Om Vores Rivaler IX

3 år 10 måneder siden #11809 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=153213 skrev: Jeg har ikke helt styr på hvad der foregår i PSG, men det ud til at Fans’ene anklager Mbappe for at opfører sig som et pattebarn på banen…

Er der andre end mig der begynder at se en fremtid i Barca for ham?

Hvis Barca sælger hele spotify camp nou plus halvdelen af deres fans, så kan de måske få råd til hans løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11810 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Der florerer en fed video hvor Neymar nærmest ignorerer Mbappe i en øvelse og venter pænt på Messi. Læg dertil hans opførsel hvor han slår op i banen, skubber til Messi på vej over til Neymar for at stjæle hans straffespark og generelt ligner en mand der står meget alene på det hold. Der er et eller andet som er gået helt galt. 

3 år 10 måneder siden #11811 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Guuud hvor ærgerligt for Mbappe :(

Håber bare at døren er lukket for altid. Rønnebærene er måske lidt sure, men det cirkus han bringer med sig, gider jeg ikke have i Madrid.

We may have dodged a bullet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 år 10 måneder siden #11812 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=153216 skrev: ​Der florerer en fed video hvor Neymar nærmest ignorerer Mbappe i en øvelse og venter pænt på Messi. Læg dertil hans opførsel hvor han slår op i banen, skubber til Messi på vej over til Neymar for at stjæle hans straffespark og generelt ligner en mand der står meget alene på det hold. Der er et eller andet som er gået helt galt. 

​Har du et link ? 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11813 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=153221 skrev:

Brylle post=153216 skrev: ​Der florerer en fed video hvor Neymar nærmest ignorerer Mbappe i en øvelse og venter pænt på Messi. Læg dertil hans opførsel hvor han slår op i banen, skubber til Messi på vej over til Neymar for at stjæle hans straffespark og generelt ligner en mand der står meget alene på det hold. Der er et eller andet som er gået helt galt. 

​Har du et link ? 

​Jeg søgte bare Mbappe på Twitter faktisk. Og så er der en masse medier og personligheder som har smidt en masse videoer ud.

3 år 10 måneder siden #11814 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=153221 skrev:

​Har du et link ? 

​https://youtu.be/xu48W2-q1ZY
her er link.

Ham der skynder sig at komme til ''undsætning" må være en assistent træner.. de er tydeligt opmærksomme på at der er splittelse på holdet. Håber bare at det hold og den klub imploderer. Og det gælder ogsåCity.
Følgende bruger(e) sagde tak: Nada mas, Estadio Santiago Bernabéu

3 år 10 måneder siden #11815 af The European Super League
​Jeg kan ærlig talt ikke se helt det samme som jer andre. Jeg synes det ligner klassisk fodboldkammeratskab. Nogle er bare bedre venner end andre. Jeg tror Neymar gerne ville lege med Mbappe hvis Messi ikke var i nærheden. Men de er bare bedste buddies..

Hvilket også beviser at Neymar ikke forsøgte at komme væk fra Messi i 2017. Han forsøgte at komme væk fra Barcelona.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 10 måneder siden #11816 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=153227 skrev: ​Jeg kan ærlig talt ikke se helt det samme som jer andre. Jeg synes det ligner klassisk fodboldkammeratskab. Nogle er bare bedre venner end andre. Jeg tror Neymar gerne ville lege med Mbappe hvis Messi ikke var i nærheden. Men de er bare bedste buddies..

Hvilket også beviser at Neymar ikke forsøgte at komme væk fra Messi i 2017. Han forsøgte at komme væk fra Barcelona.

​Det kunne godt passe. Men situationen er bare den, at Mbappe, som led i at få verdens største kontrakt, også krævede Neymar solgt. Og det ved Neymar godt. Neymar har iøvrigt kontrakt til 2027 :-D

Det bliver rigtig sjovt at se psg lide. For sådn som Neymar shiner fuldstændig ift Mbappe, så vil det begynde at tyde på at de vil blive endnu mere irriteret på Mbappe og Neymar vil kræve flere penge ud af psg. Hvem ved - måske ender det med at Mbappe trækker sig helt ud som spiller og giver den 100% som "sportsdirektør-trainee"

Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 10 måneder siden #11817 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det fryd.

Efter hele transfersagaen de sidste par år, så er storhedsvanviddet steget ham til hovedet.

Ud over VM for Frankrig, som jo var en holdpræstation, så har han jo ikke rigtig opnået noget.

3 år 10 måneder siden #11818 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Nej, det virker mere og mere til at han traf det rigtige valg og blev hjemme hos mor.
Han havde aldrig kunne vippe Vini eller Benz af pinden, og 3-4 kampe på højre kanten hvor han ikke har brændt banen af og pressen skulle være over ham.

Ses jo tydeligt at han ikke er afbalanceret og ikke har det godt når han ikke får sin vilje. Han skulle bukke under for presset.

3 år 10 måneder siden #11819 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Meldingerne om ham i Monaco og tidligere i hans PSG-karriere var jo at han var meget moden af sin alder - Hvilket foruden hans talent var et af de helt store turn-on´s ved at hente ham.
Syntes man gradvist har kunnet se ham få mere stjerneattitude .. Lige nu er det helt hen i hegnet. 

Så en meget sjov meme forleden, den gik sådan her:

Name: Kylian Mbappé
Hype: Cristiano Ronaldo
Salary: Lionel Messi
Attitude: Zlatan Ibrahimovic
In reality: Marcus Rashford in Ligue 1 

Nok, sat lidt på højkant, men bevares .. Han skal stadig være velkommen i Real om 2-3 år for mit vedkommende, men kliche-agtigt som det lyder, skal det som Perez sagde ikke være denne her udgave af Mbappé. 

3 år 10 måneder siden #11820 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Om Vores Rivaler IX
​Hypotetisk situation efter seneste dages kritik af Mbappe: 

PSG vælger den 31. August at sælge Mbappe til RM for at løse deres interne udfordringer på holdet. Pris: EUR 100m

ville I være positive?

Leveret af Kunena Forum