Om Vores Rivaler IX

1 år 7 måneder siden #11941 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om Vores Rivaler IX

Higuain99 post=154228 skrev: Thomas Tuchel ledig. Hold kæft hvor er Chelsea dumme..

Ærgrligt han nok vælger en anden klub nu. Ville elske at få ham til Real.

​Jeg er ret overbevist om at Raul bliver den næste Real træner. Han har angivligt sagt nej til en masse jobs så som Leeds og Schalke. Og det giver kun mening, hvis han har en aftale med klubben. Derudover er Raul også tilstede til alle officelle begivenheder såsom Casemiros farvel. Om Raul bliver en god træner for Real ved jeg ikke. Men romantikeren i mig håber det.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11942 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=154064 skrev: ​Hånden på hjertet, den kontrakt havde jeg sgu også sagt ja tak til. 

​Hånden på hjertet så vokser min afsky for ham kamp efter kamp (af de få PSG kampe jeg ser).
Jeg er lykkelig for at han ikke kom til Madrid, vi har en komplet sammentømret trup, det er vores største styrke.
Benzema er selvfølgelig en superstjerne, men han opfører sig ikke som en superstjerne. 
Mbappe er så langt fra en holdspiller som man overhovedet kan komme, han passer perfekt sammen
med Neymar som i går endnu engang fik mig overbevist om at han er et fjols og heller aldrig skal til Madrid.
Han spillede fantastisk, men alligevel var jeg ved at kaste op hver gang han havde bolden.
Han gør så mange fede og spændende ting, men krydrer det konsekvent med at smide sig og skabe sig.
Mage tilselviscenesættende klovn skal man lede længe efter.
Håber aldrig PSG vinder CL!

Og så er det nærmest tragikomisk at se Messi i den klub, han traver bare rundt på den defensive midtbane
og ligner en mand der helst vil holde sig så langt væk fra cirkuset forrest i banen som muligt.
Jeg håber han får en bedre afslutning på karrieren end det rod han befinder sig i nu.
Det gælder i øvrigt også CR7 i United.

City... Av av. De kværner bare løs. De vinder alt hvis ikke vi stopper dem... Igen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11943 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Enig ift. Mbappe. Han bringer en masse polemik med sig, hvis vi ender med at hente ham en dag. Mbappe havde fx. aldrig kunnet indfinde sig med, at Benzema skulle være straffesparksskytte fortsat.

Han elsker at klovne rundt og lege NBA stjerne i en farmers league - og lad ham om det.

Tror desværre Perez roder sig ud i endnu en ørkenvandring om et par år - og så ender vi med at lægge alle æg i samme kurv...igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11944 af The European Super League
​Kylian Mbappe. En dreng vi engang roste til skyerne for at være moden for sin alder og ydmyg for sin status.

Der var meget snak i krogene om at det ville være skidt for ham at spille i en klub som PSG og med en holdkammerat som Neymar. Hvordan ville det påvirke en ung stjerne?

Det lader til at Neymars personlighed i samspil med Dani Alves fik overvundet Mbappes unge sind. En skam for fodbolden. Der er meget få vindere når man lader Neymar og Alves opføre sig som de får lyst til.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11945 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=154240 skrev: ​Kylian Mbappe. En dreng vi engang roste til skyerne for at være moden for sin alder og ydmyg for sin status.

Der var meget snak i krogene om at det ville være skidt for ham at spille i en klub som PSG og med en holdkammerat som Neymar. Hvordan ville det påvirke en ung stjerne?

Det lader til at Neymars personlighed i samspil med Dani Alves fik overvundet Mbappes unge sind. En skam for fodbolden. Der er meget få vindere når man lader Neymar og Alves opføre sig som de får lyst til.

​Meget korrekt formuleret. Han valgte at blive den nye Neymar, fremfor den nye Ronaldo - som Marca skrev det i en opinion.

Det er meget oppe i tiden. Man ser det meget med amerikanske sportsstjerner. Hellere mr. big shit i en mindre andedam, end at indordne sig på et større hold og rent faktisk - gud forbyde det - vinde titler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11946 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Lewondski har været vild for Barca. Han bliver deres redning i år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11947 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=154195 skrev: ​I den anden kamp fra vores gruppe er Leipzig bagud med 1-3 mod Donetsk på hjemmebane.

​Mychajlo Mudryk. Hold øje med det navn. Også når Real møder Shakhtar. Han splittede RB Leipzig ad i forgårs med 1 mål, 2 assists, og var her, der og alle vejne.

Flere klubber var ude efter ham i sommers, især PL-klubber, men Shakhtar ville ikke sælge for mindre end €50 mio.
21 år gammel, gør sig primært på venstrekanten, vanvittig fart, driblestærk og super blik for spillet. 
Ukraines næste store stjerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11948 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ham Napolis venstrekant var også god.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, El_Juan, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11949 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=154246 skrev: Ham Napolis venstrekant var også god.

​Jep. Khvicha Kvaratskhelia. 21 år fra Georgien. Hentet for håndører i Dinamo Batumi, efter han havde nettet 8 i 11 kampe.

Vanvittigt godt scoutet af Napoli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11950 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX

Higuain99 post=154228 skrev: Thomas Tuchel ledig. Hold kæft hvor er Chelsea dumme..

Ærgrligt han nok vælger en anden klub nu. Ville elske at få ham til Real.

​Kig på denne 
 
De går på en god måde igennem hvorfor han blev fyret, han skulle aldrig passe i RM. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11951 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan post=154248 skrev:

Ramos4 post=154246 skrev: Ham Napolis venstrekant var også god.

​Jep. Khvicha Kvaratskhelia. 21 år fra Georgien. Hentet for håndører i Dinamo Batumi, efter han havde nettet 8 i 11 kampe.

Vanvittigt godt scoutet af Napoli.


De som har spillet Football Manager 2022 kender til ham. Absurd som det spil ofte forudser hvilke spillere der bliver gode.
Hvis spillet har ret, så bliver han rigtig god :D 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #11952 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Lewandowski bliver topscorer. Det 100%
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum