Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rygterne går mig bekendt på at de netop prøver at forhandle en mere fordelagtig aftale hjem.Dybbøl post=144064 skrev: Barca er åbenbart klar til at forhandle om CVC aftalen. Enter er det gået op for Laporta hvor presset hans økonomi er og hvor hårdt hans truppe har bruge for et økonomisk indskud til spillerhandler eller også er han ved at lave en bedre CVC-aftale for Barca end hvad de andre klubber har. Bekymrende, for den aftale er virkelig kortsigtet men bindende i alt for mange år.
I så fald, syntes jeg egentlig at det er ganske ansvarligt af ledelsen, at de - om ikke andet - undersøger hvilke muligheder der er for at komme ud af deres situation.
Såfremt de ender med at tage i mod den originale aftale, eller en meget nærtliggende aftale, er det lidt af en falliterklæring.
- Al-Andaluzz
-
- Senior bruger
-
Jeg håber utrolig meget at vi skriver med Mbappe fra sæsonen 22/23 (han vil være fantastisk i den hvide trøje)
Men jeg håber ikke at vi henter Haaland (Han er en vild fantastisk angriber).
Jeg håber derimod at Barca finder midlerne til at hente Haaland. Og så tænker I, hvorfor fanden tænker han det.
Jeg ønsker mig en La liga igen med Ronaldo vs. Messi 2.0 bare med Mbappe vs. Haaland.
El CLASICO bliver ekstra fed igen og La liga viser endnu engang at de er den mest attraktive liga for de bedste spillere.
hala madrid
Fair holdning, er dog en smule uenig.Dybbøl post=144095 skrev: Er der andre Madridistas derude der deler samme holdning som jeg?
Jeg håber utrolig meget at vi skriver med Mbappe fra sæsonen 22/23 (han vil være fantastisk i den hvide trøje)
Jeg håber derimod at Barca finder midlerne til at hente Haaland. Og så tænker I, hvorfor fanden tænker han det.
Jeg ønsker mig en La liga igen med Ronaldo vs. Messi 2.0 bare med Mbappe vs. Haaland.
El CLASICO bliver ekstra fed igen og La liga viser endnu engang at de er den mest attraktive liga for de bedste spillere.
hala madrid
ifht Haaland tror jeg chancerne for at han ender i Real er meget små, jeg tror dog chancerne for at han forlader Dortmund næste sommer er ret store.
MEN, jeg kan personligt rigtig godt lide Haaland og netop derfor ønsker jeg også at han får det bedste ud af sit skifte, men Barca er på ingen måde det bedste valg for de “bedste” spillere lige nu. Barca er på alle måder en kæmpe losseplads af lort lige pt, og et skifte dertil kan på mange måder ødelægge en spiller som Haalands opadgående karriere.
Så selvom jeg er enig i at det er bedst for La Liga og Real Madrid at Barca op til et vis punkt får styr på deres problemer, så håber jeg der er andre spillere der tager den chance før Haaland gør det, synes det ville være synd at sætte ham ind på et hold der er i frit fald på nuværende tidspunkt, og som det ser ud nu, hvis de hentede en spiller som Haaland, så ville de ikke have råd til andre indkøb, og det betyder så at næsten 50% af hans holdkammerater har spillet i La Masia inden for de seneste 2 år, og det mener jeg ikke man skal byde en af verdens pt bedste angribere.
For ham personligt er det bedre at tage turen til Premier League (eller måske Italien) og så se tiden an, med hans alder kan han sagtens vente til hans næste kontrakt udløb med at flytte til Spanien, hvis og så fremt Barca til den tid har fået styr på deres synkende skude!
OBS! Skal lige understrege at jeg ikke ønsker Barca som klub noget som helst godt, men jeg forstår dog også deres betydning for Spansk fodbold og derigennem også Reals.
Donde está la biblioteca?
Dybbøl post=144095 skrev: Er der andre Madridistas derude der deler samme holdning som jeg?
hala madrid
Jeg er 100% enig. Det er altså ikke det samme, når man skal holde med Barca på tirsdag for, at de skal tage points fra vores nærmeste konkurrent, Sevilla. Men jeg tror nu heller ikke, at hverken Mbappe eller Haaland på nogen måde når Messi eller Cristianos topniveau.
Det går i øvrigt godt for Barcas unge talenter i dag. Indtil nu har de leveret 2 mål fra 2 spillere, der i RM ville være perifert omkring førsteholdet eller spille fast på Castilla.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
dommerhjælp til Barca er ikke breaking news, lad os forholde os til den egentlige nyhed.Bismo post=144105 skrev: Det lignede at der var klart offside.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024