Champions League 2015/16

10 år 11 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Champions League 2015/16
Lad os for vores egen skyld - undgå Bayern og Juventus i gruppespillet. Dem kan vi godt slå, men sådan slags hold på nuværende tidspunkt, ville vanskeliggøre efteråret. Chelsea/Mou ville være en fornøjelse!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #14 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Champions League 2015/16
Jeg er sgu lidt ligeglad. Vi kan slå alle; særligt med tanke på, at vi har fire måneder at komme på sporet i.

Malmø er dog min eneste drømmemodstander.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #15 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Champions League 2015/16
Min drømmegruppe:
Chelsea
Real Madrid
Roma
Wolfspurg

Når man er verdens største hold, så er der ingen modstander, som man skal frygte.
Derudover mener jeg ikke, at man være bekymret for at møde Wolfspurg og Chelsea. Begge hold er kommet elendigt fra start i deres hjemmelige liga.
Chelsea håber jeg mest på, da jeg ønsker at se Mourinho overfor hans gamle klub, Cristiano Ronaldo og Benitez. Derudover har vi aldrig været på Stamford Bridge.

10 år 11 måneder siden #16 af Siempre Madrid
Der er da gode chancer for, at Real Madrid kommer på vore breddegrader.

En lille flyvetur til London (Chelsea), en køretur til Tyskland (Wolfsburg eller Borussia) eller en togtur over sundet til Malmö.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #17 af Siempre Madrid
Nu skrev jeg godt nok med tog til Malmö.

Vores to venner Broe Broe Brylle fra Røven af Nakskov vil naturligvis gøre, som de altid plejer:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 11 måneder siden #18 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Champions League 2015/16

Inspektøren skrev: Min drømmegruppe:
Chelsea
Real Madrid
Roma
Wolfspurg

Når man er verdens største hold, så er der ingen modstander, som man skal frygte.
Derudover mener jeg ikke, at man være bekymret for at møde Wolfspurg og Chelsea. Begge hold er kommet elendigt fra start i deres hjemmelige liga.
Chelsea håber jeg mest på, da jeg ønsker at se Mourinho overfor hans gamle klub, Cristiano Ronaldo og Benitez. Derudover har vi aldrig været på Stamford Bridge.

Jeg har aldrig rigtigt forstået den tankegang, som dit indlæg er funderet i, Inspektøren. Det virker en kende irrationelt og hovmodigt. Naturligvis er det forventet, at vi slår hold som disse, men hvorfor overhovedet risikere et efterår med flere CHL kampe, der skal satses mere på. Vi skal slå disse hold, men vi kan sagtens tabe point i London og i Rom – og så kan det pludseligt kræve, at vi kæmper røven ud af bukserne i de resterende.

Jeg vil da hellere have en skodgruppe nu, slå CSKA i 1/16, ekspedere Roma ud i kvarteren, få revanche mod Juventus i semien og så slå overraskelsen Dortmund i finalen. Ønsketænkning og sikker umuligt, but you get my point. Vi skal nok få store kampe og hård modstand i ligaen, så hvorfor ønske overbelastning i europæisk sammenhæng?

Kys
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

10 år 11 måneder siden #19 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Champions League 2015/16
Dortmund skal virkelig hive den helt store overraskelse op af ærmet, hvis de skal når CHL finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

10 år 11 måneder siden #20 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Champions League 2015/16

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev: Jo nemmere modstand jo bedre med vores nuværende tilstand. Chelsea,Bayern og Juventus tromler os over p.t.

Chelsea ligefrem?

Taber Community Shield til Arsenal, spiller 2-2 mod Swansea i Premier Leauge, taber 3-0 til Manchester City i Premier League og vinder lige knebent 3-2 over West Bromwich i Premier League, udover alt dette så spiller de virkelig en dårlig omgang fodbold. Jeg frygter dem ihvertfald ikke, og det er heller ikke fordi FC Bayern har set frygtindgydende ud.

FC Bayern ikke frygtindgydende med vores nuværende tilstand, går ud fra du har set Vidal er kommet til og de kun er blevet endnu stærkere end sidste år. Chelsea og Mourinho kan drille alle.

10 år 11 måneder siden #21 af Neye
Besvaret af Neye på emne Champions League 2015/16
De brændvarme - udover Real og Barcelona - bliver Bayern, Manchester City og PSG.

Edit: Ja, okay måske også Chelsea men så skal de spille sig op og ikke mindst hente de sidste spillere hjem, som der arbejdes på pt.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.

10 år 11 måneder siden #22 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Champions League 2015/16
Selvom vi nu er i 2. seedet, er jeg egenligt ret glad for de nye regler. Lidt mere dynamik i gruppekampene skader da ikke - det er sikkert også intentionen fra Platini, som ved flere tilfælde har forsøget at fremme forholdene for klubber i mindre europæriske lande.

10 år 11 måneder siden #23 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Champions League 2015/16

Sebberg skrev:

Chelsea
Real Madrid
Roma
Wolfspurg

Jeg har aldrig rigtigt forstået den tankegang, som dit indlæg er funderet i, Inspektøren. Det virker en kende irrationelt og hovmodigt. Naturligvis er det forventet, at vi slår hold som disse, men hvorfor overhovedet risikere et efterår med flere CHL kampe, der skal satses mere på. Vi skal slå disse hold, men vi kan sagtens tabe point i London og i Rom – og så kan det pludseligt kræve, at vi kæmper røven ud af bukserne i de resterende.

Jeg vil da hellere have en skodgruppe nu, slå CSKA i 1/16, ekspedere Roma ud i kvarteren, få revanche mod Juventus i semien og så slå overraskelsen Dortmund i finalen. Ønsketænkning og sikker umuligt, but you get my point. Vi skal nok få store kampe og hård modstand i ligaen, så hvorfor ønske overbelastning i europæisk sammenhæng?

Kys

Beklager, men hold fast hvor lyder det røvkedeligt.

Jeg foretrækker helt klart en lidt mere ''bumpy road'', end at det hele skal være så lige til. Kampe fyldt med intensitet og spænding får du altså ikke når Real Madrid møder CSKA eller Roma for den sags skyld, der er ikke den samme spændning op til en kamp når man møder CSKA, fremfor hvis man f.eks. møder Chelsea.

Jeg personligt har heller ikke lyst til at vente helt til april, for at møde et tophold.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 11 måneder siden #24 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League 2015/16

Sahinovic skrev:

Sebberg skrev:

Chelsea
Real Madrid
Roma
Wolfspurg

Kys

Beklager, men hold fast hvor lyder det røvkedeligt.

Jeg foretrækker helt klart en lidt mere ''bumpy road'', end at det hele skal være så lige til. Kampe fyldt med intensitet og spænding får du altså ikke når Real Madrid møder CSKA eller Roma for den sags skyld, der er ikke den samme spændning op til en kamp når man møder CSKA, fremfor hvis man f.eks. møder Chelsea.

Jeg personligt har heller ikke lyst til at vente helt til april, for at møde et tophold.

Og et lille formdyk på nogle uger sender os ud af turneringen inden kvartfinalerne, fordi modstanderen hedder Psg og ikke CSKA. Jeg er røv hamrende ligeglade med hvilke hold vi slår på vejen. Bare vi slår dem, og bare vi står med pokalen til sidst. Derudover så skal der ikke være spænding i en Real Madrid kamp. Den skal helst være afgjort efter 10 min. ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum