Champions League 2015/16
LasseRMD skrev: Denne sæsons gruppespil er overstået, og følgende hold er videre:
1'erne:
Real Madrid
Barcelona
Atletico
Bayern
Wolfsburg
Man City
Chelsea
Zenit
2'erne:
PSG
Juventus
Roma
Arsenal
Dynamo Kiev
Gent
PSV
Benfica
Min skrækmodstander er uden tvivl Juventus, da jeg ser dem som det absolut stærkeste (og giftigste) af holdende, som endte nr. 2 (sammen med PSG).
Jeg håber faktisk lidt vi trækker Arsenal, da det ville være en super lækker kamp med to offensive hold - og så ville det være dejligt at se Özil tilbage på Bernabeu igen ;-)
Resten af holdende er vi selvfølgelig store favoritter imod, og kampene må næsten ligge 90-10 i vores favør, måske Benfica som en lille dark horse.
Af andre hold kan vi få os en lille "olie-kamp" mellem City - PSG!
Hvad synes i?
Personligt håber jeg på Juventus. Men det handler nok mest om mit egoistiske indre, som vil have redemption for semifinalerne sidste sæson. Juventus er i en forfatning i øjeblikket, hvorfor vi skal vinde. Men der ligger så meget indbyrdes historik, at jeg gerne vil møde dem allerede nu - også selv om de ikke har opretholdt niveauet fra sidste sæson.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Og $$$-kamp ml. PSG og Chelsea :)
I øvrigt er det synd for Arsenal.. De skal altid møde storhold. Jeg tror, at de faktisk er de bedste kandidater af toerne til at slå Barca :) Sanchez må have stor motivation, og mon ikke også Özil har lidt motivation også :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid, Barcelona, Atlético Madrid, Bayern München, Paris SG, Wolfsburg, Manchester City og Zenit videre.
Herfra bliver det:
Real Madrid - Wolfsburg
Barcelona - Paris SG
Bayern München - Manchester City
Atlético Madrid - Zenit.
I hørte det først her.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Zizou1981
- Gæst
-
Vi har så meget lodtrækningsheld i CL knock out faserne.. De sidste 3 år har vi næsten trukket det svagest mulige hold i hver 1/8 finale.
Jeg vurderer vores chancer som 90%.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Zizou1981 skrev: Vi kan ikke klage.
Vi har så meget lodtrækningsheld i CL knock out faserne.. De sidste 3 år har vi næsten trukket det svagest mulige hold i hver 1/8 finale.
Her kan der så være tale om, at man har skabt sit eget held. Som etter i gruppespillende står man i hvert fald med et klart bedre udgangsspunkt i ottendedelsfinalerne, end man gør som toer. Vi har over de seneste år gjort det fremragende i vores gruppespil, som jo ikke altid har set lige nemme ud på papiret. Der skal ros til, hvor der roses kan.
Er Roma ikke det seneste hold, der har slået os ud i ottendedelsfinalerne? Kunne være dejligt med en lille revance :)
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Zizou1981 skrev: Vi kan ikke klage.
Her kan der så være tale om, at man har skabt sit eget held. Som etter i gruppespillende står man i hvert fald med et klart bedre udgangsspunkt i ottendedelsfinalerne, end man gør som toer. Vi har over de seneste år gjort det fremragende i vores gruppespil, som jo ikke altid har set lige nemme ud på papiret. Der skal ros til, hvor der roses kan.
Er Roma ikke det seneste hold, der har slået os ud i ottendedelsfinalerne? Kunne være dejligt med en lille revance :)
Så tjek lige engang Barcelona's "held" de senere år. De møder jo gang på gang Psg, Arsenal eller City. Bayern har altså også mødt Arsenal og Juve et par gange nu. Nogle af opgørene er sikkert i kvartfinalen, men her får vi så Apoel, Schalke og Dortmund som på papiret var et godt hold, men vi fik dem under deres kæmpe krise. Held i held :D
Vi har været ekstrem heldige de senere år hvad angår lodtrækning :)
Chancen for at vi mødte City eller Juve kender jeg ikke grundet reglerne, men det er jo vores held ikke at møde dem, og det er det jeg tror Zizou1981 hentyder til :)
Og nej det var ikke Roma, men Lyon tilbage i 2010 med Pellegrini som træner :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det er herligt at læse alle de brugere, der fuldstændig undervurderer Roma. Fuldstændig samme tankegang som sidste sæson i semien mod Juventus.
Med tanke på hvordan vores spil ser ud i øjeblikket, så er det vel nærmere end 50/50 :-)
Sidste sæson var Juve et meget stærkere hold end Roma er nu. Men ja, de skal bestemt tages seriøst, og det bliver ikke sjovt at spille på et probfyldt Stadio Olimpico. Vi skal afgøre det på Bernabeu.
16 February & 9 March
Paris Saint-Germain (FRA) v Chelsea (ENG)
Benfica (POR) v Zenit (RUS)
17 February & 8 March
Gent (BEL) v Wolfsburg (GER)
Roma (ITA) v Real Madrid (ESP)
23 February & 16 March
Arsenal (ENG) v Barcelona (ESP)
Juventus (ITA) v Bayern München (GER)
24 February & 15 March
PSV Eindhoven (NED) v Atlético Madrid (ESP)
Dynamo Kyiv (UKR) v Manchester City (ENG)
Bliver et par stenern kampe d. 24 feb og 15. marts...