Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det håber jeg er rigtig. Så har de endeligt indset det i Spanien.Kiwes post=153039 skrev:
Det er i øvrigt blevet meldt ud fra dommerstaben at vi nok skal vende os til de her 8-10+ min. I Spanien vil man i denne sæson ramme hårdt ned på tidsudtrækning.Lars1991 post=153037 skrev: Hold nu op, ekstra-tiden i begge halvlege var on point :D Faktisk en fremragende dommerpræstation generelt i dag. Og fedt med 0-0 haha, ærgerligt Rayo ikke får scoret til sidst. Fortjent nok den bliver uafgjort alt i alt. Sløøøv start af Barcelona!
I England synes jeg de er gode til at ligge 5-6 minutter til. I Spanien er det altid 3 minutter lige meget, hvordan kampen forløber.
Det helt rigtige vil være, at spille med effektiv spilletid. Ligesom man ser i håndbold og basketball. Så er spørgsmålet bare, hvor lang tid en kamp skal være.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan ikke lige finde artiklen - men den er god nok. Det er blevet meldt ud. Så må vi bare håbe at de overholder det. Det kommer helt sikkert de store hold til gode.madrid2000 post=153041 skrev:
Det håber jeg er rigtig. Så har de endeligt indset det i Spanien.Kiwes post=153039 skrev:
Det er i øvrigt blevet meldt ud fra dommerstaben at vi nok skal vende os til de her 8-10+ min. I Spanien vil man i denne sæson ramme hårdt ned på tidsudtrækning.Lars1991 post=153037 skrev: Hold nu op, ekstra-tiden i begge halvlege var on point :D Faktisk en fremragende dommerpræstation generelt i dag. Og fedt med 0-0 haha, ærgerligt Rayo ikke får scoret til sidst. Fortjent nok den bliver uafgjort alt i alt. Sløøøv start af Barcelona!
I England synes jeg de er gode til at ligge 5-6 minutter til. I Spanien er det altid 3 minutter lige meget, hvordan kampen forløber.
Det helt rigtige vil være, at spille med effektiv spilletid. Ligesom man ser i håndbold og basketball. Så er spørgsmålet bare, hvor lang tid en kamp skal være.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men som i Basket så lad os sige at de sidste 15 min skal være effektiv spilletid. Det kommer resultere i +55 minutter anden halvleg.
Jeg elsker at Dembele tager hjørnespark med højrebenet, selvom han er latterligt ringe med højre (og venstre).Fondo_Sur post=153046 skrev: Har læst flere Barca fans undre sig over deres spil. At der er for mange indlæg. Som om at de ikke har bemærket, at Messi er blevet erstattet af Dembele.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
der var en fed video fra kampen igår hvor Araujo blev snydt i bedste Di Maria/Puyol stilen. det kunne Vini godt bruge til el clasico
- 9eren
- Gæst
-
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Jeg er i gang med at prøve mig lidt frem. Jeg vender tilbage, hvis jeg finder ud af det.9eren post=153050 skrev: Kan se Daniel du har samme problem som mig. Og når jeg bare kopierer link så får man en fejl på som nedenunder. Håber at man fremadrettet får nemmere ved at indsætte billeder fra telefonen som har relevans selvf. Samt at der kan linkes bedre til de forskellige videoer.
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Mbappe er i kontraangreb og fordi han ikke får bolden vælger han at slå ud med armene og gå væk med i angrebet!
Endnu et tydeligt bevis på at han simpelthen aldrig skal til denne mægtige klub.
Denne handling er giftig for en klub og jeg mindes kun at have set teenager Balotelli gøre lignende dengang han var i Inter.
Kan simpelthen ikke forestille mig at han ville være en der ville løfte et hold i modgang, som fx Haaland der virker til at have mere vilje og ærgerrighed
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ingen spiller er større end klubben, om man ikke er M$appe...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Først tabt for Barcelona og bagefter tabt for os. Og ingen af stederne pga hans kvaliteter eller mangel på kvalitet.
Bellingham Camavinga Tchouameni