Om Vores Rivaler IX

3 uger 4 dage siden #10333 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​JA. Jeg er godt klar over, at vi netop kommer fra en weekend med to sene scoringer. Og JA. Jeg ved, at man hellere bør fokusere på sig selv end andre.

MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.

Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #10334 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=142065 skrev: ​JA. Jeg er godt klar over, at vi netop kommer fra en weekend med to sene scoringer. Og JA. Jeg ved, at man hellere bør fokusere på sig selv end andre.

MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.

Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det. 

​Til gengæld ser de virkelig elendige ud. Tror vi vinder ligaen sikkert i år. 

3 uger 4 dage siden #10335 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
uden at jinxe noget her, så forventer jeg lidt at vi stikker af fra resten som sæsonen løber

atletico har jo enormt svært ved at afgøre kampene og jeg ser dem snuble mange mange gange. bare vent.

det samme med barcelona. jeg tvivler på at de i denne sæson kan rejse sig efter tabet af messi. det jo ligesom at fjerne motoren fra en bil og forsøge at lappe det sammen med tiger balsam og lidt plaster og håbe det gir samme resultat.

vores største nemesis er os selv og vores skader.

intet tyder på at vi kan gøre op med skaderne denne sæson.

når marcelo (ikke fordi jeg håber det), og de andre kommer tilbage fra skader jamen så står der nogen nye og venter på at tag deres plads på skadeslisten. sådan er vel bare. det tragisk.

3 uger 3 dage siden #10336 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogen, der har noget indsigt i, hvad der sker i Frankrig, og hvorfor der allerede har været 3 x baneinvasion i denne sæson? Jeg følger generelt ikke med i fransk fodbold, da niveauet simpelthen er for lavt, men det kunne være interessant at få belyst baneinvasionerne?

Franskmænd har altid været lidt revolutionære, men jeg forstår simpelthen ikke idéen med baneløberiet? Er der overhovedet nogen god grund eller protest i det, eller er det bare for høj promille og tilfældigheder, der gør at det lige klumper sig sammen med 3 tilfælde nu?

Nogen, der ved noget? Google hjalp ikke rigtigt andet end en masse billeder af mænd i bar mave. Den typiske baneløber er en mand med bar øl-mave og korte cowboy-shorts, og evt en kasket. (De ligner alle nogen, der faktisk har godt af den løbetur, men det er en anden snak)

3 uger 3 dage siden #10337 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=142071 skrev: uden at jinxe noget her, så forventer jeg lidt at vi stikker af fra resten som sæsonen løber

atletico har jo enormt svært ved at afgøre kampene og jeg ser dem snuble mange mange gange. bare vent.

det samme med barcelona. jeg tvivler på at de i denne sæson kan rejse sig efter tabet af messi. det jo ligesom at fjerne motoren fra en bil og forsøge at lappe det sammen med tiger balsam og lidt plaster og håbe det gir samme resultat.

vores største nemesis er os selv og vores skader.

intet tyder på at vi kan gøre op med skaderne denne sæson.

når marcelo (ikke fordi jeg håber det), og de andre kommer tilbage fra skader jamen så står der nogen nye og venter på at tag deres plads på skadeslisten. sådan er vel bare. det tragisk.

​Mesterskabet skal afgøres i Madrid. Jeg er desværre bange for at Atletico kommer til at følge med langt hen ad vejen, med deres sejre i sidste minut og vilje og gejst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

3 uger 3 dage siden #10338 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
www.bold.dk/fodbold/nyheder/barca-koeber...rer-i-tyrkiske-liga/
Ham her går vel direkte ind på førsteholdet :)

Andre end mig der skal se kampen i aften?

3 uger 3 dage siden #10339 af Ramos4

Thomaskjensen post=142211 skrev: www.bold.dk/fodbold/nyheder/barca-koeber...rer-i-tyrkiske-liga/
Ham her går vel direkte ind på førsteholdet :)

Andre end mig der skal se kampen i aften?

​Har de ikke allerede en spiller der hedder Demir?

3 uger 3 dage siden #10340 af Thomaskjensen
Jo, enligt Bold.dk har de en Østriger  Yusuf Demir  

Ved intet om dem begge, bare sjovt at Barca køber en spiller for 2 millioner EURO og giver han en frikøbs kalusul på 400 millioner EURO. :) 

3 uger 3 dage siden #10341 af Ramos4
Ikke et navn man hører hver dag - og nu har Barca to af dem :D

Vildt de overhovedet har 2m euro at købe for.

3 uger 3 dage siden #10342 af Thomaskjensen
Ellers et ret hårdt navn at have :) enligt google betyder det "stål" på Tyrkisk.

Yngste at lave mål i den hårde tyrkiske liga, en ny Messi...

3 uger 3 dage siden #10343 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Uanset at Barcelona klart er i krise lige nu, så synes jeg også godt man må anerkende rivalernes talentmasse, hvor spillere som Araujo, Pedri, Fati (hvis skaden ikke har ødelagt ham) og Eric Garcia klart ligner nogle spillere som der kan bygges en solid stamme af. Alejandro Baldé ser også spændende ud. 

Får de den helt rigtige træner, så ville det ikke overraske mig at det kom til at spille igen i Barcelona, for det må være tydeligt for alle at Koeman selvfølgelig ikke kan være svaret. Men en anden hollænder i Ten Hag kunne måske derimod. 

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 uger 3 dage siden #10344 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=142216 skrev: ​Uanset at Barcelona klart er i krise lige nu, så synes jeg også godt man må anerkende rivalernes talentmasse, hvor spillere som Araujo, Pedri, Fati (hvis skaden ikke har ødelagt ham) og Eric Garcia klart ligner nogle spillere som der kan bygges en solid stamme af. Alejandro Baldé ser også spændende ud. 

Får de den helt rigtige træner, så ville det ikke overraske mig at det kom til at spille igen i Barcelona, for det må være tydeligt for alle at Koeman selvfølgelig ikke kan være svaret. Men en anden hollænder i Ten Hag kunne måske derimod. 

​Hørt.
Det bliver en proces både at forstærke truppen, samtidigt med at der skal rettes op økonomien.
Derfor tror jeg også at både klub og fans er indstillet på en pokaltørke i de forestående år. 
Det klogeste de efter min mening vil kunne gøre nu, er at finde en træner med et stærkt koncept, som de kan forme truppen og de unge spillere ud fra. En sådan træner vil netop kunne få længere snor, grundet at forventningerne er skruet ned ift. de vanlige. Om det skal være Xavi ved jeg ikke - Hvis det bliver ham, skal han i hvert fald ikke behandles som en frelser. Forventningerne til ham skal ikke overskride de nuværende forventninger til Barcelona. Koeman er i hvert fald ikke svaret.
De har en meget spændende generation at bygge videre på! Jeg tror at der gåer et sted mellem 2-3 år, før de igen er en magtfaktor. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.