Rygtebørsen XVIII

11 år 11 måneder siden #157 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Maicon for 8 millioner euro eller godt og vel 60 mio. kroner, det er da noget af et transferkup!

Casillas

Maicon Pepe Ramos Marcelo

Alonso Khedira

Di Maria Özil Ronaldo

Benzema

Transfer:

Ind: Maicon

Ud: Carvalho, Lass, Altintop

Mm: Casillas, Adan
Hb: Maicon, Arbeloa
Cb: Ramos, Pepe, Albiol, Varane
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Khedira, Sahin, Granero
Om: Özil, Kaka
Hw: Di Maria, Callejon
Vw: Ronaldo, (Jesé*)
Ang: Benzema, Higuain

* Jesé er 22'ende mand, men ikke fastbestanddel af truppen, men ingen ny offensiv spiller - sats nu på Jesé!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #158 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg venter bare på, at det nye danske fænomen, Krohn-Dehli, bliver sat i forbindelse med Real Madrid, FC Barcelona eller Manchester City, inden han drager til Evian, Swansea eller belgisk fodbold ;-)

Jeg vil så gerne nå at tilføje ham til rygtebørsen, bare for én enkel dag!

11 år 11 måneder siden #159 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
#157: Elkrimi.

Skulle lige til og lave et identisk indlæg med dit :) Da jeg istedet valgte lige og læse de seneste indlæg igennem.

Har gået med tanken om en 3-mandsmidtbane i rigtig langtid nu. Vi så sidste år hvordan det ikke fungerede helt optimalt med kun Alonso og Khedira på den centrale. Og kan Khedira få præcis samme rolle i Real Madrid som han har på det tyske landshold, så vil jeg mene, at det er vores bedste "køb" i mange år.
Modric er immervæk en fantastisk spiller, som vil kunne løse mange af vores kreative problemer når modstanderne pakker sig.
Og Alonso kan få lov til og spadsere rundt i midtercirklen og fordele boldene som han er bedst til.

Selvom jeg helst så et køb af David Silva, så er Modric trods alt mit drømmescenarie nr. 2 :) Jeg har ikke den store fidus til Javi Martinez mere, da han simpelthen minder for meget om Khedira, og at Khedira's niveau på det tyske landshold er noget der kunne minde om verdens bedste på hans plads. Så hellere bruge de flere millioner på Modric end på en endnu uprøvet Javi Martinez

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 11 måneder siden #160 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Dios

+1

Jeg har lidt på fornemmelsen, at Khedira kan blive den store vinder af dette EM. HVIS Mou og Perez nogensinde har tænkt tanken, at han skulle på bænken (og det har de nok da de ville ha' Martinez), så genovervejer de nok nu.

Modric har faktisk imponeret mig det seneste år. Før har jeg syntes, at han var en smule hypet. Men jeg har set lyset;)

Som det står skrevet på madridista.dk, så ligner den største udfordring at få solgt "skraldet". Siden vi står i denne situation med for mange spillere, må man nok forberede sig på at sælge til udsalgspris...

11 år 11 måneder siden #161 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Madridista.dk 24.6.2012
"Udover Kaká og Xabi Alonso, så er Milan angiveligt også interesserede i Fernando Gago, Lassana Diarra, Ricardo Carvalho og Hamit Altintop."

Udover Xabi Alonso: Dem skal de da bare have lov til at få! Jeg vil personligt gerne have, at Real Madrid holder på Lassanna Diarra medmindre der bliver købt en spiller ind til pladsen, men resten må for min skyld gerne sælges til slikpris så vi sparer deres løn. Jeg tror godt Gago, Lass, Carvalho og Altintop kan indbringe hvad 2/3 Kaká kan indbringe, hvis rygterne er sande.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #162 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Rygtebørsen XVIII
Jamen, er det virkelig dét som er forklaringen på, hvorfor khedira spiller klart bedre på det tyske landshold? at han spiller en anden position? det er som om, at han er mere klar over hans rolle.. han ser endog mere 'flydende' ud og ikke så tung som i real. Det er virkelig en mærkværdig ændring at observere.

11 år 11 måneder siden #163 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Ændring? Khedira har spillet på den måde fra før VM 2010.

11 år 11 måneder siden #164 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Det er rigtigt han har spillet sådan siden før VM2010, men han har længe begrænset sit spil i Real Madrid som nok er et taktisk valg af Mourinho.
Hvis du følger ham for Tyskland så laver han mange flere løb fra dyb ind i boksen og kommer ret uventet for mange forsvarsspillere og kommer derfor frem til flere chancer.

11 år 11 måneder siden #165 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
Min pointe var netop, at Khedira altid har haft de evner og været noget nær en ideel felt-til-felt spiller.

I Madrid er han begrænset grundet Mourinhos taktiske valg, ikke pga. manglende kvaliteter. Khedira er - og har været det i flere år - en af verdens bedste på sin position.

11 år 11 måneder siden #166 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
#163: M_linding.

Enig. Skraldet og de unødvendige breddespillere alá Altintop, Carvalho og Diarra skal sælges. Det kan blive et problem i sidste ende, hvis ikke Real Madrid er villige til og lade dem gå stort set gratis.

Jeg syntes nærmere Modric er meget undervurderet. Jeg elsker og se Tottenham spille fodbold, så ser faktisk altid deres kampe, og gang på gang imponere Modric mig. Og hans autoritet er fantastisk og se.
Jeg mener bestemt, at Modric vil kunne føre Real Madrid holdet til en Chl titel. Vel og mærke ved siden af Alonso og Khedira. Bliver han købt istedet for Khedira, som jeg har på fornemmelsen af, så vil det være et skidt køb.

Også får man endda en giftig indskifter i form af Dí María, og dermed sparer de penge på et køb af en kvalitetsspiller i bredden.

#168: raul7=kongen.

Nu er det yderst sjældent jeg ser Khedira for Tyskland, men selvom jeg har lagt mærke til hvor fantastisk god han er for Tyskland, så forstår jeg stadig ikke hvorfor han til tider virker så klodset og tung i Real Madrid. Det kan da ikke kun skyldes det taktiske. Har du en forklaring på hvorfor han virker så letbenet for Tyskland?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #167 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Rygtebørsen XVIII
Er jeg den eneste der mener at det er dumt med et køb af Modric og synd for en gut som Sahin, som virkelig kæmper sin kamp i klubben?

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan der er plads til ham. Han får ikke Özil's plads, Khedira er fremragende defensivt og Alonso, ja det siger sig selv, den bedste CM Real Madrid har haft i mange år.

Desuden er jeg heller ikke synderligt imponeret af Modric. De kampe, som jeg har set i PrL i sæsonens løb har han virket ugidelig i nogen kampe, for så at være fantastisk i nogle andre. Det er vigtigt med stabilitet, men tror jeg simpelthen ikke han kan give?

Håber sku' ikke Modric kommer, for det synes som et fingerpeg om et salg af Sahin, som jeg ellers synes skal have chancen.. :-)

11 år 11 måneder siden #168 af M_linding

Leveret af Kunena Forum