Om Vores Rivaler IX

3 år 10 måneder siden #11797 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=153181 skrev: ​Det er synd for ham men er Kubo ikke tabt for os pga manglende EU pas?

Først tabt for Barcelona og bagefter tabt for os. Og ingen af stederne pga hans kvaliteter eller mangel på kvalitet.

​Tror ikke han er tabt for os som sådan.

Er sikker på at han har forståelse for situationen, og vi ejer jo også stadig 50% af ham, som selvfølgelig vil gøre det lettere at hente ham tilbage, hvis han skulle være interesseret.

Vini tæller snart ikke mere i regnskabet om EU-spillere, og til sommer kan der heller ikke gå længe før Militao og Rodrygo ikke længere opfylder pladser.

Jovic lavede forresten også en kasse i går. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11798 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg synes nu heller ikke at Kubo på nogen måde har vist et niveau som gør at han skal satses på. Han har været fin i Mallorca men slog ikke til de andre steder. Så jeg synes ikke man kan tilskrive det et manglende EU pas.

Det er virkelig ærgerligt for han er en fed type og jeg håber at han tager de sidste skridt.

3 år 10 måneder siden #11799 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=153187 skrev: ​Jeg synes nu heller ikke at Kubo på nogen måde har vist et niveau som gør at han skal satses på. Han har været fin i Mallorca men slog ikke til de andre steder. Så jeg synes ikke man kan tilskrive det et manglende EU pas.

Det er virkelig ærgerligt for han er en fed type og jeg håber at han tager de sidste skridt.

​Helt enig, synes slet ikke det har noget med han spas at goere. Han var vel nok den bedste offensiv spiller i Mallorca, men her snakker vi altsaa om et hold der rykkede ned. Imo skal der mere til end at vaere den bedste spiller paa et Segunda hold, og saa har han sidenhen ikke vaeret overbevisende. Har svaert ved at se ham faa en karriere i Madrid, det skulle da lige vaere for at udfylde en af de yderste pladser i periferien...Men aergeligt er det, fordi han jo er en sevaerdig spiller naar tingende koerer for ham.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 år 10 måneder siden #11800 af The European Super League

NadaMás post=153185 skrev:

The European Super League post=153181 skrev: ​Det er synd for ham men er Kubo ikke tabt for os pga manglende EU pas?

Først tabt for Barcelona og bagefter tabt for os. Og ingen af stederne pga hans kvaliteter eller mangel på kvalitet.

Er sikker på at han har forståelse for situationen, og vi ejer jo også stadig 50% af ham, som selvfølgelig vil gøre det lettere at hente ham tilbage, hvis han skulle være interesseret.

Vini tæller snart ikke mere i regnskabet om EU-spillere, og til sommer kan der heller ikke gå længe før Militao og Rodrygo ikke længere opfylder pladser.

Tak for svaret
Jeg synes vi venter og venter på Vini pas men jeg synes ikke der sker noget. Er det ved at være nu?
Hvor længe tror du der går med Rodrygo og Militao? Rodrygo kom vidst til klubben et år efter Vini.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 10 måneder siden #11801 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=153193 skrev:

NadaMás post=153185 skrev:

Tak for svaret
Jeg synes vi venter og venter på Vini pas men jeg synes ikke der sker noget. Er det ved at være nu?
Hvor længe tror du der går med Rodrygo og Militao? Rodrygo kom vidst til klubben et år efter Vini.

​De kunne teknisk set alle få spansk pas i morgen ift. deres opholds periode og eksamener. Problemet er at de spanske myndigheder har skabt meget lang kø af personer, der mangler at få deres pas. Kan ikke huske hvor mange der venter, men Marca eller AS skrev om det. Men der er ikke rigtig nogle som ved hvor lang tid der går.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 10 måneder siden #11802 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/psg/2022/08/15...a4741651e8b4575.html

Det er skidt, at man ikke kan få lov at sparke straffe selvom man er klubejer :(

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 10 måneder siden #11803 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Krukker hele banden

3 år 10 måneder siden #11804 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=153197 skrev: www.marca.com/en/football/psg/2022/08/15...a4741651e8b4575.html

Det er skidt, at man ikke kan få lov at sparke straffe selvom man er klubejer :(

​Som nævnt flere gange. Mbappe bør aldrig komme til Real. Det har han ikke mentaliteten til. Og måske er han inderst inde selv vidende om at han i Real ikke kan te sig som han gør i PSG med sin narcissist opførsel. hvilket er årsagen til at han har afvist os nu 3 gange.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 10 måneder siden #11805 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Så er ham Darwin Núñez hvis heller ikke bedre - sikken en klovn...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11806 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Nunez bliver en kæmpe gevinst for Liverpool, men de skal nok lige styre ham lidt :D

3 år 10 måneder siden #11807 af The European Super League
​Hvad tror I der skal ske med vores kære dansker?

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 10 måneder siden #11808 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har ikke helt styr på hvad der foregår i PSG, men det ud til at Fans’ene anklager Mbappe for at opfører sig som et pattebarn på banen…

Er der andre end mig der begynder at se en fremtid i Barca for ham?

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum