Om Vores Rivaler IX

1 år 5 måneder siden #12157 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
​Helt seriøst. Jeg er godt klar over, at hver en fanbase bliver ynkelige i modgang, men Barcelona-fans tager - helt objektivt - altså bare prisen som den mest latterlige gruppe af tilhængere.

På de forskellige fora er man lige nu enige om én ting: Det hele er et komplot mod Barcelona. Først Inter-fadæsen og nu VAR-kendelserne i Clasicó. Det er nemlig - åbenbart - fuldkommen vanvittigt, at man ikke ser Lewans 'straffe' igennem, selvom dommeren jo tydeligvis konkluderer (og senere får bekræftelse fra VAR-rummet), at kontakten er for lille, og at polakken allerede smider sig før mødet med Carvajal. Samme situation, der ikke gav Vinicius et straffe for et år siden. Og det er bare endnu mere skandaløst, når Rodrygo så får et straffe, efter Garcia planter hele sin størrelse 44 midt på brasilianerens fod. 

Det er nørmest som at besøge et flatearth-gruppe på Facebook. Sammen bekræfter de hinanden i, at der må da være noget fuldkommen galt?! Det KAN ikke være tilfældigt. Der deles et faketweet med en offside før Rodrygos mål. Der deles også en statistik om, at Real Madrid får langt flere straffespark end Barcelona, selvom vi kan finde den omvendte statistik for år tilbage. Det er tilfældigt.

Et par enkelte brugere maner til besindighed og appellerer til, at man ikke bruger alle kræfterne på dommerne. Måske man i stedet kan kigge på det faktum, at man ikke skabte chancer mod Inter, eller at man blev spillet ud af banen i første halvleg mod Real? Måske man kan fokusere på, at man ikke har været i nærheden af at fortjene sejren i nogen af de to kampe? På trods af at man kastede over én milliard ind i truppen i sommer.

Nej, de tanker er da kedelige. Det er nemmere at give dommerne skylden og så i øvrigt lige gøre klart, at Real Madrid overhovedet ikke er et godt hold, men bare er kyniske. 

Jeg hader Barcelona så afskyeligt meget, og det gør jeg især, fordi deres fans er nærmest uvirkeligt latterlige. 

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12158 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

Sebberg post=155450 skrev: ​Helt seriøst. Jeg er godt klar over, at hver en fanbase bliver ynkelige i modgang, men Barcelona-fans tager - helt objektivt - altså bare prisen som den mest latterlige gruppe af tilhængere.

På de forskellige fora er man lige nu enige om én ting: Det hele er et komplot mod Barcelona. Først Inter-fadæsen og nu VAR-kendelserne i Clasicó. Det er nemlig - åbenbart - fuldkommen vanvittigt, at man ikke ser Lewans 'straffe' igennem, selvom dommeren jo tydeligvis konkluderer (og senere får bekræftelse fra VAR-rummet), at kontakten er for lille, og at polakken allerede smider sig før mødet med Carvajal. Samme situation, der ikke gav Vinicius et straffe for et år siden. Og det er bare endnu mere skandaløst, når Rodrygo så får et straffe, efter Garcia planter hele sin størrelse 44 midt på brasilianerens fod. 

Det er nørmest som at besøge et flatearth-gruppe på Facebook. Sammen bekræfter de hinanden i, at der må da være noget fuldkommen galt?! Det KAN ikke være tilfældigt. Der deles et faketweet med en offside før Rodrygos mål. Der deles også en statistik om, at Real Madrid får langt flere straffespark end Barcelona, selvom vi kan finde den omvendte statistik for år tilbage. Det er tilfældigt.

Et par enkelte brugere maner til besindighed og appellerer til, at man ikke bruger alle kræfterne på dommerne. Måske man i stedet kan kigge på det faktum, at man ikke skabte chancer mod Inter, eller at man blev spillet ud af banen i første halvleg mod Real? Måske man kan fokusere på, at man ikke har været i nærheden af at fortjene sejren i nogen af de to kampe? På trods af at man kastede over én milliard ind i truppen i sommer.

Nej, de tanker er da kedelige. Det er nemmere at give dommerne skylden og så i øvrigt lige gøre klart, at Real Madrid overhovedet ikke er et godt hold, men bare er kyniske. 

Jeg hader Barcelona så afskyeligt meget, og det gør jeg især, fordi deres fans er nærmest uvirkeligt latterlige. 


 

​Deres mindreværdskomplekser er nok særligt udprægede disse dage. Det må være ufatteligt hårdt for selvforståelsen, at se Real Madrid blive kørt så godt som klub - både økonomisk og mht. ikke at sælge sit stadionnavn.

Læg dertil at man troede, at man ville dominere verdensfodbolden i langt længere tid en tilfældet var. Efter Barca's suverænt bedste tid i historien kan de se, at Madrid har 9! CL titler mere og 9 mesterskaber mere. Det må tære hårdt på fanskaren såvel som klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12159 af The European Super League

9eren post=155442 skrev: Xavi er den træner der har klaret det dårligst i de første 50 kampe i mange år og endda dårligere end Koeman. Blandt de sidste 9 trænere der har været. Og selvfølgelig har han haft andet materiale at arbejde med, men Koeman har haft næsten samme materiale og færre palancas!

