Rygtebørsen XVIII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
At nu var Ancelotti timer fra.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Stol aldrig på noget som helst, før klubberne melder noget officielt ud!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Dios skrev: M_linding
Jeg er lidt farvet, ja;)
Men jeg lægger meget i, at han har fortalt om sin og familiens kærlighed til Real Madrid, og det at han skiftede United ud fordi han ville spille for Real Madrid.
Samtidig er det vel ingen hemmelighed, at han vægter konkurrence, storklub og Real Madrid højere, end at lave en Falcao og gå efter pengene - Det har jeg respekt for.
Der er sket mange kaotiske ting i Real Madrid siden Ronaldo kom til klubben, og han kunne have tjent flere penge og vundet flere trofæer andre steder... Alene det at han har sagt flere gange, at han ville elske at forlænge med 10 år, siger egenetlig det hele: Medmindre Real Madrid/Perez ligefrem dummer sig og pisser på Ronaldo, så har vi en yderst loyal leder.
Ronaldo har nemlig før udtalt, at Real Madrid var hans favorit klub, men så er det bare jeg tænker, hvorfor sker der så ikke noget? Hvis det er hans hjerteklub ligesom det er vores, hvorfor har han så svært ved og sætte ord på sine følelser for klubben? Hans ord er ikke troværdige i mine øjne, for den ene dag er han glad, og den anden dag er han ked af det. Samtidig lader det ikke til kontrakten bliver skrevet under idag.
Perez kæfter op, om den kontrakt, så udadtil ligger den til Ronaldo, og nu kan man så læse, at han ikke er glad igen. Hvornår stopper galskaben?
Hvad ville du helst? Tjene kassen i Real Madrid eller Monaco? Ronaldo er allerede fantastisk betalt, og oven i købet er det i Real Madrid, og ikke en eller anden zombie klub.
Igen, så undre jeg mig bare over, at den kontrakt ikke er skrevet under. Sådan som jeg ser sagen, så handler det om penge, ellers taler Perez ihvertfald ikke sandt i mange af hans interviews, for han har tydeligt sagt, at han håber Ronaldo forlænger, og han bliver resten af hans karriere i klubben.
Noget må være galt, for begge parter ytre de gerne vil fortsætte samarbejdet, men intet sker. Kan det ikke kun handle om, at Ronaldo ikke er helt tilfreds i Real Madrid, og han måske ikke får den absurde lønforhøjelse han måske vil ha?
Jeg kan bare ikke se hvad problemet ellers skulle være.
Loyal og loyal. Han lavede den klamme overfor United tilhængerne, og kan man være andet end utilfreds, når hans karriere er blevet skabt i de 2 nok største klubber i historien. Alt andet end United og Real ville være et skridt ned af stigen.
Igen, så tror jeg han er længere væk fra klubben lige pt. end han er tættere på en forlængelse.
Ligesom hele sagen med Iker, forholder jeg mig til, at vi kun ved 10 % af hvad der egentlig sker.
Nu er vi begge ret utilfredse med ledelsen i klubben, og de konstante Bale/Suarez/Cavani-rygter... Kunne det tænkes, at Ronaldo tænker det samme? Han må jo have en ret klar mening om, hvad der mangler på banen.
Måske vil Ronaldo gerne høre Perez sige, at der er en klar plan for fremtiden. For hvis Perez ikke tager sig sammen, så genvinder Ronaldo aldrig Ballon d'Or og CL i Real Madrid.
Der er mange sider af en sag:) Mig bekendt, så ved vi faktisk intet om, hvorfor Ronaldo sagde, at han var trist. Pressen har bare gentaget deres egne teorier så mange gange, at vi til sidst tror, at vi har hørt sandheden.....
- Champen
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev:
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev: Så er ancelotti på plads:). Kom så med de tre kaniner i hatten Perez!!
Ancelotti på plads. Ifølge indkast eller hvad ?
nej
Skal vi så ikke vente med at sælge skindet før bjørnen er skudt ??
nææ hvorfor hvis man er sikker.
Der er intet der er sikkert.. PSG er ik lige så smarte som Real Madrid med at skille sig af med en træner før man har en ny klar.
Du har ret vi var alt for hurtig i at fyre Mourinho det er sikket Mourinho som ville væk. Og
Hugo der har været mange rygter men jeg tror michael Laudrup bliver den ny træner
Jeg tror næppe, det bliver Michael Laudrup. Hvad får dig til at tro, det nu bliver ham?
Fordi der har været rygtet om det og han kan ikke sige nej til psg.
Så din begrundelse for at Ancelotti bliver træner i Real Madrid, er at han ikke kan sige nej til PSG. For mig giver det ingen mening
- JanJr
- Gæst
-
Knægten har jo været der hele tiden, men han kunne jo være fantastisk at have på midtbanen.
Han arbejder hårdt defensivt og offensivt, og han er fantastisk til begge dele, undrer mig bare der er ingen der viser interesse for ham?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev: Så er ancelotti på plads:). Kom så med de tre kaniner i hatten Perez!!
nej
Der er intet der er sikkert.. PSG er ik lige så smarte som Real Madrid med at skille sig af med en træner før man har en ny klar.
Du har ret vi var alt for hurtig i at fyre Mourinho det er sikket Mourinho som ville væk. Og
Hugo der har været mange rygter men jeg tror michael Laudrup bliver den ny træner
Jeg tror næppe, det bliver Michael Laudrup. Hvad får dig til at tro, det nu bliver ham?
Så din begrundelse for at Ancelotti bliver træner i Real Madrid, er at han ikke kan sige nej til PSG. For mig giver det ingen mening
Jeg mente ancelotti bliver måske træner for Real Madrid og Laudrup bliver træner psg og Laudrup kan jo ikke sige nej til Psg selvom han har kontrakt med swansea.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
JanJr skrev: Nogle der ved om det er muligt at købe Wilshere fra Arsenal?
Knægten har jo været der hele tiden, men han kunne jo være fantastisk at have på midtbanen.
Han arbejder hårdt defensivt og offensivt, og han er fantastisk til begge dele, undrer mig bare der er ingen der viser interesse for ham?
Øjeblik. Jeg smider lige Wenger en sms og forhører mig!
Real Madrid 7 skrev:
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
nej
Jeg mente ancelotti bliver måske træner for Real Madrid og Laudrup bliver træner psg og Laudrup kan jo ikke sige nej til Laudrup selvom han har kontrakt med swansea.
Er du sikker på du snart er 19..
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
DarioGomez skrev:
JanJr skrev: Nogle der ved om det er muligt at købe Wilshere fra Arsenal?
Øjeblik. Jeg smider lige Wenger en sms og forhører mig!
Kan du ikke også sende en til Luna, og hører om jeg kan få en varm aften hos hende i Madrid ?
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Champen skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
asp3200 skrev:
Hugol skrev:
nej
Der har også været rygter om at Laudrup bliver, og Laudrup kan heller ikke sige nej til Swansea, han har nemlig en kontrakt..
Selvom han han har kontrakt med swansea så kan han jo komme til en større klub. Med penge!