Om Vores Rivaler IX

3 måneder 4 uger siden #12001 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=154822 skrev: Hvis Neymar gider aflevere bolden så må Brasilien være store favoritter.

Frankrig har sejlet lige siden seneste VM.

​Synes han spillede ret godt igår, især da Vini kom ind. Han afleverede bolden til ham nærmest hver gang. Enig i at Brasilien er store favoritter på baggrund af Frankrigs svingende niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #12002 af The European Super League

Zyconith post=154810 skrev: ​Frankrig, Tyskland og Portugal må være favoritter til VM. Fantastisk hold Portugal har. 

Portugal?
De er da fuldstændig chanceløse til VM.

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 måneder 4 uger siden #12003 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=154821 skrev:

Kimbo post=154820 skrev: Jeg ser også Brazil og Argentina som de største favoritter.
Frankrig, Spanien og Tyskland ser svækkede ud

​På papiret er det klart Brasilien og Frankrig der stærkest. Brasilien spiller bedst og har en meget harmonisk trup.
Argentina er slet ikke så gode som folk får det til at lyde. De er i hvert fald ikke storfavoritter imo. De kommer på række 2 med Tyskland, England og Portugal.
Spanien og Belgien har gode trupper, men det stort set umuligt de vinder. Belgien er bare notoriske chokers, og Spanien mangler en hel masse X-faktor. Det en flok Barca duksedrenge der spiller bolden rundt, hvor vi skal høre på at Gavi kun er 18 år, selvom han bare ligner en overtændt Gattuso type.

​Var Gattuso ikke god?

3 måneder 4 uger siden #12004 af Madrid1998

The European Super League post=154825 skrev:

Zyconith post=154810 skrev: ​Frankrig, Tyskland og Portugal må være favoritter til VM. Fantastisk hold Portugal har. 

Portugal?

Synes de har en rigtig god og bred trup. Hvis de tør satse lidt mere offensivt tror jeg godt de kan nå langt.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

3 måneder 4 uger siden #12005 af Madrid1998
​Jo han var god, men vil ikke mene han var en af verdens absolut bedste. Bliver man kaldt “kæmpe talent” og er med i kapløbet om Golden boy præmien, så forventer jeg langt mere end en Gattuso

3 måneder 4 uger siden #12006 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Khaliffen taler lort - igen

Gider nogen i fodboldverdenen snart vågne op? Manden snakker så meget lort.
Det er skandaløst at han styrer en diktatur-finanseret klub der skider på FFP - og så samtidig disrespekterer klubber der rent faktisk tjener deres egne penge.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 måneder 4 uger siden #12007 af The European Super League

Madrid1998 post=154828 skrev:

Portugal?

Synes de har en rigtig god og bred trup. Hvis de tør satse lidt mere offensivt tror jeg godt de kan nå langt.​

Ronaldo er en skygge af sin Real Madrid styrke.
Bruno Fernandes har ikke spillet en god kamp i halvandet år.
Jeg kan ikke se dem have en chance.

Alaba y nada más

3 måneder 4 uger siden #12008 af Madrid1998

The European Super League post=154832 skrev:

Madrid1998 post=154828 skrev:

Portugal?

Ronaldo er en skygge af sin Real Madrid styrke.
Bruno Fernandes har ikke spillet en god kamp i halvandet år.
Jeg kan ikke se dem have en chance.

​Bernardo Silva er ret god og vel en af Pl’s bedste. Leao ser lovende ud også, og var Serie A Mvp sidste sæson.
joao Felix og Ronaldo har været svingende, men finder de formen så kan de være gode at have, sammen med en Jota der fuldender en godt angreb imo.
Bruno har været god for united, og skal nok finde sig selv på Portugals hold. Derudover har de så en Neves og William Carvalho der er fine spillere, omend de ikke er fra den absolutte verdensklasse.

I forsvaret har de en Nuno mendez som jeg slet ikke ville have noget imod kom til Real Madrid, en Cancelo der vel er verdens bedste højreback ? (Kan ikke komme på andre bedre, udover måske Carvajal i topform)
de har så Ruben Diaz som blev kåret til at være bedste Pl forsvarer, hvis jeg husker rigtigt, sammen med en Pepe der stadig har det, ellers Danilo fra Psg der fysisk er et monster, og som gør det godt dernede.
Målmanden Costa kender jeg ikke rigtig til, men han starter vist for porto, og gjorde det ret godt i nation league af hvad jeg har set.

Ovenstående er er godt hold imo, og de har desuden andre lovende unge spillere som jeg ikke har taget med, såsom Vitinha, Renato Sanchez og Goncalo Ramos.

i sidste ende betyder det intet, hvis spillet på banen ikke flyder, men på papiret er de uden tvivl et godt bud på en favorit, og er højere op end Argentina og Holland eksempelvis.

3 måneder 4 uger siden #12009 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Chok: Khaliffen er korrupt og en forbryder

Flere dejlige nyheder om moralens vogter aka. Infantinos bedste ven aka kongen af Hundige.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 måneder 4 uger siden #12010 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Asensio muligvis enig med Barca om en 4-årig kontrakt gældende fra sommeren 2023. 

Det bliver spændende at se det “forbudte” skifte. Det er alt for længe siden sidst. Jeg glæder mig ihvertfald til at følge med i det :D

3 måneder 4 uger siden #12011 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Spørgsmålet er hvorfor Barcelona ville have ham? Har de ikke allerede nok kanter? :D Hvem skal han erstatte? 

Jeg skal se det før jeg tror på det, for mig giver det ikke mening for nogen at parterne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 måneder 3 uger siden #12012 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=154845 skrev: ​Spørgsmålet er hvorfor Barcelona ville have ham? Har de ikke allerede nok kanter? :D Hvem skal han erstatte? 

Jeg skal se det før jeg tror på det, for mig giver det ikke mening for nogen at parterne.

​Asensio er jo ikke en kantspiller oprindeligt... han spiller det jo kun, fordi Real Madrid ikke spiller med offensiv midtbane spillere... så barca vil sandsynligvis have ham som offensiv midt, hvilket også give perfekt mening som langskuds trussel.

Leveret af Kunena Forum
Annonce