Lad os se de næste to kampe, hvor han møder Villarreal og Athletic. Taktisk mangler Xavi en hel masse. Især mod Celta og Inter hjemme kommer det til syne i anden halvleg. Derfor undrede det mig også at vi ikke pressede dem mere i anden halvleg end det vi gjorde.

Men jeg tror at de kommer ud fra flere pointtab det næste stykke tid.


Wow. Det er alligevel vildt nok!
Jeg har gået og tænkt at Xavi har gjort det udmærket men ikke fantastisc. Din statistik modbeviser mine tanker.

Alligevel vildt at de blev 2nd sidste sæson og også er 2nd nu. Med sådan en statistik burde de så ikke rode udenfor Champions League pladser?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12160 af The European Super League

Sebberg post=155450 skrev: ​Helt seriøst. Jeg er godt klar over, at hver en fanbase bliver ynkelige i modgang, men Barcelona-fans tager - helt objektivt - altså bare prisen som den mest latterlige gruppe af tilhængere.

På de forskellige fora er man lige nu enige om én ting: Det hele er et komplot mod Barcelona. Først Inter-fadæsen og nu VAR-kendelserne i Clasicó. Det er nemlig - åbenbart - fuldkommen vanvittigt, at man ikke ser Lewans 'straffe' igennem, selvom dommeren jo tydeligvis konkluderer (og senere får bekræftelse fra VAR-rummet), at kontakten er for lille, og at polakken allerede smider sig før mødet med Carvajal. Samme situation, der ikke gav Vinicius et straffe for et år siden. Og det er bare endnu mere skandaløst, når Rodrygo så får et straffe, efter Garcia planter hele sin størrelse 44 midt på brasilianerens fod. 

Det er nørmest som at besøge et flatearth-gruppe på Facebook. Sammen bekræfter de hinanden i, at der må da være noget fuldkommen galt?! Det KAN ikke være tilfældigt. Der deles et faketweet med en offside før Rodrygos mål. Der deles også en statistik om, at Real Madrid får langt flere straffespark end Barcelona, selvom vi kan finde den omvendte statistik for år tilbage. Det er tilfældigt.

Et par enkelte brugere maner til besindighed og appellerer til, at man ikke bruger alle kræfterne på dommerne. Måske man i stedet kan kigge på det faktum, at man ikke skabte chancer mod Inter, eller at man blev spillet ud af banen i første halvleg mod Real? Måske man kan fokusere på, at man ikke har været i nærheden af at fortjene sejren i nogen af de to kampe? På trods af at man kastede over én milliard ind i truppen i sommer.

Nej, de tanker er da kedelige. Det er nemmere at give dommerne skylden og så i øvrigt lige gøre klart, at Real Madrid overhovedet ikke er et godt hold, men bare er kyniske. 

Jeg hader Barcelona så afskyeligt meget, og det gør jeg især, fordi deres fans er nærmest uvirkeligt latterlige. 



 

​Jeg fucking vidste det!

Jeg hader at der altid skal snakkes dommere efter en Barcelona nedtur. Alle og enhver med bare lidt brain power kan da se at der ikke var straffe på Lewandowski. VAR-rummet får kigget situationen igennem og meddeler ikke til hoveddommeren at han har begået en fejl. Så er den vel ikke længere? Der ville heller ikke blive dømt frispark hvis det var udenfor feltet.

Tror I folk som Nasser Al-Khelaifi og Joan Laporta slipper for straf for at kræve en forklaring af dommerne i omklædningsrummene? Jeg stemmer for en måneds bortvisning fra sporten.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 5 måneder siden #12161 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Barcelonas fans og klub har denne form for kultur og denne måde at være på og det er så hyklerisk. Det er virkelig en del af deres opvækst at tænke i de baner. Selv Pique sidder på offentlig tv og siger at Real Madrid får dommerhjælp helt nede i ungdomsrækkerne. De har en sygdom og den hedder madriditis. Den skønhed de mener de skaber omkring fodbolden i form af spil og resultater og tror at alle er med dem. Ha, folk hader Barcelona efterhånden mere end Real Madrid!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12162 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​omg Falcao...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12163 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
United vinder en flot 2-0 sejr på hjemmebane over Tottenham.

Ronaldo blev ikke skiftet ind, og tog derfor ind til omklædningsrummet før tid - helt alene - fordi han er sur.

Kæmpe tudefjæs med mangel på selvindsigt, der sætter sig over holdet.

Andre spillere i hans kaliber havde godt nok været utilfredse, men de fleste ville nok skjule det.

Irriterende spiller at have rendende i klubben pt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 5 måneder siden #12164 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Trist aften i mellem Sociedad og Mallorca.. en fan mistede livet under kampen

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12165 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Jeg undrer mig over hvordan det kan være at Villarreal ALTID spiller så horribelt når de spiller mod Barca. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12166 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
De var sku ret godt med lige inden Lewandowski lavede to genialiteter. Han er forskellen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12167 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII
Det kan godt være Barca skal spille Europa League igen, men de kommer ikke til at tabe mange point i ligaen. Dertil er de andre hold simpelthen for uskarpe og bange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #12168 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om vores rivaler VII
Ronaldo nægtede ligefrem at blive skiftet ind mod Tottenham. Vildt hvad der er sker omkring ham pt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce