Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
WOW! Cavani, Aguero og Braithwaite. Jeg gætter på 20 mål... tilsammenAdministrationen post=141328 skrev: Imens.......I Barcelona............er man tæt på Edinson Cavani. #Generationsskifte.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
#AC_MilanAdministrationen post=141328 skrev: Imens.......I Barcelona............er man tæt på Edinson Cavani. #Generationsskifte.
Bedrøveligt.
Stærkt arbejde af vores catalanske venner der leverer endnu mere underholdning til dette fremragende transfervindue ;)
edit. Prøvede at link til Romano tweet men kunne ikke finde ud af det. Men den skulle være god nok!
Mens de sender Griezmann til Atletico - WTF.elle44 post=141374 skrev: Barca forstærker sig med Luuk de Jong. Han skal agere knivskarp angrebsduo med Martin Braithwaite
Stærkt arbejde af vores catalanske venner der leverer endnu mere underholdning til dette fremragende transfervindue ;)
edit. Prøvede at link til Romano tweet men kunne ikke finde ud af det. Men den skulle være god nok!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
syntes jeg bare jeg læste
Det er et rygte. Alle pålidelige kilder siger Griez til Atleti på leje med købsoption og luuk de jong til Barca på leje. Felix er ikke indblandet i noget som helst.Real HWL post=141381 skrev: Er det ikke en byttehandel? Griezmann for Felix
syntes jeg bare jeg læste