Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dem gider jeg ikke at tjekke op på længere. Irriteret madridista*
VI har en evne til altid at falde sammen på Mestalla. Det er lidt ligegyldigt hvor gode eller ringe Valencia er :/ Det så vi sidste sæson. Eller var det forrige.elle44 post=141554 skrev: Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sandt. Det var sidste sæson hvor de fik 3 straffespark.Ramos4 post=141555 skrev:
VI har en evne til altid at falde sammen på Mestalla. Det er lidt ligegyldigt hvor gode eller ringe Valencia er :/ Det så vi sidste sæson. Eller var det forrige.elle44 post=141554 skrev: Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.
Jeg saa Valencia's foerste 2 kampe i seasonen og de var svine heldige at faa 4 point med fra de 2 kampe. I begge kampe faar de tilkendt utrolig kontroversielle straffe spark, og isaer i Getafe kampen var de under press store set hele kampen, da de spillede med en mand i undertal fra 3. minut, Getafe havde 26 afslutninger men formaaede simpelhen ikke at faa bolden i maal, men Valencia havde paa ingen maade fortjent mere end 0 point i den kamp. Mod Granada saa de bedre ud, men de skulle helt hen til 88. minut hvor de igen fik et kontroversielt straffe for at komme op paa 1-1.elle44 post=141554 skrev: Og hvad sker der for Valencia? Jeg gad godt vi ikke skulle møde dem imens de spiller over evne.
Saa det eneste vi imo skal vaere bange for er at Real spillerne ikke kan saette sig op til kampen, eller at vi som sidste sidste season starter med Vazquez og Marcelo i bagkaeden!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Jeg tror faktisk ikke det bliver en nem kamp for Bayern.
Nej nok ikke helt nemt. Måske kun 1-4?9eren post=141702 skrev: 1-8 i aften ?
Jeg tror faktisk ikke det bliver en nem kamp for Bayern.
- 9eren
- Gæst
-
Fik nærmest helt ondt af ham
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
De Jong og Braithwaite(som ikke er med idag) er deres angriber. Borthemou har ødelagt meget.