Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #325 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Storken: han er lig med sejr i CL, så 300 mil er han værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #326 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XVIII
#Storken

Ja 300 mil. Er for høj en pris, hvilket Mourinho ifølge rygterne også har holdt fast i hele transfervinduet hvorfor jeg heller ikke tror på dette rygte.
Men igen det ender nok med at blive prisen, hvis Levy skal godkende handlen.

13 år 8 måneder siden #327 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII
Der er vist svaret på det. Så må troværdigheden af mediet vise sig inden for få timer. Er det sandt, så må han være på vej til Madrid i skrivende stund.

Han skal nok blive en god investering, trods den store transfersum.

13 år 8 måneder siden #328 af anes
Modric lander i Torrejón de Ardoz kl. 11:00 med et privatfly, ifølge velinformerede punto pelota.
Både AS og Marca bringer i historien, og han skal altså direkte til lægetjek og forventes så præsenteret senere i dag.
Er der enden på den her sommers culebron?

13 år 8 måneder siden #329 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Fantastisk, vi har brug for dig Modric asap

13 år 8 måneder siden #330 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg håber han starter inde på søndag. Også selvom han ikke kender spillestilen. Gud ved at Real Madrid har brug for noget nyt på banen i øjeblikket.

Sæsonen er lang men Barcelona har bestemt fortjent sit 5-points forspring. Jeg tror heller ikke på at vi laver en Barcelona og går fra at få uafgjort og tabe i de først to runder og vinder alle seks turneringer, som vi deltager i..

Men holdet er stærkere end Barcelonas så de skal bare op i gear igen og så skal pointene nok indhentes. Los Clasicos bliver uhyre vigtige i år. Ligesom de var sidste år.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #331 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Modric er et godt køb, men Kaka er stadig en god spiller, der skal blive i klubben, granero skal også være på bænken. nederlaget i går viser at man ikke kan vende et opgør uden midtbanespillere/en midtbanespiller. Morata skal ned og spille mindst et år i anden bedste række. for i går var det tydeligt at to liga spring er for meget.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 8 måneder siden #332 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror ikke på, at Modric var blevet offentliggjort i dag, hvis man havde vundet i går aftes. Timingen af denne handels offentliggørelse er bemærkelsesværdig. Det er interessant, for det er ganske givet gået stærkt og Mou har formentlig tænkt sit efter kampen i går, hvor han nok kunne have brugt en type som Modric.

Handlen ligger i omegnen af 37 til 42 mio. €, plus/minus diverse variabler. Det er noget mere end Real Madrid egentlig ville betale og jeg tror forhandlingerne var fortsat, hvis man havde slået Getafe i går. Daniel Levy er den der har vundet mest på Getafes sejr i går. Man kan synes meget om manden, men han er immervæk en god købmand.

13 år 8 måneder siden #333 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII
#339: El_Juan

Jeg tror nu at prisen på Modric har ligget fast i et stykke tid. Det har formentlig været udformningen af variabler, der har trukket lidt ud. Altså om de skulle være som Benzemas, hvor han skulle vinde WPOTY og CHL før de kom til udbetaling, eller som Di Marias, som næsten kun skulle sætte sine ben på banen før de skulle udbetales. Og her kunne tabet til Getafe godt trække mod Di Maria-lignende variabler.

Og set i forhold til at Tottenham havde et bud på €50M sidste år, så har jeg svært ved at blive imponeret af købmandskabet, når man i år sælger ham for €30M (AS) til €35M (Marca), plus variabler.

13 år 8 måneder siden #334 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
#340: Raul 4 ever

Real Madrid ville angiveligt ikke betale mere end 30 mio. €, så de måtte føle sig lidt presset, når de alligevel ender med at betale omkring 40 mio. € for ham.

Daniel Levy og Tottenham får det de har krævet for Modric, så selvfølgelig er det god købsmandsskab. De tog en chance sidste sommer, hvor de krævede 60 mio. € for ham og han er ikke steget i værdi siden. De havde i øvrigt ingen videre interesse i at sælge til en rivaliserende klub, medmindre Chelsea ville byde overpris og derfor lovede de Modric, at han kunne skifte denne sommer, hvis det rette bud kom.

Det er endvidere stadig påfaldende, at handlen bliver offentliggjort dagen efter nederlaget til Getafe og jeg tror stadig ikke, at det var blevet offentliggjort allerede i dag, hvis man havde vundet den kamp og generelt fået en bedre start på sæsonen.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #335 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII
&quot;Daniel Levy og Tottenham får det de har krævet for Modric, så selvfølgelig er det god købsmandsskab&quot;

Mig bekendt krævede Tottenham £40M altså €50M. Så for mig at se er vi havnet tættere på de €30M, som vi angiveligt startede ud med at ville betale (Tottenham havde med garanti foretrukket €40M, i stedet for den nuværende aftale).

Edit: Marca har nu ændret prisen til €30 + 5M.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #336 af anes
I kan følge pressekonferencen live på realmadrid.com
Vigtigste spørgsmål for mig er, om real madrid med dette køb er færdige på markedet denne sommer

Leveret af Kunena Forum