Rygtebørsen XVIII
Tror i der i hold i den? Og hvis det sker hvad så? Man bliver vel nødt til at hente lidt konkurrence ind til ozil. Og selvom man ville elske at hive en fra akademiet op, tror jeg ikke det er sandsynligt for en klub der vil vinde CL og ligaen. Tror i man henter Lucas?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jimson
- Gæst
-
Der vil være mange kampe i første halvdel af sæsonen hvor vi kommer til at kontrollere spillet på modstanderens banehalvdel, hvorfor der er gode muligheder for ham at vise sine offensive kvaliteter, og modsat ikke så stor chance for defensive fejl der koster point. I disse kampe vil hans hurtighed også kunne være god hvis modstanderen spiller med en taktik bygget på kontra-angreb. Sidst i sæsonen vil man så kunne vurdere hans modenhed, og se om han har gjort det solidt nok til at kunne begå sig i de sværere kampe.
I de sværere kampe som udekampe og champions league vil Arbeloa kunne spille som en mere defensiv solid back, og han vil kunne have mere restitutionstid mellem kampene. Noget han tyder på han godt kunne bruge, baseret på sidste sæsons præstationer.
Det skal selvfølgelig også siges at jeg gerne ser nogle af vores canteranoer skubbet op på førsteholdet, og dermed undgå at vores største talenter bliver sendt videre og bliver stjerner i andre klubber.
Jeg mener også samtidig at hvis man tør satse på Carvajal skal der selvfølgelig ikke indkøbes en ny højreback.
Hvad mener i?
@Gotten:
Jeg funderer lidt over om man har en plan om at lade Kaka få en sæson mere i klubben, og samtidig lave en aftale med Lucas Moura om at han kommer om et år. Således lader Moura modne et års tid endnu, og så have en solid backup til Øzil endnu et år, og så få lidt slanter for ham. For hvis vi sender Kaka afsted nu, ser vi ganske rigtigt, lidt tynde ud på den position.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- krueger
- Gæst
-
"30 million euros for Witsel" is the lead story in 'A Bola'. - www.as.com/english/articulo/portugese-pr...20616dasdenspo_3/Ten
- krueger
- Gæst
-
Jeg ser netop gerne Kaka forlade holdet, til fordel for en lidt yngre og mere energisk spiller - jeg mener Kaka har tabt spilleglæden efter alle de år uden rigtig succes.
Men den ene dag er der seriøse rygter om silva, næste dag om modric. KOM NU IGANG MED DE PENGE REAL :)
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
3xM: Maicon, Martinez og Modric
Puha
Rygterne om David Silva har indtil ikke været seriøse :-)
Casillas
Ramos----Pepe
Maicon
Marcelo
Alonso----Khedira
Modric
----Ozil
Ronaldo
Benzema
Suppleret med Varane, Arbeloa, Albiol, Coentrao, Sahin, Martinez, Granero, Di Maria, Callejon og Higuain!!!
Jeg har svært ved at hvordan det skal kunne optimeres.
Man finder ikke en mere komplet spiller end Modric. Skud, pasninger, intelligens, hårdt arbejde osv. Med ham centralt istedet for Ozil bliver defensiven mere kompakt og vil tillade Maicon i højresiden at investere offensivt. Vanvittige kombinationsmuligheder med Maicon/Ozil og Marcelo/Ronaldo!
Sorry ;) så det bare sladder.
Me uanset hvad så jeg gerne modric hos os! martinez ved jeg ikke med - 40 mio euro er voldsomt mange penge for en spiller der ikke skal starte i år eller næste år?
Så hellere en alex witsel (eller anden) der kan spille højreback og midt ligesom lass selv!
Men Ozil på en decideret kant er jeg ikke vild med faktisk. Ikke sikker på hvor meget gennemført playmaker han kan være der. men så ville modric selvfølgelig kunne supplere fra 3-kæden på midten
- krueger
- Gæst
-
Real Madrid have preliminary agreement with Maicon regarding wages and could sign him for around 8 ME. [AS]
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>