Om Vores Rivaler IX

4 måneder 1 uge siden #11965 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=154448 skrev: ​Da vi i en kort periode i sommers var sat i forbindelse med Sane tænkte jeg...tjo måske. Gud han er ringe - godt der ikke skete mere med det.

​Klopp havde ikke sluppet ham, hvis han ikke havde vurderet ham som værende over the hill.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #11966 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Banen virker helt vildt ringe. Bolden hænger fast i græsset.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

4 måneder 1 uge siden #11967 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Rart at se at Bayern får Barca til at bruge mange kræfter.

Edit: ja okay, de har Elche hjemme på søndag. Men derfor venter der stadig svære kampe i Europas fineste turnering i løbet af efteråret. Hvis de ikke går videre er de for alvor til grin.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

4 måneder 1 uge siden #11968 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Og så scorer han selvfølgelig efter jeg har sagt det..
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

4 måneder 1 uge siden #11969 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=154452 skrev: Banen virker helt vildt ringe. Bolden hænger fast i græsset.

​Det må blive Xavis kommende undskyldning haha 

Bayern er kommet helt anderledes ind i 2 halvleg. Dejligt 

4 måneder 1 uge siden #11970 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er den Bayern vi kender. Virkelig godt af Sané i øvrigt. Kounde stadig en klovn som jeg forudså

4 måneder 1 uge siden #11971 af Ramos4
Pedri er for vild til gengæld. Hold nu op.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

4 måneder 1 uge siden #11972 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Slukkede lige inden scoringen, typisk, Pedri og Gavi er vanvittige på bolden.
De fylder ikke meget når de er i defensiven, men hold op hvor kan de 2 knægte spille flot teknisk bold.

4 måneder 1 uge siden #11973 af Ramos4
Hvis vi er afhængige af Benzema, så var kampen i går et tydeligt bevis på, at Barca er endnu mere afhængige af Lewandowski.

Resten af holdet - minus Pedri - giver jeg ikke meget for.
Men ingen tvivl om, at de står stærkere end sidste sæson.

4 måneder 1 uge siden #11974 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=154459 skrev: Hvis vi er afhængige af Benzema, så var kampen i går et tydeligt bevis på, at Barca er endnu mere afhængige af Lewandowski.

Resten af holdet - minus Pedri - giver jeg ikke meget for.
Men ingen tvivl om, at de står stærkere end sidste sæson.

Deres genpres fungerer ret godt, her er Gavi en vigtig brik. Men de spillede ikke som jeg troede de ville spille, de chancer de fik var typisk på kontra, jeg regnede med at de ville spille den rundt omkring feltet med tålmodighed. De brugte rigtigt meget energi de første 30 minutter af kampen pga det genpres, og så begyndte de
At gå døde allerede inden 1. halvleg var slut. 

De har dygtige spillere, men mange af dem er ikke fra øverste hylde. Dembele kan jo være verdensklasse når han rammer dagen, men han kan også være komplet ubrugelig på hans dårlige dage. 

Hvad angår Bayern så ligner de ikke et særlig godt hold i år, jeg ved ikke hvorfor bookmakerne insisterer på at have dem som favoritter hvert år, det er alligevel et stykke tid siden vi har set et Bayern i storform. Og uden Lewandowski tror jeg ikke de kommer langt i år. Det var dog godt de fik den sejr i går, så de kan komme tilbage på rette spor efter nogle skuffende uger i Bundesligaen. 

4 måneder 1 uge siden #11975 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Ser Barca som ligeså stor favorit som Bayern, i går skulle de have været foran med 2-3 stykker inden pausen. Men Bayern er selvfølgelig det mere kyniske og erfarne hold.
Barca er stadig en lotto kupon, og de har så mange nye spillere der mangler minutter sammen på banen før det kan blive rigtigt farligt. Men det kan altså godt blive farligt

Uanset hvad ville city flå begge hold helt fra hinanden

4 måneder 1 uge siden #11976 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=154462 skrev: Ser Barca som ligeså stor favorit som Bayern, i går skulle de have været foran med 2-3 stykker inden pausen. Men Bayern er selvfølgelig det mere kyniske og erfarne hold.
Barca er stadig en lotto kupon, og de har så mange nye spillere der mangler minutter sammen på banen før det kan blive rigtigt farligt. Men det kan altså godt blive farligt

Uanset hvad ville city flå begge hold helt fra hinanden

​Ja det kan sagtens blive farligt, jeg synes allerede det er farligt. Spørgsmålet er bare om de ridder på en bølge af nye spillere som man ofte ser, eller om det her rent faktisk er deres niveau. Jeg tror måske også at de forskellige hold lige skal finde ud af hvordan man skal spille imod det her Barca hold, det er svært at analysere et hold der har fået jeg ved ikke hvor mange nye spillere siden nytår. Det er nok på tide at man får en sund respekt for Barca igen og ikke bare regner med at man kan komme lallende til et resultat.

Og så skal dommerne også lige indstille på, at selvom man er lav af statur (Gavi), så må man altså godt give gult kort, han laver godt nok mange små og store frispark i sådan en kamp.  

Man så jo to gode måneder fra Barca efter nytår da de nye spillere kom til og så faldt de sammen igen. Vi må se hvad det bliver til, som de spiller lige nu er det et rigtig solidt hold. 

Leveret af Kunena Forum
Annonce