Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #265 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Ja den tid, hvor han gjorde den store forskel for klubben blev overstået efter to-tre sæsoner i klubben. Ligesom hans navnebror.

Jeg synes nu alligevel, at hvis man ikke ønskede at beholde ham, skulle man have sagt ja til tilbud sidste sommer. Der var man desperat for at beholde Lassana, hvilket det også lader til denne sommer. Man kan selvfølgelig argumentere for, at han ikke har noget at skulle have sagt, fordi han selv skrev under på kontrakten.

Det ville være bedre for alle parter, hvis man kunne finde en bedre spiller til han plads. En spiller der ville kunne dække både højre back og den defensive midtbane eller måske bare højre back, nu hvor Castilla sælger ud.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #266 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Er sagen ikke faktisk den, at det var Lassana Diarra, som sagde nej til at skifte?

Real Madrid lod ham jo blive i Madrid, mens truppen forberedte sig i USA.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #267 af Kassow-Rossing
Det ved jeg så ikke :)
Jeg synes at huske, at det var Mourinho og Perez der i fællesskab holdt på ham, selvom han havde været ude i pressen og sige, at han ville videre grundet mangel på spilletid.

Mourinho overtalte ham, midlertidigt, til at ønske at blive i truppen, men så var der problemer igen, da han ikke fik lov at deltage i optakten og pludselig ville han væk igen. Real Madrid ville ikke sælge. Prisen var åbenbart ikke god nok.

Det kan være, at jeg har misforstået noget, men det er sådan jeg husker det. Jeg tror han forbliver i truppen i endnu en sæson, og jeg tror også vi får brug for ham på højre backen, selvom det er ikke dér han helst vil spille. Han gør det bare temmelig godt, selvom jeg helt klart ville foretrække et få noget mere kvalitet på den plads. Man kan tabe CHL på gulvet på én fejl, og jeg håber ikke det bliver vores højre back, der ødelægger chancerne, fordi så vil jeg se tilbage på dette års transfervindue med skuffelse.

Det er fint at skaffe en Modric, men han er jo ikke hvad vi mest har brug for, selvom jeg ser ham som en klar forbedring af truppen. Ville dog ønske, at han var to år yngre, fordi vi skal om få år kigge efter en erstatning for ham sammen med Alonso.

13 år 8 måneder siden #268 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Officielt: Borja Valero til Viola

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #269 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg nægter at tro på, at der er nogen form for sandhed i rygterne om Moussa Dembélé. Det er ren og skær spin fra Moussa Dembélés agent, der gør alt for at få solgt sin klient til en større klub.

13 år 8 måneder siden #270 af Siempre Madrid
Eller slet og ret spin fra Real Madrids side.

Tottenham ved, at de er nødt til at sælge Luka Modric inden for den næste måneds tid og Real Madrid er så vidt vides eneste mulighed. Ved at gøre Tottenham opmærksom på, at man har flere muligheder på transfermarkedet, tvinger man med tiden London-klubben til at slække på sine krav.

At kroaten så ikke fåes til spotpris i sidste ende er en anden sag, men det kan sagtens være Real Madrids måde at presse prisen ned på.

13 år 8 måneder siden #271 af El_Juan
Den går nok begge veje. Jeg tænker primært på udtalelserne fra spillerens agent, der offentligt har været ude og sige, at Real Madrid er interesserede. En lige lovlig offensiv udmelding og når jeg tænker på, at Dembélé gerne selv vil væk og tidligere er blevet sat i forbindelse med andre store klubber, så virker det for mig først og fremmest som spin fra agentens side af, om end du har en god pointe og det er bestemt heller ikke utænkeligt, at det i lige så høj grad er spin fra Real Madrids side af.

Det er også en relevant pointe i forhold til rygterne om, at Tottenham skulle have sat pres på Real Madrid og nævnt over for dem, at PSG har budt 45 mio. € for Modric.

I sidste ende kommer der en god historie ud af det...

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #272 af El_Juan
Så vil jeg godt lige tilføje til Sahin-historien, at Cazorlas skifte IKKE er det der gør, at Arsenal ikke fortsat skal være interesserede i Sahin.

Det forholder sig således, at Jack Wilshere formentlig er ude indtil oktober måned og netop derfor menes Arsenal at være interesserede i at leje Sahin.

13 år 8 måneder siden #273 af Siempre Madrid
Neymar bringes igen i spil.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro og mene om den sag. Jeg kan sagtens se gennem fingre med, at han har udtalt sig rosende om Barcelona. Han er i og for sig bare en spiller, som snakker pænt om dem, der vil give ham penge og det kan man vel ikke fortænke ham i.

Men jeg er mere bekymret for Santos, som nok skal udnytte situationen til det yderste og det er et spørgsmål om Real Madrid skal lade sig bruge i det spil.

13 år 8 måneder siden #274 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Siempre

Jeg er imod et køb af Neymar. Jeg kan, ligesom dig, godt forstå at han har flirtet så meget med Barcelona, når det har lignet dem som har skulle forgylde ham.

Men han er for stort et sats i mine øjne. Det siger jeg fordi, at jeg tror at prisen bliver presset op på noget der ligner 50-60 mio. euro, og lønnen bliver også grotesk høj. Han har ikke overbevist mig om, at han er de penge værd, og hans personlighed er jeg &quot;spændt&quot; på at se udfolde sig i Europa..

Desuden er vi godt besat på Neymars position, og fremtiden hedder JR10.

Det kunne godt ende med at være lidt sjovt, hvis Barcelona køber Neymar. Her vil de gå totalt på kompromis med det som har givet dem succes, og jeg tror at de ender med en diva, som hverken passer til spillestilen eller rollen som &quot;semi-stjerne&quot;...

Men lad os nu se;)

Uanset hvad, er hypen kørt totalt af sporet!

13 år 8 måneder siden #275 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
@ M_linding

Forhåbentlig ikke JR10, da det højst sandsynligt ville betyde afsked af Özil10 ;) Hellere JR11 eller JR8 hehe..
Neymar vil være et absolut unødvendigt køb, og virker som om man bare vil have ham, fordi de andre store hold vil (hvis der er hold i rygtet). Forhåbentlig er Higuain, Benzema, Morata, Jesé, Ronaldo, Özil, Callejon og Di Maria vores offensive spillere de næste mange mange år!! Otte alsidige spillere til de forreste fire pladser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #276 af Kassow-Rossing
Personligt ville jeg ikke have noget imod at have Neymar i truppen, hvis han skifter gratis til os i 2014 og får en temmelig høj løn. Han kan altid sælges videre året efter med kæmpe profit, hvis han ikke slår igennem.

Jeg tror dog at han ender i Manchester City eller Barcelona.

Chelsea, PSG, Inter, Málaga osv. ser jeg kun som outsidere sammen med Manchester United, men jeg tror på enten os, City eller Barcelona.

Leveret af Kunena Forum