Om Vores Rivaler IX

2 måneder 3 uger siden #10273 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
​To flotte mål, men han har vel været verdens bedste på hovedet i en del år. Hvem har kunnet stikke ham på den front?

Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved GuldsmedeN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #10274 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
fulstændig uaaceptabl udvikling i Brasilien og Argentina kampen. kampen er afbrudt efter få minutters spil

så vidt jeg har forstået er der nogle spillere fra argentina som ikke har haft tilladelse til at spille pga karatæne... men de har altså opholdt sig i brasilien i 2-3 dage, hvorfor vælger sundheds myndighederne først at træde til, 5 minutter inde i kampen....

2 måneder 3 uger siden #10275 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Brazil has banned flights to and from the UK since the announcement of the Alpha variant of Covid-19 first detected in England -- and nobody who has been in the UK in the past 14 days can go, other than residents, family members of Brazilian nationals, and some business travel.

om hvorfor de brasilanske myndigheder ikke havde opdaget det forinden aner jeg ikke..måske var det fordi de alle kom direkte fra Venezuela...

Men det undrer mig at AFA ikke tjekker reglerne i det land de rejser ind til. De har vel også et stort ansvar her , ligesom alle andre dødelige har, når de rejser ud i disse coronatider!?

Indtil videre er jeg klart med Brasilien i denne sag (=myndighederne). De har måske fået et hint (for sent) om at 4 spillere er fra england og så er de nødt til at reagere prompte. Ellers vil de blive endnu mere til grin. 
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 3 uger siden #10276 af mohbar

slet

2 måneder 3 uger siden #10277 af mohbar

slet

2 måneder 3 uger siden #10278 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg har forstået det er det ikke forbudt at rejse ind i Brasillien men det kræver 14 dages karantæne. Så det er først da spillerne forlader hotellet og tager ud til stadion at de bryder reglerne hvorfor myndighederne ikke har kunne bryde ind tidligere.

Andre historier går på at argentina har løjet/undladt at registrere at de havde 4 spillere med der kom fra UK.

Uanset peger det mod argentina som det ser ud lige nu.

2 måneder 3 uger siden #10279 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
www.hesgoal.com/news/86300/Faroe_Islands_U21_vs_France_U21.html

hvis nogle vil se camavinga i aktion

så se med lige nu

2 måneder 3 uger siden #10280 af mohbar
​Jeg ved godt at det er på en lidt billig baggrund (Gibraltar), men Haaland skal da absolut til Real Madrid og vi skal gøre alt for at han kommer til!

Argumentet om hans spillestil; at han er en mere direkte/kontrafodbold holder jo ikke når man ser på hvad han bidrager med i kampene (og det gælder også Dortmund): Presspil, fysik nærkamp og spil/afslutningsevner efter småspil som han selv er indblandet i.

Og så har han bare evnen til at stå rigtigt i de afgørende situationer.

110 % kommende Real spiller - ellers vil det være en kæmpe skandale :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn, Thomaskjensen, DeLaRed

2 måneder 3 uger siden #10281 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg ser tilfældigt Mæhle streame, hvor han så bliver spurgt hvilken klub er hans favorit. Her fremhæver han Real Madrid og siger at han altid har været stor fan. Sæt i gang siger jeg bar....

2 måneder 2 uger siden #10282 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
48 minutter, og Haaland har en assist og et hovedstøds mål. Om man gider ham eller ej, så kan man ikke undgå at nævne ham når man snakker om de bedste angribere i verden på nuværende tidspunkt!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 2 uger siden #10283 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=141541 skrev: 48 minutter, og Haaland har en assist og et hovedstøds mål. Om man gider ham eller ej, så kan man ikke undgå at nævne ham når man snakker om de bedste angribere i verden på nuværende tidspunkt!

Jeg håber da vitterligt heller ikke, at der er nogen, der ikke betragter Haaland som en af verdens bedste angribere i skrivende stund! Objektivt er han vel som minimum i top-5? Subjektivt, for mig, er han i top-3.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #10284 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=141542 skrev:

DeLaRed post=141541 skrev: 48 minutter, og Haaland har en assist og et hovedstøds mål. Om man gider ham eller ej, så kan man ikke undgå at nævne ham når man snakker om de bedste angribere i verden på nuværende tidspunkt!

Jeg håber da vitterligt heller ikke, at der er nogen, der ikke betragter Haaland som en af verdens bedste angribere i skrivende stund! Objektivt er han vel som minimum i top-5? Subjektivt, for mig, er han i top-3.

Ka være jeg tager fejl, men synes der er flere her på siden der giver udtryk for at han kun kan score kontra mål og at han ikke er helt i toppen fordi det er Bundesligaen...

Han har nu også lige lagt en straffesparks scoring oveni hatten, i et helt fantastisk opgør mod Leverkusen :-)​

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.