Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas, Lopez, Adan, Jesus
En-to målmænd for mange i min optik. Jeg ved ikke, hvad Lopez vil i klubben, han har "solgt" sig selv så godt siden januar, og har jo potentielt nogle spændende kort på hånden så som AC Milan, Liverpool (hvis de sælger Reina til Barca), Monaco, Roma, Arsenal, Schalke eller Fiorentina. Adan har også været rygtet væk, og er vel nok den af de fire målmænd, der er størst sandsynlighed for forlader os i løbet af sommeren, hvor Levante kunne være et spændende realistisk bud. Jesus bliver 25 år om to dage, og jeg ved ærlig talt ikke, hvor ambitiøst det er at være 4. valg i Real Madrid i den alder... men så længe Lopez, Adan, Jesus er tilfredse, så er det fint med mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- kavver
- Gæst
-
Kom nu Real. Han vil væk, DE vil ikke sælge ham til Bayern. Han har ét år tilbage - så de skal sælge ham i år, hvis de vil have nogle penge for ham. Dermed også sagt, at han kan købes LANGT under den pris han er værd!. Håber Florentino har gang i telefonen!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- RasmusKring
- Gæst
-
Hugol skrev:
RasmusKring skrev: Jeg vil sige det med samme. Det ville være en katastrofe at starte den nye sæson med Benzema som den eneste etablerede angriber i truppen.
Real er en storklub, hvor der skal præsteres uanset omstændighederne. Der skal være konkurrence på samtlige pladser. Det burde heller ikke være noget problem at skabe dette med de midler, der er til rådighed. Man kan ikke være sikker på, at Morata eller Jese er klar til en fremtrædende rolle i næste sæson.
De skal selvfølgelig have muligheden for at vise sig, og hvis de så slår igennem, så er det jo fantastisk, men det sker formentlig ikke. I Real skal man ikke have spilletid foræret. Man skal kæmpe for det og tage sine chancer. Derfor skal der være et sikkert alternativ til Benzema, og det kommer der uden tvivl også.
Det er jo netop også dette Morata og Jesé har gjort, med stor succes.
Hvad har de gjort med stor succes?
Jeg håber virkelig ikke, at du sammenligner et gennembrud på Castilla med et gennembrud på førsteholdet.
RasmusKring skrev:
Hugol skrev:
RasmusKring skrev: Jeg vil sige det med samme. Det ville være en katastrofe at starte den nye sæson med Benzema som den eneste etablerede angriber i truppen.
Real er en storklub, hvor der skal præsteres uanset omstændighederne. Der skal være konkurrence på samtlige pladser. Det burde heller ikke være noget problem at skabe dette med de midler, der er til rådighed. Man kan ikke være sikker på, at Morata eller Jese er klar til en fremtrædende rolle i næste sæson.
De skal selvfølgelig have muligheden for at vise sig, og hvis de så slår igennem, så er det jo fantastisk, men det sker formentlig ikke. I Real skal man ikke have spilletid foræret. Man skal kæmpe for det og tage sine chancer. Derfor skal der være et sikkert alternativ til Benzema, og det kommer der uden tvivl også.
Jeg håber virkelig ikke, at du sammenligner et gennembrud på Castilla med et gennembrud på førsteholdet.
Jeg synes både Jesé og Morata har gjort alt i deres magt for, at få en chance på førsteholdet.
Jesé er bare.. Jesé! Han har attitude, flair og teknik. Inkarneret Madridista.
Morata har scoret et utal mål denne sæson. Han viser målnæse, kvalitet og ikke mindst stort potentiale. Desuden er jeg overrasket over den teknik han viste glimt af i 2-1 sejren over Barca. Iøvrigt en kamp hvor han går ind på banen, fuldstændig upåvirket af, at det er El Classico, og spiller sit eget spil.
Jeg forstår godt folk gerne vil have Cavani og spillere af den kaliber ind, da vi vil vinde alt. Men jeg mener det er at pisse på Benz og disse to talenter, såfremt spilsystemet med én angriber fastholdes.
Lad os nu få Carlo præsenteret, så vi kan forsvare de spillere vi køber, fremfor at købe ind som de gør i City. Den nye træner burde sidde til bords med Perez og vælge, hvem der skal på blokken, fremfor at Perez (og Zidane) køber de spillere som DE mener vi mangler og som kan sælge trøjer i Europa og Asien.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: Nej nej benzema er blivet skadet og han skal opererer ifølge Marca jeg ved ikke om det er rigtigt men hvis det hvem skal så være angriber? :(
Såvidt jeg har kunne læse er det "blot" en cyst i hans knæ, hvorfor jeg ikke forventer ham ude i længere tid. Mon ikke han er klar til sæsonstart?
Lad os iøvrigt håbe, at Zidane sætter sig ned med Benz og får den spiller frem vi alle forelskede os i fra 2011/2012 sæsonen frem igen!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev:
RasmusKring skrev:
Hugol skrev:
Jeg synes både Jesé og Morata har gjort alt i deres magt for, at få en chance på førsteholdet.
Morata har scoret et utal mål denne sæson. Han viser målnæse, kvalitet og ikke mindst stort potentiale. Desuden er jeg overrasket over den teknik han viste glimt af i 2-1 sejren over Barca. Iøvrigt en kamp hvor han går ind på banen, fuldstændig upåvirket af, at det er El Classico, og spiller sit eget spil.
Jeg forstår godt folk gerne vil have Cavani og spillere af den kaliber ind, da vi vil vinde alt. Men jeg mener det er at pisse på Benz og disse to talenter, såfremt spilsystemet med én angriber fastholdes.
