Rygtebørsen XVIII

13 år 8 måneder siden #361 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg er med på idéen om Munain, medmindre Jesés udvikling for alvor tager fart!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #362 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg tror nu at der er mere krudt i Isco... Han udvikler sig mærkbart fra kamp til kamp!

Men ingen over JR10!;)

13 år 8 måneder siden #363 af M_linding
Transfervinduet lukker ved midnat uden for Danmark. Onsides reporter i Spanien, Luna Christofi, forventer ikke, at der sker noget i Barcelona. Det er Real Madrid, der er den interessante klub i aften.

- Der kan godt ske noget i Real Madrid i aften. Real Madrid har en håndfuld, de gerne vil af med, siger Christofi til Onside.dk

- Kaka er det store springende punkt. Det bliver et stort problem for Real Madrid. Han er et af de sødeste og rareste mennesker, og han er ved at være utilfreds, og han er begyndt at åbne munden. Det bliver et cirkus for Mourinho, men de kan nå at komme af med ham endnu, siger Christofi.

- Kaka er det springende punkt for Real Madrid. Ham skulle de meget gerne af med, siger Christofi.

- Debuchy højrebacken fra Lille kan stadig nå at komme på plads. Han er højreback på det franske landshold, og han kan komme ind i stedet for Arbeloa, siger Christofi.

- Men det primært Kaka det drejer sig om. Det er et problem for Mourinho og Real Madrid. Han er en af de rigtig løntunge, og han er meget afholdt, men hvis han slet ikke kommer til at spille, så er det et problem at have ham i truppen, siger Christofi.

- Det er derfor, Mourinho har skubbet på for at få ham ud, siger Christofi.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #364 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XVIII
Kaka skal væk. Om man så skal leje ham ud i 1 sæson. Det nytter ikke at have ham løbende rundt og træne for sig selv og aldrig komme i kamp. Det er synd for ham og det vil skabe unødvendige spændinger i truppen.

En back up for Arbeloa kunne være dejligt.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #365 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XVIII
Hurtigt spørgsmål:

Nogen der har en pris på Maicon? Vil gerne vide hvad City betaler for at have en backup til backup'en.

Transfermarkt.de er ingen hjælp.

På forhånd tak

Mvh
Anders

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #366 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Rygtebørsen XVIII
Vi har tydeligvis forsøgt at skubbe ham ud, hvilket har resulteret i flere kampe på bænken eller tilskuerpladserne, men det har ikke lykkedes, primært af to grunde.

1) Han er Florentinos spiller. Jeg er ikke i tvivl om at Florentino godt ved, at han er et flop, men det betyder ikke at han skal sælge ham for 8-10 millioner euros, som der har været rygter om.

2) Kan man som 'ex-world class' overhovedet være i en bedre situation end den Kaka er i? Han tjener kassen, lever i en dejlig by, nyder livet med sin familie, og får en fin håndfuld kampe hver sæson, samtidig med at han er med til at vinde titler. Selvfølgelig vil han ikke væk herfra, og især ikke hvis det skal ske med en betydelig lønnedgang. Det har helt klart stået i vejen for en handel.

Egentlig synes jeg (hvis rygterne er sande) at det er en smule respektløs fra Kakas side at nægte en lønnedgang, og dermed blokere end handel, men igen, det er vel typisk brasilliansk. Se bare på Maicon, som angiveligt krævede 0,5 millioner euros mere i løn end Xabi Alonso (!).

13 år 8 måneder siden #367 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Mht. Estadio Fly Emirates Santiago Bernabeu:

Jeg siger ja tak. Lad endelig Real Madrid være forganger for dette tiltag i Spanien ligesom Real Madrid er forganger for alt andet indenfor fodboldens verden. Jeg synes ikke historien bliver ændret blot ved at vi skal bruge to ekstra navne foran stadionnavnet. Som jeg ser det: Vi er alle konservative og ønsker ikke navnet ændret, men om få år vil det være "glemt" ligesom vi render rundt med Bwin på trøjerne nu i stedet for kun Real Madrids logo.

Hvis beløbet er så stort, som det er rygtet, kan det ikke betale sig at lade være.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #368 af M_linding
373

Ud fra det kendskab jeg har til Kaka, så kunne jeg godt tænke, at det er et princip for ham (omkring den høje løn)... Han virker ikke som den typiske grådige spiller, og så skulle han jo være verdens rareste mand. Derudover vil han læse teologi når han lægger støvlerne, hvilket selvfølgelig ikke gør ham til jesus - men alligevel...

Kaka føler nok lidt, at man burde stole noget mere på hans evner, og behandle ham med lidt mere respekt. Der skal trods alt to parter til, for at skrive en lang og dyr kontrakt. Den må Perez æde i sig, på den ene eller anden måde.

374

Og et eller andet må Real Madrid gøre, hvis de skal følge med zombie-klubberne i længden... Det er trist, men nok desværre sandt.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #369 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Så er Lass på vej ud. Det er en nyhed, jeg snildt kan leve med, men så skal der også komme en spiller den anden vej.

Yann M´Vila sidder stadig og kukker i Frankrig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #370 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Det vil absolut ikke give nogen mening først at lade Granero gå, for derefter at lade Lass skifte før lukketid, uden hverken at have hentet en ny midtbanespiller eller en ny back. I hvert fald ikke medmindre, at f.eks. Nacho eller Álex i højere grad er til tænkt en rolle på førsteholdet.

Hvis man sælger Lass i 11. time uden at hente en erstatning, så er det bestemt ikke tilfredsstillende!

13 år 8 måneder siden #371 af M_linding
Sådan som vinduet har udviklet sig, er jeg pludselig nervøs. Lass er pludselig blevet en vigtig spiller, da han er den eneste reserve til HB og den eneste skraldemand i truppen... (selvom Alonso og Khedira ikke er uden defensivve evner)

Der SKAL hentes en spiller ind! Det lugter langt væk af et desperat køb til overpris...

Alex ser lovende ud, men Nacho har jeg ikke den store fidus til. Det er for tyndt.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #372 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XVIII
Nu rumler jungletrommerne. Er Essien på vej til Real Madrid? Ved ikke helt hvad jeg skal mene om den handel, hvis det er sandt.

Leveret af Kunena Forum