Om Vores Rivaler IX

4 måneder 3 uger siden #10261 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=141381 skrev: ​Er det ikke en byttehandel? Griezmann for Felix
syntes jeg bare jeg læste

​Det er et rygte. Alle pålidelige kilder siger Griez til Atleti på leje med købsoption og luuk de jong til Barca på leje. Felix er ikke indblandet i noget som helst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #10262 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja og det blev officielt.. hvad filan har de gang i i Barcelona :D Ved godt Griezmann ikke har taget klubben med storm, men dårligere var han da heller ikke.. slet ikke i forhold til Luuk De Jong som ikke engang var helt fast mand i Sevilla haha. Det fandme mærkværdigt.

4 måneder 3 uger siden #10263 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=141398 skrev: ​Ja og det blev officielt.. hvad filan har de gang i i Barcelona :D Ved godt Griezmann ikke har taget klubben med storm, men dårligere var han da heller ikke.. slet ikke i forhold til Luuk De Jong som ikke engang var helt fast mand i Sevilla haha. Det fandme mærkværdigt.

Mon ikke det har noget med økonomien at gøre. Lønomkostningerne har skullet ned og han har formentlig ikke været indstillet på at reducere lønnen.

4 måneder 3 uger siden #10264 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Som en bruger skrev på bold.dk: Barcelona har givet 86 millioner euro, Luis Suarez, La Liga-titlen og Griezmann - For i to år at have, Griezmann!

Spøg til side.
Det er virkelig mærkeligt (og ærgerligt) at se Barcelona i et sådant forfald, grundet de økonomiske skavanker. 
Omend jeg aldrig håber de vinder noget, ser jeg dem dog helst være så konkurrencedygtige som muligt. 

Syntes umiddelbart Atletico går ud af transfervinduet som værende mindst svækket (nok endda forstærket), kigger man på toppens transfervinduer.
Ligaen er billigt til salg - Har svært ved at se Barcelona være en kæmpe aspirant med deres front. 

4 måneder 3 uger siden #10265 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Troede heller ikke det stod så skidt til for Barca.

Mm: Ter Stegen/Neto;

HB: Dest, Mingueza
CF: Piqué, Lenglet, García, Araújo, Umtiti
VB: Alba, Balde;

DCM: Busquets, Puig, Pjanic
CM: De Jong, Roberto
CM: Pedri, Coutinho;

HW: Braithwaite, Dembélé
FA: De Jong, Agüero
VW: Depay, Fati;

Plus Demir til den offensive midtbane/kanterne, Nico Gonzalez til den centrale midtbane og Collado til angrebet/kanterne.

Med det in mente, at Dembélé, Agüero, Coutinho og Fati alle er ude med skader. Og ikke kommer tilbage lige foreløbig.

Oveni hatten nåede ikke at komme af med Pjanic, Umtiti eller Collado. Og de solgte Emerson (højreback), som de ellers lige havde købt fri.

Svageste Barca-trup jeg længe kan mindes.

Hvad de andre konkurrenter angår, så synes jeg bestemt ikke jeg vil sige hverken Atlético, Sevilla eller Villareal er svækket. Alle tre står fortsat med stærke trupper. Betingelsen for at Atléti ville slippe Saúl, var at de kunne hente en erstatning. Og det fik de i Griezmann. Sevilla har stadig stort set samme hold. De formåede endda at holde på Kounde. Villarreals hold er ligeledes usvækket. Nuvel, Barcas trup er måske ikke svagere end de andre, men stadig en svagere trup end de tidligere har haft, set i løbet af de seneste ti års tid. De er stadig mesterskabs kandidat, men Real og Atléti er favoritter som jeg ser det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 måneder 3 uger siden #10266 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt nok at Barca sender Griezmann væk på lån. Så har de stort set kun Depay der kan noget. Puha højt at flyve dybt at falde. Det er jo helt vildt hvor de er endt.

Fati har fået 10'eren. Sikke et pres at lægge på hans unge skuldre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 måneder 3 uger siden #10267 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Det er jo også bare den ene dårlige beslutning efter den anden, som er blevet truffet i Barcelona de seneste år. Forstod aldrig hvorfor de købte Griezmann i første omgang, for han har aldrig passet til Barca.

Men La Liga er jo nok i den svageste forfatning siden... ja det ved jeg squ ikke engang - 80'erne ?
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Dragam.

4 måneder 3 uger siden #10268 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Når jeg ser på Barcelonas trup, så burde de jo have sørget for at sætte Griezmann og Depay så optimalt op som muligt og så bygge op om dem med Pedri og De Jong som nøglespillere på midten. Depay har været sindssyg et par sæsoner og Griezmann kan umuligt have glemt det niveau som han besidder. Måske med Messi ude kunne han finde noget af det frem som et omdrejningspunkt på holdet. Jeg synes det er helt væk. Du har to så store spillere som begge har vist fantastisk spil i lange perioder af deres karrierer. Og så låner du den ene ud til en direkte konkurrent. Det er som om de har opgivet mesterskabet allerede og forsøger at styrke vores nærmeste konkurrent.  

Det er lidt sjovt at følge med i.

4 måneder 3 uger siden #10269 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke de tænker langsigtet. Hvilket vel er fornuftigt for en gangs skyld.
Det handler i bund og grund om klubbens overlevelse, de ved sikkert godt de inter vinder de næste 5 år. Omvendt overlever klubben og mon ikke de kommer stærkt tilbage igen.

4 måneder 3 uger siden #10270 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Cristiano Ronaldo The Real GOAT! Hvor er han bare vild
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kialpe, Ramos4

4 måneder 3 uger siden #10271 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=141434 skrev: ​Cristiano Ronaldo The Real GOAT! Hvor er han bare vild

​Fra fantastisk fløj med gode indlæg - til verdens bedste frisparksskytte - til poacher - til nu at være den bedste på hoved. What a beast. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

4 måneder 3 uger siden #10272 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo fik nr 7 i United, hvem var det der var så sikker på at nummeret er ligegyldigt for alle spillere?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.