Om Vores Rivaler IX

4 år 10 måneder siden #10321 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Du er hurtig igen i dag Ramos4 :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #10322 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er så tandløse. Håber Koeman stadigvæk er træner til classico.

4 år 10 måneder siden #10323 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
De er godt nok uden Fati og Dembele, men damn deres trup er svag og uden profiler generelt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 10 måneder siden #10324 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=142023 skrev: De er godt nok uden Fati og Dembele, men damn deres trup er svag og uden profiler generelt.

Uden profiler? Har du glemt Luuk De Jong? :) 

4 år 10 måneder siden #10325 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
PSG er gode til at sikre sig skadede profiler uden kontrakt, såsom Ramos og Messi. Mon de henter Bale til sommer?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 10 måneder siden #10326 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Kratmus
Det er lige til sjov og spas tråden det der.

Altså Ramos var jo ret åbenlyst, han spillede sin sidste kamp skadet for Madrid er jeg ret sikker på mod Chelsea. Han kunne på et tidspunkt slet ikke løbe.

Men Messi er 34 år og han har længe været langt fra sit top niveau og så kommer skaderne altså bare på fuld hammer.

Jeg griner så meget af PSG og endnu mere hvis vi får Mbappe gratis. Jeg tror faktisk at jeg vil grine så meget at min hustru vil sende mig på sygehus !

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 10 måneder siden #10327 af 9eren
Go Michel og Getafe !

4 år 10 måneder siden #10328 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Getafe havde før i dag ikke scoret mod Atlético siden november 2011! Vildt alligevel ikke at score mod et hold i 10 år, hvor begge har været i samme liga under perioden, pånær 16/17 hvor Getafe var i Segunda.

4 år 10 måneder siden #10329 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​ATM er præcis som os...pisse elendig indtil de sidste minutter. Og som altid er det bæveren.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Kiwes.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 10 måneder siden #10330 af 9eren
Typisk pateti

4 år 10 måneder siden #10331 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​JA. Jeg er godt klar over, at vi netop kommer fra en weekend med to sene scoringer. Og JA. Jeg ved, at man hellere bør fokusere på sig selv end andre.

MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.

Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det. 

4 år 10 måneder siden #10332 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=142065 skrev: ​JA. Jeg er godt klar over, at vi netop kommer fra en weekend med to sene scoringer. Og JA. Jeg ved, at man hellere bør fokusere på sig selv end andre.

MEN. Hvor er det dog sindssygt med Atletico. Hvordan kan de blive ved med at hive de sejre hjem til sidst, og hvordan kan det nærmest altid ske ved uduelighed fra modstanderne? Det er så absurd tåbeligt, at Alena skal trække et rødt i går, hvilket åbenbart skaber så megen forvirring i forsvaret, at de lukker to amatøragtige mål ind til sidst. Jeg begriber det ikke.

Der var også selvmålet mod Villarreal. Og sidste uge, hvor målmanden anyday skal tage det spark fra Lemar. Jeg er så træt af det. 

​Til gengæld ser de virkelig elendige ud. Tror vi vinder ligaen sikkert i år. 

Leveret af Kunena Forum