Om Vores Rivaler IX
Det er en underlig følelse... Jeg troede på ham, næsten til det sidste, men det blev bare aldrig rigtigt forløst.9eren post=152963 skrev: Isco præsenteret i Sevilla. Det er lidt odd at se, men håber det bedste for ham!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Han er den vildeste teknikker, men synes at hans talent altid er blevet trukket ned pga hans manglende hurtighed. Så har han været betydningsfuld i flere kampe tidligere. Sevillas fans var egentlig ret glade taget på trods af at han kommer fra hovedstaden. Lidt spøjst at se!Kimbo post=152964 skrev:
Det er en underlig følelse... Jeg troede på ham, næsten til det sidste, men det blev bare aldrig rigtigt forløst.9eren post=152963 skrev: Isco præsenteret i Sevilla. Det er lidt odd at se, men håber det bedste for ham!
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke fatter, der skulle være så stor værdi i det Barca Studios selskab, at de kan få 200 mill Euro for at sælge 49% af det.Chamartin post=152967 skrev: Barcelona skulle nu have solgt yderligere 24.5% af deres selskab Barca Studios, så de har fået 100 mill Euro mere til at pisse i bukserne...øh, jeg mener indskrive nye spillere til ligaen.
Men det siges også, at køberen er samme person, som finansierede Laportes præsidentkampagne sidste år. I så fald er vi jo ude i noget, der svarer til kunstige oppustede sponsorater til City og PSG fra deres arabiske statsejere.
- 9eren
- Gæst
-
Endnu en spiller jeg ikke forstår, at vi ikke gik efter. Billig. God. Kan give Mendy noget konkurrence. Naaah.9eren post=152981 skrev: Marcos Alonso produkt af Jesus Guti og Real Madrid skifter snart til farsa. Han træner ikke med hos Chelsea!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Barca har også Pjanic som ny mand på lønningslisten denne sæson. My God, de må jo bruge astronomiske summer på lønninger.
Virker totalt uholdbart.
De vil jo også hente Messi næste sommer :D Så kan Raphinha, Dembele og Messi konkurrere om højrekanten.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Åh Cristobal Soria. Aaaayyyyyyyy ayyyyyyyy el fuuuuutbol
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=152983 skrev: Pjanic bliver
Barca har også Pjanic som ny mand på lønningslisten denne sæson. My God, de må jo bruge astronomiske summer på lønninger.
Virker totalt uholdbart.
De vil jo også hente Messi næste sommer :D Så kan Raphinha, Dembele og Messi konkurrere om højrekanten.
Mit gæt er at det bliver Piqué, Christensen, Torres og Garcia der skal finansieret Messis løntilbud om 12 måneder.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Donde esta Cristobal Soriaaaa9eren post=152986 skrev: Los tios los tios ;)
Åh Cristobal Soria. Aaaayyyyyyyy ayyyyyyyy el fuuuuutbol
- 9eren
- Gæst
-
Jeg ved godt de begge selv valgte at tage væk, men vi burde da være så generøse at hente Varanen og CR7 tilbage. Shit en krise de er i Man U
Donde está la biblioteca?