Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad nu Sahin prøve at være med i en sæsonopstart, hvor han kan finde sin plads på holdet i træningskampe, hvor presset er mindre. Præsterer han stadig ikke, ja så var Real og Sahin bare ikke et rigtigt match også fik vi ham heldigvis forholdsvis billigt (75 mio. kr.).
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Tror i overhovedet det ligger i planerne, at han på sigt kan agere erstatning for Alonso? for mig at se, så er han alt for offensiv til at kunne spille den centrale midtbane.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Lucas er ikke defensiv midtbane. Jeg har aldrig nogensinde set ham agere dernede. Nej, han er offensiv midtbanespiller og kan svinge takkestokken på mange af disse positioner, men det defensive aspekt af spillet - ingenlunde!
Javi Martinez, Witsel, Ramires osv. er alle spillere, som kan spille den centrale position på banen, hvorfor disse også rygtes til klubben, når der tales om afløser for eksempelvis Lass og mere kompetent modspil til Khedira :)
.. men godt grin nyheden gav mig, tak :D
- por_vida
- Gæst
-
Er jeg den eneste madridista som syntes det kunne være interessant hvis vi kunne få fat i Juanfran Torres. Han er lige blevet udtaget til "La Roja" som HB og har spillet en glimrende sæson for bysbørnene men har uden tvivl hjertet i Real.
Syntes det er en vigtig faktor at han ved hvad det vil sige at bære den hvide trøje og kender klubben, samt mange af spillerne, så en hurtig integrering skulle være mulig.
Eneste minus er at han spiller for Atletico hvilket kan presse prisen urealistisk i vejret.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Juanfran er ikke god nok, han bringer intet nyt og han er på sine bedste dage en middelmådig back. Arbeloa er i øvrigt foran ham i køen på landsholdet. Hvorfor man nogensinde skulle overveje Juanfran er mig en gåde.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Nu udtaler den polske landstræner sig i forhold til dette, men hvor meget skal vi lægge i det, og vil han være en fornuftig mand at få på holdkortet?
Jeg har været ganske imponeret af ham i de kampe jeg har set, og han må også betegnes som en relativ billig løsning, og tror egentlig det vil være fornuftigt at få en midt i den sidste del af 20erne i stedet for udelukkende at købe de helt unge spillere.
Man hvad siger i til polakken eller har i andre ønsker, som vel at mærke er realistiske?
onside.dk/nyheder/premier-league/polsk-l...l-til-united-og-real
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Han begynder altså at være mere og mere interessant. Han er virkelig en giftig og træfsikker angriber! Hvis jeg ikke husker meget galt, så var der nogle herinde, som nævnte ham som en spændende spiller at følge under EM. Tror meget vel det kan være rigtig :)!!!
- Spectator
- Gæst
-