Om Vores Rivaler IX

8 måneder 2 uger siden #11977 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Xavi er bare heller ikke en særlig god træner probably.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 uger siden #11978 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Et hurtigt spørgsmål. Jeg har en kammerat som skal i parken i aften og jeg fortæller ham så at det er alkoholfrie øl kun. Sådan var det ihvertfald for 10 år siden når fck spillede Europa. Kan nogen bekræfte om det stadig er tilfældet?

Jeg er her stadig XOXO

8 måneder 2 uger siden #11979 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
www.thedrinksbusiness.com/2018/06/uefa-l...-europa-alcohol-ban/

Som jeg forstår det er det OK siden 2018.

8 måneder 2 uger siden #11980 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Så city kampen igår, og nøj hvor gør det ondt i øjnene at se på, hvor dårlige de fleste af city spillerne er til, at sætte haaland op... mange gange har haaland taget et løb, hvor city spillerne bare varmer bolden, og så først spiller bolden til ham når haaland er stoppet op, hvorefter wolverhampton nemt piller bolden fra ham... man kunne også tydeligt se hvor irriteret haaland var over det. Eneste der fatter hvordan haaland skal spilles på citys hold er kevin.

Sagde det inden han skiftede dertil - han skal nok score sine mål, men han passer slet ikke til den her boldfedter spillestil, som de kører city.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

8 måneder 2 uger siden #11981 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Mon ikke det hænger sammen med at angribere rigtig gerne vil have bolden hele tiden, men det ikke altid er den bedste løsning? City spiller jo netop på høj boldbesiddelse som jo er umådeligt effektivt over en hel sæson. Der har Haaland været den sidste brik der manglede til at kunne udnytte deres overtag mere konsekvent. Og jeg synes da 14 mål i 9 kampe taler sit tydelige sprog :D (hvilket også er en anden pointe, de har jo nok ikke fundet sammen 100% igen efter kun 9 kampe)

Han passer perfekt ind i min øjne, og forstår slet ikke folk var i tvivl om det inden han skiftede. City manglede lige præcis en rendyrket 9'er der er giftig i feltet når deres modstander pakker sig, som stort set alle jo gør imod dem. Derudover straffer han dem så også, når de prøver at gå højt. Det eneste han mangler lidt ifht hvor gode alle andre af hans evner er, er hans spil på bolden. Og der han City jo så et helt system der gør at han ikke behøver at være særlig god til det - hvor vi f.eks. er stærk afhængige af hvor god Benzema er til netop den disciplin. Så ja, kan ikke se hvorfor han ikke skulle fortsætte sin fremragende start. :)

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

8 måneder 1 uge siden #11982 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Juventus med underskud

Skræmmende læsning.

Det er åbenbart kun Real Madrid der kan finde ud af at drive en fodboldklub.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

8 måneder 1 uge siden #11983 af The European Super League
​Os og Bayern München.
Alle andre har brug for oil aid i disse dage.

Hvis det nye Bernabeu ikke giver os en langt stærkere økonomi end vi i forvejen har, så bliver det mega svært at følge med olieligaen i fremtiden.

Alaba y nada más

8 måneder 1 uge siden #11984 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Alle os, der klagede over landskampspausen, bør prise os lykkeligt tilsyneladende for denne gang: Ikke blot gav den os en tiltrængt pause mens Benzema var ude (og som alligevel viste at vi kunne klare os uden ham), så er både Kounde og i særdeleshed Araujo rigtigt slemt skadet, og ude i omkring 1 måned, hvis alt holder vel. - Vi og Barca kommer til at spille i en presset måned jævnfør VM-sportwashingen. 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

8 måneder 1 uge siden #11985 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=154776 skrev: ​Alle os, der klagede over landskampspausen, bør prise os lykkeligt tilsyneladende for denne gang: Ikke blot gav den os en tiltrængt pause mens Benzema var ude (og som alligevel viste at vi kunne klare os uden ham), så er både Kounde og i særdeleshed Araujo rigtigt slemt skadet, og ude i omkring 1 måned, hvis alt holder vel. - Vi og Barca kommer til at spille i en presset måned jævnfør VM-sportwashingen. 

​De Jong og Depay er også ude med lignende skader. Nyste melding er tilmed at Aurojo skal opereres, så man kan med rette frygte at han misser VM.
Aurojo, Kounde og De Jong er tre meget vigtige spillere for dem, men jeg vil nu helst slå Barca i sin stærkeste formation - Så er der ingen men’er. Dertil syntes jeg også at vi skal nøjes med at være glade for vores egne spillere kom sikkert i gennem kampene (på nær den obligatoriske skade til Hazard), frem for at glæde sig over rival-spillere er skadet. Det syntes jeg, trods det kan betyde pointtab for dem, er en smule usmageligt.

8 måneder 1 uge siden #11986 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Nuno Mendes er genial. Ruben Neves ville være en super erstatning for Kroos.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 måneder 1 uge siden #11987 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=154807 skrev: Nuno Mendes er genial. Ruben Neves ville være en super erstatning for Kroos.

​Vi gider ikke tale positivt om psg spillere... xD

8 måneder 1 uge siden #11988 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Kæmpe fadæse at Ramos ikke er udtaget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum
Annonce