Om Vores Rivaler IX
Xavi har ofte været ulidelig at høre på, med alt hans “vi spiller fodbold på den rigtige måde” og “der findes kun en rigtig måde at spille fodbold på og det gør Barcelona”.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det håber jeg sku ikke. For Xavis og Barcas selvhøjtidelighed håber jeg, at de bliver hvor de er. På en 9. plads.Thomaskjensen post=143355 skrev: Ja det er godt nok vildt!
Og Fati skadet igen :(
Håber Xavi kan få lidt mere styr på det (Ikke for meget).
Han er trods alt en af de mest behagelige Katelanere nogensinde i klubben.
Det der med at man har brug for at Barca er gode er også overvurderet. Det er fx meget underholdende at se dem tabe point uge efter uge lidt ligesom gør United nu.
En oliesheik vil nok også stå klar, hvis det virkelig ender galt.
Men lad os dog lige selv håbe på en sejr mod Rayo i aften.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ligger mig fladt ned på maven og laver en skildpadden, sig til når jeg må slutte Snorre :)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vi må se hvordan han håndterer pressen som træner, men jeg har svært ved at se ham have klasse ala Zizou eller Don Carlo.
Omvendt er han nok mere fornuftig end Koeman.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Arh...ATM er vores største udfordrere. Sociedad viser gang og gang igen at de ikke kan følge med i det lange løb - de spiller dog rigtig godt for tiden. Sevilla synes jeg ikke spiller synderlig godt, men de får sejerne i hus fx præcis som vi gør - med elendigt spil og en smule held. Ligaen er let til salg i år - så det er op til os selv at stoppe med at være så skide elendige.Ramos4 post=143439 skrev: Sociedad og Sevilla bliver til gengæld bare ved. Er det endelig året for een af dem? Har ikke set noget til dem, må jeg indrømme. Vel vores to største udfordrere.
Casemiro: “He can say anything he wants to, but I’ve been here for four years and I’ve played in four Champions League finals”.