Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #229 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg må dog indrømme at jeg ikke spår de to spillere en stor Real-fremtid. Det der med at sælge spillere med tilbagekøbsklausul har man hidtil opnået et fint økonomisk udbytte af, men det er begrænset hvad man har fået tilbage af spillermateriale. Graneros klausul gjorde man ikke brug af, men ventede og købte ham fri, og udover at være en fin breddespiller tror jeg heller ikke jeg fornærmer nogen ved at sige han nok næppe er en spiller der gør den store forskel.

Arbeloa er vel egentlig den eneste spiller der reelt har haft en rolle siden han returnerede til klubben, og ham havde man ingen tilbagekøbsklausul på.

Det er klogt af klubben at gøre det, men jeg synes ikke at salget af Carvajal indikerer at han skulle have nogen fremtidig rolle i klubben, for hvis man virkelig troede på ham ville man nøjes med at udleje ham. Dog er man dækket ind hvis han skulle gå hen og gøre det fantastisk godt, det er lidt det samme Barca har gjort med Bojan.

Oprykningen til Segunda er dog et skridt i den rigtige retning for akademiet, så er "springet" fra Castilla til Real ikke lige så stort, og spillerne bliver prøvet på et højere niveau, uden at skulle forlade klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• madssp
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #230 af madssp
Besvaret af madssp på emne Rygtebørsen XVIII
Lucas Moura solgt til Manchester United for ca. 250 mio. kr.

Jeg troede efterhånden at den var relativ sikker, at han kom til næste sæson - der man kan bare se :o)

• roy-boy
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #231 af roy-boy
Besvaret af roy-boy på emne Rygtebørsen XVIII
#236: madssp

Dine kilder?

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #232 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Rygtebørsen XVIII
Madssp

Jeg har kun læst, at Ferguson har bekræftet interessen for Lucas. Intet er officielt endnu.

13 år 8 måneder siden #233 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Man Utds officielle hjemmeside, melder fra Fergusons pressemøde i Shanghai at han er interesseret i Moura men benægter en aftale med hverken spiller eller klub.

13 år 8 måneder siden #234 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Ville man have mere ud af Sahins talent, så burde man lade vær med at købe Modric, og samtidig sælge Kaka og evt. Lass, selvom jeg gerne ser ham blive, som backup til Khedira og Arbeloa.

Casillas

Arbeloa Pepe Ramos Marcelo

Alonso Khedira

Di Maria Sahin Ronaldo

Benzema

Sahin ville sagtens kunne blive en spændende spiller på den offensivemidtbane, samtidig med at han selvfølgelig også skal have kampe i stedet for Alonso og Khedira henover sæsonen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #235 af Real Madrid
Ville man have mere ud af Sahins talent, så burde man lade vær med at købe Modric, og samtidig sælge Kaka og evt. Lass, selvom jeg gerne ser ham blive, som backup til Khedira og Arbeloa.

Casillas

Arbeloa Pepe Ramos Marcelo

Alonso Khedira

Di Maria Sahin Ronaldo

Benzema

Sahin ville sagtens kunne blive en spændende spiller på den offensivemidtbane, samtidig med at han selvfølgelig også skal have kampe i stedet for Alonso og Khedira henover sæsonen.

13 år 8 måneder siden #236 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Mesut Özil?

Nuri Sahin skal ikke have en plads foræret. Han skal vise noget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #237 af Real Madrid
Mente som backup til Özil :) i stedet for at have Kaka rendende rundt eller- og købe Modric, som backup til 260-300 milioner af kroner, så mener jeg bare, at Sahin sagtens ville kunne spille den offensive midtbane, hvis Özil skulle gå hen og falde ind i en skade eller karantæne, samtidig med, at han skulle være først mand på den centrale midtbane, efter Khedira og Alonso.

13 år 8 måneder siden #238 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XVIII
@243.

Der er bare én ting du ikke tager højde for. Modric og Kaká er bedre fodboldspillere end Sahin. Sahin tager i øvrigt bedre udgangspunkt dybt i banen fremfor langt oppe på modstandernes banehalvdel.

• madssp
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #239 af madssp
Besvaret af madssp på emne Rygtebørsen XVIII
Det var Sporten Kort der bragte nyheden. Efter lidt søgen på nettet kunne jeg så forstå, at det menes at Sao Paulo og Manchester United er enige, og at det blot er de personlige vilkår, at Lucas og United mangler at forhandle på plads.

Kan se at nyheden også er bragt i andre medier, herunder aviser, igår.

13 år 8 måneder siden #240 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
Håber man giver Denis en god chance for at vise hvor god han er i dag, de kampe jeg fik set med Castilla sidste år der var han virkelig imponerende en meget undervurderet spiller.

Han minder meget om Mata, hvis man skal nævne en spiller.

Leveret af Kunena Forum