Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
- Administrator
Pepe har haft nogle alvorlige skader, som har holdt ham ude længe og sammenholdt med 10 dages-karantænen (og et par andre), så har han kun spillet lidt over 50% af kampene.
www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16442
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
- Bruger er blokkeret
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Benzema09
- Gæst
"jeg lukker lige øjnene og håber på det bedste-afleveringer." ???
Vil råde dig til at se nedestående video, og derefter forklare mig om din holdning stadig er det samme. Her er utallige eksempler på, at Pepe's bolderobringer skaber kontra til fordel for Real Madrid. Som Kassow-Rossing rigtig siger, så ligner det, at dit indlæg er baseret på indre følelser mere end alt andet. Nok er Pepe ikke den mest tekniske spiller for Real Madrid, men at påstå Agger vil være bedre løsning er lige at stramme den nok..
Video med Pepe:
Maicon håber jeg ikke! Hvad skal han være? 1. valg? 2. valg? han er vel nogenlunde på niveau med arbeloa nu, grundet hans alder osv, og udvikler sig ikke mere (dumt køb).
Piszcek er tilgengæld et interessant valg ! Ser spændende ud for polen. Ellers er ivanovic min favorit til pladsen da han også kan spille den centrale...!!!
Måske en Mauricio Isla fra Udinese? ser rigtig godt ud også må jeg sige...
"Har du en statistik der begrunder din udtalelse eller er det bare en følelse indeni? Så vidt jeg husker, får Pepe stort set aldrig rødt kort, men det er kun ud fra hukommelse."
Dit spørgsmål svarer vist sig selv, ikke sandt ;) men flueknepperi er altid godt. Jeg bygger min udtalelse på en forudfattede antagelse af, hvordan en forsvarskonstellation nødvendigvis fungerer bedst. Daniel Agger mestre alt Pepe mestre ditto, hvorfor han netop må være interessant, også for dig, som i en længere periode har været fortaler for, at Pepe har spillet sine sidste kampe for Real Madrid.
.. du har ret, Pepe har kun fået 6 røde kort i sin Real Madrid-karriere.
Daniel Agger vil passe godt ind i Real Madrid, da han er en fremragende pasningsspiller, hvilket er en fordel, som altid vil komme til sin ret i Spanien. Jeg kan så stille de fleste spørgsmålet; er det fordi Daniel Agger er dansk, at han ikke skal nævnes i forbindelse med Real Madrid?
Jeg har aldrig nævnte en dansker i forbindelse med Real Madrid, men Agger er interessant, da han har kvaliteterne til at begå sig på et endnu højere niveau, end i Liverpool. At han ikke er at finde i Real Madrid efter ferien er en anden sag, men det udspringer sig formentlig af, at MARCA skulle skrive en eller anden nyhed, samt at Mourinho ønsker at forlænge med Albiol, hvorfor midterforsvaret næste sæson nødvendigvis må bestå af Pepe, Ramos, Varane og Albiol. Ja, om man vil det eller ej, så bliver Pepe i klubben.
#136: Benzema09
Din postede video, som i øvrigt ikke er ny for mit vedkommende, har absolut intet at gøre med min påstand om, at Pepe er en OK spilfordeler, frem for en fremragende en af slagsene. Nej, videoen viser netop, at Pepe er god til at læse og bryde modstandernes opspil heraf. Endvidere ses det, at han er en eminent duelspiller, hvilket jeg heller aldrig har påstået, at han ikke er.
Jeg vil da anbefale den generelle dansker til at iføre sig "ja-hatten" på søndag, således I/du kan se, hvilken fremragende forsvarsspiller Daniel Agger egentlig er. Han har været Danmarks absolut bedste spiller i de to foregående kampe. Han vinder usandsynligt mange dueller, både mand-mand og i løb. Endvidere er hans offensive repertoire og omgang med bolden også flot.
Nej, det er dælme ikke "indre følelser", der styrer hvad jeg skriver, men en objektiv vurdering af den enkelte spiller. Pepe er fremragende, men har sine udfald. Daniel Agger har også sine udfald, men er ligeledes fremragende.
Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er tilhænger af boldspillene forsvarsspillere, hvorfor Daniel Agger naturligvis - for mig - står som en af de absolut bedste forsvarsspillere i verden, når han har været i konkurrence i nogen tid, som nu!
Lahm må godt komme til klubben, det vil være et fantastisk køb til højrebacken.
- Kassow-Rossing
- Bruger er blokkeret
Jeg tror ikke det svarer på sig selv, fordi jeg skrev, at det blot var ud fra hukommelse :) Jeg kan jo ikke vide hvordan du har tænkt i skrivne stund.
Jeg er stadig fortaler for, at Pepe skal enten opføre sig ordentligt eller smides ud af klubben. Han opfører sig tydeligvis ikke ordentligt uanset hvor ofte pressen er efter ham, men jeg kan også godt se Perez's og Mourinhos situation er således, at man ikke kan skille sig af med ham før man finder en lige så god erstatning, og dem er der ikke mange af.
"Daniel Agger vil passe godt ind i Real Madrid, da han er en fremragende pasningsspiller, hvilket er en fordel, som altid vil komme til sin ret i Spanien. Jeg kan så stille de fleste spørgsmålet; er det fordi Daniel Agger er dansk, at han ikke skal nævnes i forbindelse med Real Madrid?"
Det kan være, at du har ret, og jeg kender ikke nok til ham, men jeg tror bare ikke han har niveauet. Det er ikke fordi han er dansk men fordi han aldrig har spillet et sted, der var værd at kigge efter kvalitetsspillere. Man må kæmpe sig op ad stigen og Agger stoppede i Liverpool, hvor han ikke får meget spilletid. Så passer man vidst ikke ind i Real Madrid. Eller?
- Fernando M.
- Ekspert bruger
@Petroleum
Maicon er kun 30 år. Hvis man kan få ham for 10 mio. euro, er det bestemt mere end en overvejelse værd. Potentielt har han fire-fem gode sæsoner tilbage, og Mourinho vil uden tvivl kunne motivere ham mere end Inter har kunnet i den forgangne sæson (og han så ikke just for gammel ud i det seneste derby mod AC MIlan (se slutningen af denne )
Du kan også sammenligne med Drogba - så han for gammel ud i CL-finalen? Har Puyol set for gammel ud i denne sæson? Har Zlatan?
Der er for meget managerspil over den der med, at en spiller på 30 er for gammel.
- Siempre Madrid
- Administrator
En pris på 10 mill. € er absolut spiselig, men man skal også have fundet ud af, hvilken rolle han vil acceptere i truppen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
Jeg indrømmer gerne, at der er et eller andet, som jeg ikke kan forklare, men alligevel siger mig, at Maicon ikke ubetinget vil passe ind.
- Kassow-Rossing
- Bruger er blokkeret
Hvordan er status på ham herinde denne sommer? I øjeblikket spiller han forsvarsspiller for Italien, og han har lige forlænget med Roma i februar, hvor han fortsat agerer på midtbanen.
Du har selv nævnt det. Han har forlænget med Roma og han bliver der.
En af grundene til, at Prandelli bruger ham i forsvaret er i øvrigt, at han i løbet af sæsonen netop har spillet i forsvaret hos Roma. Luis Enrique har til tider brugt ham i en Busquets/Javi Martínez-rolle og det har han gjort godt.
notbottomline.wordpress.com/2012/04/04/p...e-the-busquets-role/
Der er dog ikke noget at komme efter. Han bliver i Roma, formentlig resten af sin karriere.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>