Rygtebørsen XVIII
Men det er helt legitimt, at vi har hver vores holdning, og kan sagtens se dine synspunkter, og du har utvivlsomt også et større kendskab til Morata, da jeg ikke følger ligeså meget med i Castillas kampe, som jeg antager, at du gør. Så det kan sagtens være, at jeg undervurderer ham, men vil stadig mene at det 'sikre' ville være at have en ekstra angriber i truppen de næste par år.
@Real Madrid 7
Tror ikke du skal regne med, at Napoli giver sig ret meget i forhold til prisen, da både Madrid og Chelsea er interesseret. Og hvad nu hvis Benzema ikke bliver langtidsskadet, så har du to store profiler, som ikke ønsker at sidde på bænken?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Gåser skrev: @Real madrid 7
Cavani brænder nok os en chance en gang imellem ;-)
Men jeg betvivler heller ikke hans evner. Derimod er han er kæmpe profil, der forventer at spille fra start i hver kamp. Derfor ser jeg et problem i at have ham og Benzema til at kæmpe om en plads, hvor Morata også gerne skal have nogle minutter. De få kæmpe hvor Cavani ikke skal spille, så er du nødt til at sætte Benzema ind, hvormed Morata må nøjes med få indhop samt lidt CdR eller nogle minutter på fløjen, hvor han ikke hører hjemme. En mindre profileret Torres vil passe bedre ind imo. Dertil har han haft en fornuftig sæson, og tror han vil kunne have det yderligere ved at komme hjem til Spanien og en liga, der er mindre fysisk en den engelske.
@Hugol
U21-landshold*
Men det er da rart, at du ingen bekymringer har, men jeg har stadig min tvivl om han allerede nu kan stå distancen. Ved at hente en Torres på 29 år, så vil han kunne være der i et par sæsoner, hvorefter Morata er klar til at tage kampen op med Benzema. Han vil til den tid 22-23 år og har fået flere minutter og mål i bagagen som reserve, hvorefter han vil være mere klar.
Først og fremmest, så er Fernando Torres Atletico Madrid-dreng helt ind til knoglerne, så skal vi ikke bare droppe den mulighed allerede nu, det kan simpelthen ikke blive en mulighed :)
En vis Colombianer er jo også skiftet fra Atletico Madrid til Monaco, for en stor sum penge, så chancen for El Niño ender i Madrid, er måske ikke så lille endda.
Jeg er dog enig i, at vi ikke skal ud at have en decideret verdensklasse spiller, Benzema skal have fast spilletid, så han igen kan få selvtillid og tryghed i klubben, jeg er sikker på, at han er er garant for minimum 30 kasser i næste sæson!
tænk lig på at benzema kan blive skadet hvem skal så være angriber? morata han kan ikke klare presset så hvis skal købe en erstatning til higuin så enten cavani eller suarez
Hvis du læser mine indlæg, så skriver jeg også, at der skal hentes en spiller ind. Jeg ser dog helst ikke, at det bliver en dyr signing, fordi så er du nødt til at bringe ham i spil fra start af. Det har man bl.a. set med Torres, der har fået rigtig mange chancer i Chelsea og synes først, at han i seneste sæson viste lidt af det, som han har vist tidligere.
Hvis du henter Cavani eller Suarez hvad vil du så gøre ved Benzema? Starte hver 5. eller 8. kamp og så et kvarter hist og her?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Gåser skrev: @Real Madrid 7
Hvis du læser mine indlæg, så skriver jeg også, at der skal hentes en spiller ind. Jeg ser dog helst ikke, at det bliver en dyr signing, fordi så er du nødt til at bringe ham i spil fra start af. Det har man bl.a. set med Torres, der har fået rigtig mange chancer i Chelsea og synes først, at han i seneste sæson viste lidt af det, som han har vist tidligere.
Hvis du henter Cavani eller Suarez hvad vil du så gøre ved Benzema? Starte hver 5. eller 8. kamp og så et kvarter hist og her?
og du vil gerne have torres? som ikke er god nok til real madrid
Real Madrid 7 skrev:
Du kan da ikke bare svare på mit spørgsmål med et nyt et? ;-)
Jeg vil gerne have en spiller fra næstøverste hylde, som f.eks. kunne være Torres eller Gomez, som nævnt før. Ser helst ikke, at vi smider mere en maks. 20 mio euro for et andetvalg på angrebspositionen. Og hvorfor mener du, at han ikke er god nok til at være 2. valg?
- RasmusKring
- Gæst
-
Real er en storklub, hvor der skal præsteres uanset omstændighederne. Der skal være konkurrence på samtlige pladser. Det burde heller ikke være noget problem at skabe dette med de midler, der er til rådighed. Man kan ikke være sikker på, at Morata eller Jese er klar til en fremtrædende rolle i næste sæson.
De skal selvfølgelig have muligheden for at vise sig, og hvis de så slår igennem, så er det jo fantastisk, men det sker formentlig ikke. I Real skal man ikke have spilletid foræret. Man skal kæmpe for det og tage sine chancer. Derfor skal der være et sikkert alternativ til Benzema, og det kommer der uden tvivl også.
RasmusKring skrev: Jeg vil sige det med samme. Det ville være en katastrofe at starte den nye sæson med Benzema som den eneste etablerede angriber i truppen.
Real er en storklub, hvor der skal præsteres uanset omstændighederne. Der skal være konkurrence på samtlige pladser. Det burde heller ikke være noget problem at skabe dette med de midler, der er til rådighed. Man kan ikke være sikker på, at Morata eller Jese er klar til en fremtrædende rolle i næste sæson.
De skal selvfølgelig have muligheden for at vise sig, og hvis de så slår igennem, så er det jo fantastisk, men det sker formentlig ikke. I Real skal man ikke have spilletid foræret. Man skal kæmpe for det og tage sine chancer. Derfor skal der være et sikkert alternativ til Benzema, og det kommer der uden tvivl også.
Det er jo netop også dette Morata og Jesé har gjort, med stor succes.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg har også lige tjekket Fifa.com's liste over agenter med fifa licens, han er der ikke.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Gåser skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Du kan da ikke bare svare på mit spørgsmål med et nyt et? ;-)
Jeg vil gerne have en spiller fra næstøverste hylde, som f.eks. kunne være Torres eller Gomez, som nævnt før. Ser helst ikke, at vi smider mere en maks. 20 mio euro for et andetvalg på angrebspositionen. Og hvorfor mener du, at han ikke er god nok til at være 2. valg?
okey torres er ikke god nok for real madrid har du set hvordan han spiller? og jeg vil hellre have cavani benzema kan ikke være alene på en sæson
Men igen svarer du blot med et nyt spørgsmål? ;-)
Hvad er det ved Torres, der ikke er godt nok? Ville du os fraråde et købt af Mario Gomez?
Gåser skrev: Jeg har skam set hvordan han spiller, og hæfter mig især ved hans præstationer i EL, som har været fremragende.
Men igen svarer du blot med et nyt spørgsmål? ;-)
Hvad er det ved Torres, der ikke er godt nok? Ville du os fraråde et købt af Mario Gomez?
Alt! Torres er en helt igennem elendig angriber, som lever på sit navn og ikke niveau. Han minder utrolig meget om Kaká på det punkt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.