Lad os nu få Carlo præsenteret, så vi kan forsvare de spillere vi køber, fremfor at købe ind som de gør i City. Den nye træner burde sidde til bords med Perez og vælge, hvem der skal på blokken, fremfor at Perez (og Zidane) køber de spillere som DE mener vi mangler og som kan sælge trøjer i Europa og Asien.
Jeg syntes at det vil være dum at man satser på morata han er en god angriber men jeg er bange for at han ikke kan klarer presset og han har jo aldrig spillet cl så han må gerne få spilletid men ikke som en fastmand.
- RasmusKring
- Gæst
-
Mathiaska skrev: Jeg synes både Jesé og Morata har gjort alt i deres magt for, at få en chance på førsteholdet.
Morata faldt ikke igennem mod Barcelona, men så var han heller ikke bedre. Jeg ser personligt ikke det store lys i ham, da han ikke har nogen specielle egenskaber. Han her ikke nogen unik hurtighed, styrke, teknik eller sparketeknik. Han er udemærket til det hele, men ikke fantastisk til noget. Han kan selvfølgelig udvikle sig, og det håber jeg da på, at han gør. Jese ser derimod fantastisk ud, men....
Uanset hvor store talenter, de er, så er der en stor usikkerhed forbundet med deres udvikling. Man kan aldrig være sikker på, at de udvikler sig efter planen. Så risikoen ved at bruge de to som de eneste reserver i angrebet er alt for stor til en klub som vores.
Selv hvis de udvikler sig godt i løbet af næste sæson, så kunne jeg godt se en situation, hvor dette "best-case scenario" heller ikke er godt nok. Higuain er trods alt en argentisk landsholdsangriber, der har scoret over 100 mål for Real Madrid, men i sidste sæson var han ikke god nok til pladsen i angrebet. Hvad er sandsynligheden for, at Morata eller Jese er det, hvis Benzema har endnu en dårlig sæson?
I mine øjne meget små.
Så kommer spørgsmålet om alternativet, og i mine øjne skal vi ikke vælge spillere fra anden hylde. I Madrid henter man stjernespillere og lader dem konkurrere om pladserne. Det ville hverken være sportsligt eller økonomiske klogt i de fleste klubber, men med den status, som Real har både sportsligt og økonomisk, så kan det godt betale sig for os, fordi gevinsten ved en rigtig god handel kan gøres op i mange, mange millioner og succes på banen. Derfor skal vi hverken have Torres eller Gomez, men derimod gå efter toppen. Dette kunne være Lewandowski, Cavani eller Luiz Suarez.
RasmusKring skrev:
Mathiaska skrev: Jeg synes både Jesé og Morata har gjort alt i deres magt for, at få en chance på førsteholdet.
Morata faldt ikke igennem mod Barcelona, men så var han heller ikke bedre. Jeg ser personligt ikke det store lys i ham, da han ikke har nogen specielle egenskaber. Han her ikke nogen unik hurtighed, styrke, teknik eller sparketeknik. Han er udemærket til det hele, men ikke fantastisk til noget. Han kan selvfølgelig udvikle sig, og det håber jeg da på, at han gør. Jese ser derimod fantastisk ud, men....
Uanset hvor store talenter, de er, så er der en stor usikkerhed forbundet med deres udvikling. Man kan aldrig være sikker på, at de udvikler sig efter planen. Så risikoen ved at bruge de to som de eneste reserver i angrebet er alt for stor til en klub som vores.
Selv hvis de udvikler sig godt i løbet af næste sæson, så kunne jeg godt se en situation, hvor dette "best-case scenario" heller ikke er godt nok. Higuain er trods alt en argentisk landsholdsangriber, der har scoret over 100 mål for Real Madrid, men i sidste sæson var han ikke god nok til pladsen i angrebet. Hvad er sandsynligheden for, at Morata eller Jese er det, hvis Benzema har endnu en dårlig sæson?
I mine øjne meget små.
Du har nok ret.
Det romantiske aspekt er for mig blændende mht Jesé og nu også Morata. Dét kombineret med, at have Benzema eller Higuain/Cavani/Lewan/Suarez siddende på bænken er "frås", omend det måske er godt for konkurrencen.
Men dybest set er jeg enig med dig. Konger til kongeklubben, i get it..
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Er vi enig om at vi (næsten) altid spiller med 1 angriber? Jo. Er vi enige om at Benzema var bedst da han var sikker starter? Jo.
50/50 spilletid til to top angribere forhindre angriberen i at komme på topniveau med alle de "afbrydelser".
Der burde ikke herske tvivl om, at vi skal købe de bedste af de bedste, men man køber ikke to af de bedste til samme plads. Der skal være en fin blanding mellem unge og tørstige Madridista'er og verdenstjerner, også skader det vel ikke at have 1-2 "gamle" spillere med erfaring som 3.valg til en position.
Og der kommer en fandens stor bonus ved at have en Madridista, der har spillet for ungdomsholdene siden han var 9. - de kæmper for logo'et på trøjen og ikke for navnet bag på. Ved ikke med jer, men det ser jeg som en kæmpe bonus.
Også er det jo ikke sådan at de er boldmongoler nede i Castilla. Castilla har, som oprykkere, endt foran den velkendte La Masia. Det er spillere med potentiale der har trukket Castilla holdet op, og med rette udvikling, så bliver prinserne til konger - gratis endda :)
Forresten, den måde i beskriver situationen på, så lyder det som om Castilla er dødsdømt. De største talenter fra Castilla, har meget at byde på, rigtig meget endda.
Men lad mig da lige høre, hvis man skal have to stjerne til hver position, hvornår er det så lige vi kommer til at opleve spillere som Raul, Guti og Casillas igen? - aldrig
- Ingen svæver på banen som Zizou!