Om Vores Rivaler IX
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=142023 skrev: De er godt nok uden Fati og Dembele, men damn deres trup er svag og uden profiler generelt.
Uden profiler? Har du glemt Luuk De Jong? :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
Det er lige til sjov og spas tråden det der.
Altså Ramos var jo ret åbenlyst, han spillede sin sidste kamp skadet for Madrid er jeg ret sikker på mod Chelsea. Han kunne på et tidspunkt slet ikke løbe.
Men Messi er 34 år og han har længe været langt fra sit top niveau og så kommer skaderne altså bare på fuld hammer.
Jeg griner så meget af PSG og endnu mere hvis vi får Mbappe gratis. Jeg tror faktisk at jeg vil grine så meget at min hustru vil sende mig på sygehus !
- 9eren
- Gæst
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.
Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det.
Til gengæld ser de virkelig elendige ud. Tror vi vinder ligaen sikkert i år.Sebberg post=142065 skrev: JA. Jeg er godt klar over, at vi netop kommer fra en weekend med to sene scoringer. Og JA. Jeg ved, at man hellere bør fokusere på sig selv end andre.
MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.
Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det.