Om Vores Rivaler IX

3 måneder 2 uger siden #11749 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=152950 skrev:

Brylle post=152948 skrev:

The European Super League post=152936 skrev: ​DarioGomez

Jeg har læst din artikel og faldt over denne her:

"Er de fem nyankomne spillere ikke fuldgyldigt registreret før lørdagens sæsonpremiere mod Rayo Vallecano, vil Barcelona ikke kunne bruge dem i kamp før januar."

Damn de har travlt!

​Man har vel til transfervinduet lukker? Det giver da ingen mening.

​Jeg har læst på spanske medier at AC og Kessie har en klausul i kontrakten, der siger at hvis de ikke er registrerede inden første kamp, så kan de forlade klubben kvit og frit som free agents.

Men ellers ikke andre.

​Men det kan jeg ikke forestille mig at de gør. De venter vel pænt og ser hvad der sker til de løser det. Men at man ikke kan registrere spillere midt i august har jeg aldrig hørt før. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 2 uger siden #11750 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Isco præsenteret i Sevilla. Det er lidt odd at se, men håber det bedste for ham!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar

3 måneder 2 uger siden #11751 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152963 skrev: Isco præsenteret i Sevilla. Det er lidt odd at se, men håber det bedste for ham!

​Det er en underlig følelse... Jeg troede på ham, næsten til det sidste,  men det blev bare aldrig rigtigt forløst.

3 måneder 2 uger siden #11752 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona skulle nu have solgt yderligere 24.5% af deres selskab Barca Studios, så de har fået 100 mill Euro mere til at pisse i bukserne...øh, jeg mener indskrive nye spillere til ligaen.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 måneder 2 uger siden #11753 af 9eren

Kimbo post=152964 skrev:

9eren post=152963 skrev: Isco præsenteret i Sevilla. Det er lidt odd at se, men håber det bedste for ham!

​Det er en underlig følelse... Jeg troede på ham, næsten til det sidste,  men det blev bare aldrig rigtigt forløst.

Han er den vildeste teknikker, men synes at hans talent altid er blevet trukket ned pga hans manglende hurtighed. Så har han været betydningsfuld i flere kampe tidligere. Sevillas fans var egentlig ret glade taget på trods af at han kommer fra hovedstaden. Lidt spøjst at se!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar

3 måneder 2 uger siden #11754 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin post=152967 skrev: ​Barcelona skulle nu have solgt yderligere 24.5% af deres selskab Barca Studios, så de har fået 100 mill Euro mere til at pisse i bukserne...øh, jeg mener indskrive nye spillere til ligaen.

​Jeg må indrømme, at jeg slet ikke fatter, der skulle være så stor værdi i det Barca Studios selskab, at de kan få 200 mill Euro for at sælge 49% af det. 

Men det siges også, at køberen er samme person, som finansierede Laportes præsidentkampagne sidste år. I så fald er vi jo ude i noget, der svarer til kunstige oppustede sponsorater til City og PSG fra deres arabiske statsejere. 

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 måneder 2 uger siden #11755 af 9eren
Marcos Alonso produkt af Jesus Guti og Real Madrid skifter snart til farsa. Han træner ikke med hos Chelsea!

Madridista desde 1989

3 måneder 2 uger siden #11756 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152981 skrev: Marcos Alonso produkt af Jesus Guti og Real Madrid skifter snart til farsa. Han træner ikke med hos Chelsea!

​Endnu en spiller jeg ikke forstår, at vi ikke gik efter. Billig. God. Kan give Mendy noget konkurrence. Naaah.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 måneder 2 uger siden #11757 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Pjanic bliver

Barca har også Pjanic som ny mand på lønningslisten denne sæson. My God, de må jo bruge astronomiske summer på lønninger.

Virker totalt uholdbart.

De vil jo også hente Messi næste sommer :D Så kan Raphinha, Dembele og Messi konkurrere om højrekanten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved Ramos4.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 måneder 2 uger siden #11758 af 9eren
Los tios los tios ;)

Åh Cristobal Soria. Aaaayyyyyyyy ayyyyyyyy el fuuuuutbol

Madridista desde 1989

3 måneder 2 uger siden #11759 af The European Super League

Ramos4 post=152983 skrev: Pjanic bliver

Barca har også Pjanic som ny mand på lønningslisten denne sæson. My God, de må jo bruge astronomiske summer på lønninger.

Virker totalt uholdbart.

De vil jo også hente Messi næste sommer :D Så kan Raphinha, Dembele og Messi konkurrere om højrekanten.

Mit gæt er at det bliver Piqué, Christensen, Torres og Garcia der skal finansieret Messis løntilbud om 12 måneder.

Alaba y nada más

3 måneder 2 uger siden #11760 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152986 skrev: Los tios los tios ;)

Åh Cristobal Soria. Aaaayyyyyyyy ayyyyyyyy el fuuuuutbol

​Donde esta Cristobal Soriaaaa
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum
Annonce