Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
Som jeg forstår det er det OK siden 2018.
Sagde det inden han skiftede dertil - han skal nok score sine mål, men han passer slet ikke til den her boldfedter spillestil, som de kører city.
Han passer perfekt ind i min øjne, og forstår slet ikke folk var i tvivl om det inden han skiftede. City manglede lige præcis en rendyrket 9'er der er giftig i feltet når deres modstander pakker sig, som stort set alle jo gør imod dem. Derudover straffer han dem så også, når de prøver at gå højt. Det eneste han mangler lidt ifht hvor gode alle andre af hans evner er, er hans spil på bolden. Og der han City jo så et helt system der gør at han ikke behøver at være særlig god til det - hvor vi f.eks. er stærk afhængige af hvor god Benzema er til netop den disciplin. Så ja, kan ikke se hvorfor han ikke skulle fortsætte sin fremragende start. :)
Skræmmende læsning.
Det er åbenbart kun Real Madrid der kan finde ud af at drive en fodboldklub.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Alle andre har brug for oil aid i disse dage.
Hvis det nye Bernabeu ikke giver os en langt stærkere økonomi end vi i forvejen har, så bliver det mega svært at følge med olieligaen i fremtiden.
Alaba y nada más
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
De Jong og Depay er også ude med lignende skader. Nyste melding er tilmed at Aurojo skal opereres, så man kan med rette frygte at han misser VM.Kasillas post=154776 skrev: Alle os, der klagede over landskampspausen, bør prise os lykkeligt tilsyneladende for denne gang: Ikke blot gav den os en tiltrængt pause mens Benzema var ude (og som alligevel viste at vi kunne klare os uden ham), så er både Kounde og i særdeleshed Araujo rigtigt slemt skadet, og ude i omkring 1 måned, hvis alt holder vel. - Vi og Barca kommer til at spille i en presset måned jævnfør VM-sportwashingen.
Aurojo, Kounde og De Jong er tre meget vigtige spillere for dem, men jeg vil nu helst slå Barca i sin stærkeste formation - Så er der ingen men’er. Dertil syntes jeg også at vi skal nøjes med at være glade for vores egne spillere kom sikkert i gennem kampene (på nær den obligatoriske skade til Hazard), frem for at glæde sig over rival-spillere er skadet. Det syntes jeg, trods det kan betyde pointtab for dem, er en smule usmageligt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Vi gider ikke tale positivt om psg spillere... xDZyconith post=154807 skrev: Nuno Mendes er genial. Ruben Neves ville være en super erstatning for Kroos.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos