Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #217 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Hvordan tror I bænken vil se ud til næste sæson?

Hvis Mourinho ønsker en trup på 23 mænd, hvori 3 er målmænd har, forestiller jeg mig således:

De 11 startende kender alle, og gider ikke trætte jer med at gentage opstilling.
Tilbage er 12 mænd, hvilket efterlader et reservehold ala:

Adan (Jesus)
Lass
Verane----Albiol
Coentrao
Granero--Modric--Sahin

Callejon-Higuain-Morata

Kan nogen fortælle mig hvor Modrics plads i øvrigt er?
er det mening at han skal aflaste Alonso og Khedira? eller er han tiltænkt en plads på bekostning af enten Øzil og Maria?

Edit:
PS: Hvis vi ender med at sælge Lass, er vi så ikke tvunget til at finde en afløser på højrebacken? - umiddelbart kan jeg ikke se nogen. - lidt skræmmende at Lass har fået tildelt 4 stjerne.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #218 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Gør vi?

Smider Real Madrid 300 millioner kr. efter Modric, så regner jeg bestemt ikke med, at han skal varme bænken. Det vil dælme være en latterlig dårlig handel!

• Gobbo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #219 af Gobbo
Besvaret af Gobbo på emne Rygtebørsen XVIII
Mit bud på en kommende opstilling
Mod svage modstandere

..........................Casillas................................

..Arbeloa.......Pepe........Ramos........Marcelo......

..................Alonso........Modric.....................

...Di Maria...............Øzil................Ronaldo...

....&quot;...................Benzema........................

Mod Barcelona mv

.....................Casillas...............................

...Arbeloa......Pepe......Ramos........Coentrao....

.....................Alonso................................

..............Khedira......Modric.......................

.....Di Maria..............................Ronaldo

...&quot;.................Benzema......................

13 år 8 måneder siden #220 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
#220: Ramses

Ja, du har overset noget, eller rettere sagt nogen, men du er ikke den eneste. Du og andre har overset Esteban Granero.

Jeg anser faktisk Granero, som værende foran Sahin i køen. Skulle Khedira ikke være til rådighed, så er der Granero og Modric, samt Sahin hvis han bliver - og Lass hvis han bliver - selvom han først og fremmest vil være alternativ til Arbeloa.

Man skal ikke tage fejl af Granero. Han er en dygtig 'boks-til-boks'-spiller, teknisk dygtig og god med bolden. Yderst vellidt og en Mourinho i højere grad har vist, at han har tiltro til. Så har det fungeret upåklageligt i de kampe, hvor han og Xabi Alonso har spillet ved siden af hinanden.

13 år 8 måneder siden #221 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII
#226: El_Juan

Er helt enig med dig. Granero har spillet meget stabilt når han har spillet vedsiden af Alonso. Problemet er så bare når Alonso bliver skadet. Han (Alonso) er simpelthen så vigtig, omend har han ikke gjort det så godt mod Barcelona, men man kan virkelig se at han er bindeledet mellem holdet. Noget Øzil burde lære af og noget Modric kan.

Jeg så flere gang Tottenham spille, hvor Modric primært spillede på den centrale/defensive midtbane. Her var Modric god til hele tiden at gå ned i banen for at modtage bolden og føre den op. Vi har set hvordan f. eks Barca og Bayern mandsopdækker Alonso. Her dør spillet helt fordi Khedira ikke er god nok i pasningsspillet. Så det fantastisk at vi har fået en Modric der er en bedre &quot;Granero&quot;, men som minder meget om den mand vi mangler foran Khedira og Alonso.

Så fra min side af velkommen til Luka Modric:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #222 af El_Juan
#227: ZizouMo

Som jeg tidligere har fremhævet, så kommer modstanderne i højere grad til at stå endnu lavere på banen når de møder Real Madrid. Holdene ved, hvor stærke Real Madrid er i omstillingsspillet og de vil i højere grad pakke sig på Bernabéu. Derfor er det yderst, at Modric kommer til, før ligesom Xabi Alonso og Mesut Özil, så er han manden der kan finde løsningerne og dirke disse hold op.

I den forstand er jeg enig med dig. Modric er først og fremmest et alternativ til Özil, men ligeledes et supplement til de centrale midtbanespillere. Det er fordelen ved Modric, fremfor f.eks. Silva. At Modric kan spille længere tilbage på banen, hvorfor han både kan afløse Xabi Alonso, men også spille ved siden af ham.

Jeg håber stadig, at Sahin bliver, som egentlig alternativ til Xabi Alonso, men jeg tror efterhånden mere på, at han skifter væk eller bliver lejet ud.

På et punkt er jeg ikke helt enig. Jeg anser netop Özil som værende bindeleddet, vel at mærke mellem midtbane og angreb, hvor Modric mere er en dybtliggende playmaker - eller han kan i hvert fald agere i den rolle.

13 år 8 måneder siden #223 af El_Juan
Sky Sports skriver her til aften, at Maicons skifte til Chelsea er faldet til jorden. Parterne kunne ikke nå til enighed i sidste ende og Chelsea har i stedet rettet blikket mod Azpilicueta, mens Maicon endnu en gang rygtes til Real Madrid.

13 år 8 måneder siden #224 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Officielt Gago til Valencia, Canales er også tæt på en permanent aftale med Le Che.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #225 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Rygtebørsen XVIII
Virker til et fornuftigt valg af Gago og Valencia. Jeg kunne egentlig gode lide ham, men hans niveau var lige en tand for lavt til Madrid...

13 år 8 måneder siden #226 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Bliver spændende at følge Joselu hvis han ender i Hoffenheim. Carvajal er dog ikke den eneste canterano i Bundesligaen som I skriver i nyheden, Jurado spiller stadigvæk i Schalke :)

13 år 8 måneder siden #227 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Og Adam Szalai, når vi nu får talt efter.

Men jo, spændende med Carvajal og Joselu i den tyske Bundesliga, hvor de virkelig vil blive testet på øverste niveau og især førstnævnte står vel med gode muligheder for at vende tilbage.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #228 af El_Juan
Altintop (3,5 mio. €), Gago (3,5 mio. €), Carvajal (5 mio. €), Canales (7,5 mio. €).

Man har indtil videre solgt for i alt 19,5 mio. Lig dertil pengene for mulige salg af Joselu, Nacho og Juanfran og vi kan meget vel runde 31-36 mio. €.

I den grad uvant, at Real Madrid lige nu er det hold i Spanien med den &quot;bedste&quot; og mest positive '+/-'-balance. Det kommer dog nok til at ændre sig, med mindre man ender man at få gode penge for Kaká og Lass. I så fald kan man ende med at gå i plus, selvom man henter både Modric og Maicon.

Leveret af Kunena Forum