at vise. Indtil videre har de ikke betalt for nogen Champions League kampe.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #77 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Champions League 2015/16
CRISTIANO

10 år 10 måneder siden #78 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Champions League 2015/16
Rafa's Real so far:

8 kampe - 6 sejre, 2 uafgjorte og 0 nederlag

Målscore: 20-1

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 10 måneder siden #79 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Champions League 2015/16

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, ElMadrid, ChrillRM14

10 år 10 måneder siden #80 af FranciscoISCO

Real Madrid skrev: Rafa's Real so far:

Hvilket vel retbeset ikke er nogen videre imponerende statistik? Foruden indkasserede mål selvfølgelig, dejligt at der tilsyneladende er kommet lidt mere styr på den del af spillet. At vi i snit har scoret lidt over to mål pr. kamp, falder jeg til gengæld ikke på min hale over, og når man tager den modstand, vi hidtil har stået overfor, i betragtning, ja så falder jeg heller ikke på min hale over mængden af sejre.

Benitez' statistik, so far, er såmænd fin nok, og jeg har altid ment, at hans karrieres bedrifter er enormt undervurderede, så jeg forventer da stadig store ting. At vi har tabt nogle point her i en sæsonstart med ny træner og massere af skader til vigtige spillere, det vil jeg da ikke græde snot over. Hvad der måske til gengæld kan få min næse til at løbe bare en smule, er det spil vi har set de sidste par kampe! Her er jeg ret splittet, for enten har det været en naturlig konsekvens af, at modstanderen har pakket sig, at vi konstant har smidt bolden ud til en af kanterne, eller også er dette generelt en medtænkt del af Benitez' plan for holdet. Hvis sidstnævnte, så vil jeg måske ligeså stille gå fra at være Benitez-optimist, til Benitez-skeptiker.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #81 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Champions League 2015/16

FranciscoISCO skrev:

Hvilket vel retbeset ikke er nogen videre imponerende statistik? Foruden indkasserede mål selvfølgelig, dejligt at der tilsyneladende er kommet lidt mere styr på den del af spillet. At vi i snit har scoret lidt over to mål pr. kamp, falder jeg til gengæld ikke på min hale over, og når man tager den modstand, vi hidtil har stået overfor, i betragtning, ja så falder jeg heller ikke på min hale over mængden af sejre.

Benitez' statistik, so far, er såmænd fin nok, og jeg har altid ment, at hans karrieres bedrifter er enormt undervurderede, så jeg forventer da stadig store ting. At vi har tabt nogle point her i en sæsonstart med ny træner og massere af skader til vigtige spillere, det vil jeg da ikke græde snot over. Hvad der måske til gengæld kan få min næse til at løbe bare en smule, er det spil vi har set de sidste par kampe! Her er jeg ret splittet, for enten har det været en naturlig konsekvens af, at modstanderen har pakket sig, at vi konstant har smidt bolden ud til en af kanterne, eller også er dette generelt en medtænkt del af Benitez' plan for holdet. Hvis sidstnævnte, så vil jeg måske ligeså stille gå fra at være Benitez-optimist, til Benitez-skeptiker.

Helt enig synes da det vildt at vi allerede nu har forladt banen uden at scorer 2 kampe. Og målsnittet ser ikke vildt ud overhoved. Og 6 sejre og 2 uafgjorte er en meget gennemsnitlig statistik. Men føler spillet med tiden hele tiden bliver bedre.

10 år 10 måneder siden #82 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Champions League 2015/16

SR4 skrev:

FranciscoISCO skrev:

Helt enig synes da det vildt at vi allerede nu har forladt banen uden at scorer 2 kampe. Og målsnittet ser ikke vildt ud overhoved. Og 6 sejre og 2 uafgjorte er en meget gennemsnitlig statistik. Men føler spillet med tiden hele tiden bliver bedre.

Han ligner da i hvet fald en, der lige er kommet fra den italienske liga - clean sheets og få mål ;)

Spøg til side; de seneste par kampe viser en af de tendenser/problematikker, som Ancelotti også havde: når vi mangler eller ikke får gang i de kreative spillere, så har vi umådeligt svært ved at splitte et forsvar ad, og det er alt for nemt for modstandere bare at stille sig ned på egen banehalvdel og forsvare. Og det er med indlæg galore til følge...
Nuvel, vi har set tegn på sprudlende spil, men det er i få kampe og få halvlege - det er som om, at vi stadig mangler den effektivitet, som har manglet siden sidste efterår.
Vi kan først rigtig fælde en dom over Rafa Benitez, når vi har spillet nogle af de svære modstandere, eksempelvis Atletico i weekenden - for kampe mod Malmø, Espanyol og lignende er måske heller ikke et helt ordentligt grundlag for at bedømme "Rafas Madrid". Jeg har dog svært ved at tyde den egentlige spilfilosofi bag Rafas idéer rent offensivt, og det måske mest af alt dét, der er frustrerende, når man kigger på det bold, vi spiller pt...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 10 måneder siden #83 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Champions League 2015/16
Mod Malmö var det på spillet langs jorden, at vi scorede begge mål. Jeg bemærker, at vi i flere kampe har op i mod 10 hjørnespark, og vi har endnu ikke(så vidt jeg husker) scoret efter et hjørnespark i denne sæson.. Det ligner efterhånden Ronaldos statistik på frispark, og begge dele er lige bekymrende! Jeg synes ellers, at vi har ekstremt hovedstødsstærke spillere.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 7 måneder siden #84 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Champions League 2015/16
Denne sæsons gruppespil er overstået, og følgende hold er videre:

1'erne:
Real Madrid
Barcelona
Atletico
Bayern
Wolfsburg
Man City
Chelsea
Zenit

2'erne:
PSG
Juventus
Roma
Arsenal
Dynamo Kiev
Gent
PSV
Benfica

Min skrækmodstander er uden tvivl Juventus, da jeg ser dem som det absolut stærkeste (og giftigste) af holdende, som endte nr. 2 (sammen med PSG).
Jeg håber faktisk lidt vi trækker Arsenal, da det ville være en super lækker kamp med to offensive hold - og så ville det være dejligt at se Özil tilbage på Bernabeu igen ;-)
Resten af holdende er vi selvfølgelig store favoritter imod, og kampene må næsten ligge 90-10 i vores favør, måske Benfica som en lille dark horse.

Af andre hold kan vi få os en lille "olie-kamp" mellem City - PSG!

Hvad synes i?

Leveret af Kunena Forum