Om Vores Rivaler IX

2 år 4 måneder siden #10525 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Så var det da lidt dumt at de fyrede Koemann. Han ville jo kunne bruges som en ganske habil defensiv midtbane. Og han skud fra distancen, husker jeg , var vildt gode 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10526 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=143476 skrev: ​Så var det da lidt dumt at de fyrede Koemann. Han ville jo kunne bruges som en ganske habil defensiv midtbane. Og han skud fra distancen, husker jeg , var vildt gode 

​Ahaha :´D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10527 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Mbappe forsætter med at vise sig frem som 9'er i dag med 3 mål allerede - en rolle han også har spillet meget for PSG denne sæson. Benz stiller nok ikke skoene lige forløbigt, men når han gør, så det rart at vide at vi også har en der kan tage over som 9'er. Særligt når Vini er så god på kanten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10528 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII
Hvem ville I egentlig vælge som Spaniens største profiler lige for tiden?

Jeg har virkelig svært ved at sætte fingeren på én spiller.

Kigger på man start-11, så er det danske og spanske landshold i min optik næsten helt jævnbyrdigt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10529 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

Kratmus post=143487 skrev: Hvem ville I egentlig vælge som Spaniens største profiler lige for tiden?

Jeg har virkelig svært ved at sætte fingeren på én spiller.

Kigger på man start-11, så er det danske og spanske landshold i min optik næsten helt jævnbyrdigt.

​Navnemæssigt elller spillemæssigt? Alba, Ramos, Pique, Busquets og De Gea er vel de største navne.

Spillemæssigt må det være Pedri. Oyarzabal kunne sikkert blive stor hvis han skiftede til PL.

Danmark kunne da sagtens slå Spanien pt. Vi røg næsten i EM finalen.

I øvrigt sjovt at se følgende liste:
www.transfermarkt.com/wettbewerbe/fifa

Belgien er stadig nummer 1 over nationer - og har den klart laveste trup-værdi af top nationerne. Meget imponerende af et land med 11 millioner. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10530 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om vores rivaler VII
Hvem henter Barca som næste spiller, Zlatan?
Lidt vildt at de henter en 38 årig, som vel blev fundet for dårlig til at spille i sin barndomsklub...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #10531 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Der går alvorlige rygter om at Agüero ee færdig som fodboldspiller pga hjerteproblemerne. Meldes snart noget ud

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10532 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Nu er det hvis tid til at Administrationen får taget det Osasuna banner ned. De har tabt til alle af vores direkte rivaler (Sevilla, Sociedad og ATM) siden det blev lagt op (går ud fra det var da vi spillede 0-0). Pft. tak.

Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #10533 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Jo det ser lidt anderledes ud på Barcelonas hold under Xavi og mere tempo er der i spillet. Men de er stadig meget uskarpe foran mål og ikke svære at komme forbi bagved.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 4 måneder siden #10534 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Havde Raul de Tomas scoret på den der ville det minde om en anden Raul, nemlig Raul Tamudo.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10535 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvordan går det Barca i aften? De er vel pisket til sejr da de må forventes at være klare underdogs mod Bayern i sidste runde. 

Jeg ved heller ikke helt hvordan det forholder sig med point til det spanske system, er det kritisk for os, hvis Barca ikke formår at gå videre?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #10536 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Taxii89 post=143592 skrev: ​Hvordan går det Barca i aften? De er vel pisket til sejr da de må forventes at være klare underdogs mod Bayern i sidste runde. 

Jeg ved heller ikke helt hvordan det forholder sig med point til det spanske system, er det kritisk for os, hvis Barca ikke formår at gå videre?

 


Hvis du tænker seedning til de kommende europæiske sæsoner, så kan du se her, at Spanien indtil videre i denne sæson (plus de 4 foregående), ligger nummer 2, ca. 10 point efter England og 15 point foran Tyskland.
Der er ca. 34 point ned til Frankrig på 5. pladsen, der har et færre hold med.end de 4 øverste.

At tænke sig, der ikke er 4 spanske hold med i CL, er foreløbig en meget urealistisk tanke.


kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce