Om Vores Rivaler IX

4 måneder 1 uge siden #10285 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=141543 skrev:

Daniel post=141542 skrev:

DeLaRed post=141541 skrev: 48 minutter, og Haaland har en assist og et hovedstøds mål. Om man gider ham eller ej, så kan man ikke undgå at nævne ham når man snakker om de bedste angribere i verden på nuværende tidspunkt!

Jeg håber da vitterligt heller ikke, at der er nogen, der ikke betragter Haaland som en af verdens bedste angribere i skrivende stund! Objektivt er han vel som minimum i top-5? Subjektivt, for mig, er han i top-3.

Ka være jeg tager fejl, men synes der er flere her på siden der giver udtryk for at han kun kan score kontra mål og at han ikke er helt i toppen fordi det er Bundesligaen...

Han har nu også lige lagt en straffesparks scoring oveni hatten, i et helt fantastisk opgør mod Leverkusen :-)​

​vanvittig god spiller! Raiola har sikkert ryddet sin kalender til næste sommer..

Og så er der vist en der har spildt 3 af sine gode år i Juve ;). Kæmpe applaus til legenden der bare bliver ved og har cojones til at tage udfordringen op i en af verdens hårdeste ligaer
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #10286 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/barcelona/2021...6163f5f998b45dd.html

Tebas er en klovn af dimensioner.

Ja, tænk at Barca og Madrid ikke vil give 10% af deres rettigheder væk - det ER da underligt.

Messis afgang var *ikke* af økonomiske årsager. Øh, hvad så? De har en gæld op over begge ører og et lønbudget på 110% på det tidspunkt.

Jesus, en abekat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 måneder 1 uge siden #10287 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Det er sku det samme hver gang med ATM - de minder mere og mere om os, de scorer altid til sidst. Og jeg forstår simpelthen ikke hvad en spiller som Carrasco stadig laver i en klub som ATM, han er skide god.

4 måneder 1 uge siden #10288 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det giver stress at følge Atletico - både som fan og som konkurrent. De spiller sjældent fantastisk. De sløser dog aldrig, og deri ligger underlige.

Dem gider jeg ikke at tjekke op på længere. Irriteret madridista*

4 måneder 1 uge siden #10289 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.

4 måneder 1 uge siden #10290 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=141554 skrev: Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.

​VI har en evne til altid at falde sammen på Mestalla. Det er lidt ligegyldigt hvor gode eller ringe Valencia er :/ Det så vi sidste sæson. Eller var det forrige. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 måneder 1 uge siden #10291 af elle44

Ramos4 post=141555 skrev:

elle44 post=141554 skrev: Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.

​VI har en evne til altid at falde sammen på Mestalla. Det er lidt ligegyldigt hvor gode eller ringe Valencia er :/ Det så vi sidste sæson. Eller var det forrige. 

​Sandt. Det var sidste sæson hvor de fik 3 straffespark. 

4 måneder 1 uge siden #10292 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

​Jeg saa Valencia's foerste 2 kampe i seasonen og de var svine heldige at faa 4 point med fra de 2 kampe. I begge kampe faar de tilkendt utrolig kontroversielle straffe spark, og isaer i Getafe kampen var de under press store set hele kampen, da de spillede med en mand i undertal fra 3. minut, Getafe havde 26 afslutninger men formaaede simpelhen ikke at faa bolden i maal, men Valencia havde paa ingen maade fortjent mere end 0 point i den kamp. Mod Granada saa de bedre ud, men de skulle helt hen til 88. minut hvor de igen fik et kontroversielt straffe for at komme op paa 1-1.

Saa det eneste vi imo skal vaere bange for er at Real spillerne ikke kan saette sig op til kampen, eller at vi som sidste sidste season starter med Vazquez og Marcelo i bagkaeden!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

4 måneder 1 uge siden #10293 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
1-8 i aften ?

Jeg tror faktisk ikke det bliver en nem kamp for Bayern.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

4 måneder 1 uge siden #10294 af elle44

9eren post=141702 skrev: 1-8 i aften ?

Jeg tror faktisk ikke det bliver en nem kamp for Bayern.

​Nej nok ikke helt nemt. Måske kun 1-4?

4 måneder 1 uge siden #10295 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Damn en grim tackling af Man U højrebacken - den grimmeste tackling jeg har set i lang tid. Vildt han ikke brækkede benet !

4 måneder 1 uge siden #10296 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Man kunne se den ikke var bevist men helt i orden med rødt.

Fik nærmest helt ondt af ham

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.