Om Vores Rivaler IX

3 år 10 måneder siden #11785 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=153039 skrev:

Lars1991 post=153037 skrev: ​Hold nu op, ekstra-tiden i begge halvlege var on point :D Faktisk en fremragende dommerpræstation generelt i dag. Og fedt med 0-0 haha, ærgerligt Rayo ikke får scoret til sidst. Fortjent nok den bliver uafgjort alt i alt. Sløøøv start af Barcelona!

​Det er i øvrigt blevet meldt ud fra dommerstaben at vi nok skal vende os til de her 8-10+ min. I Spanien vil man i denne sæson ramme hårdt ned på tidsudtrækning.

​Det håber jeg er rigtig. Så har de endeligt indset det i Spanien.

I England synes jeg de er gode til at ligge 5-6 minutter til. I Spanien er det altid 3 minutter lige meget, hvordan kampen forløber. 

Det helt rigtige vil være, at spille med effektiv spilletid. Ligesom man ser i håndbold og basketball. Så er spørgsmålet bare, hvor lang tid en kamp skal være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #11786 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=153041 skrev:

Kiwes post=153039 skrev:

Lars1991 post=153037 skrev: ​Hold nu op, ekstra-tiden i begge halvlege var on point :D Faktisk en fremragende dommerpræstation generelt i dag. Og fedt med 0-0 haha, ærgerligt Rayo ikke får scoret til sidst. Fortjent nok den bliver uafgjort alt i alt. Sløøøv start af Barcelona!

​Det er i øvrigt blevet meldt ud fra dommerstaben at vi nok skal vende os til de her 8-10+ min. I Spanien vil man i denne sæson ramme hårdt ned på tidsudtrækning.

​Det håber jeg er rigtig. Så har de endeligt indset det i Spanien.

I England synes jeg de er gode til at ligge 5-6 minutter til. I Spanien er det altid 3 minutter lige meget, hvordan kampen forløber. 

Det helt rigtige vil være, at spille med effektiv spilletid. Ligesom man ser i håndbold og basketball. Så er spørgsmålet bare, hvor lang tid en kamp skal være.

​Jeg kan ikke lige finde artiklen - men den er god nok. Det er blevet meldt ud. Så må vi bare håbe at de overholder det. Det kommer helt sikkert de store hold til gode.

3 år 10 måneder siden #11787 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Skal vi spille med effektiv spilletid kommer kampene at vare 3 timer...

Men som i Basket så lad os sige at de sidste 15 min skal være effektiv spilletid. Det kommer resultere i +55 minutter anden halvleg.

3 år 10 måneder siden #11788 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Har læst flere Barca fans undre sig over deres spil. At der er for mange indlæg. Som om at de ikke har bemærket, at Messi er blevet erstattet af Dembele.
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 10 måneder siden #11789 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=153046 skrev: Har læst flere Barca fans undre sig over deres spil. At der er for mange indlæg. Som om at de ikke har bemærket, at Messi er blevet erstattet af Dembele.

​Jeg elsker at Dembele tager hjørnespark med højrebenet, selvom han er latterligt ringe med højre (og venstre).

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11790 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan indsætter man tweets?

der var en fed video fra kampen igår hvor Araujo blev snydt i bedste Di Maria/Puyol stilen. det kunne Vini godt bruge til el clasico
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #11791 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Kan se Daniel du har samme problem som mig. Og når jeg bare kopierer link så får man en fejl på som nedenunder. Håber at man fremadrettet får nemmere ved at indsætte billeder fra telefonen som har relevans selvf. Samt at der kan linkes bedre til de forskellige videoer.

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

3 år 10 måneder siden #11792 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=153050 skrev: Kan se Daniel du har samme problem som mig. Og når jeg bare kopierer link så får man en fejl på som nedenunder. Håber at man fremadrettet får nemmere ved at indsætte billeder fra telefonen som har relevans selvf. Samt at der kan linkes bedre til de forskellige videoer.

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

​Jeg er i gang med at prøve mig lidt frem. Jeg vender tilbage, hvis jeg finder ud af det.

Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, 9eren, The European Super League

3 år 10 måneder siden #11793 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​https://youtu.be/7PNfrrae-Jc

Mbappe er i kontraangreb og fordi han ikke får bolden vælger han at slå ud med armene og gå væk med i angrebet! 

Endnu et tydeligt bevis på at han simpelthen aldrig skal til denne mægtige klub. 

Denne handling er giftig for en klub og jeg mindes kun at have set teenager Balotelli gøre lignende dengang han var i Inter.

Kan simpelthen ikke forestille mig at han ville være en der ville løfte et hold i modgang, som fx Haaland der virker til at have mere vilje og ærgerrighed 

Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved mohbar.

3 år 10 måneder siden #11794 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Tak for linket, sikken en idiot!

Ingen spiller er større end klubben, om man ikke er M$appe...

3 år 10 måneder siden #11795 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Kubo scorede sgu i dag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 10 måneder siden #11796 af The European Super League
​Det er synd for ham men er Kubo ikke tabt for os pga manglende EU pas?

Først tabt for Barcelona og bagefter tabt for os. Og ingen af stederne pga hans kvaliteter eller mangel på kvalitet.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum