Om Vores Rivaler IX

3 år 9 måneder siden #12133 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Araujo klar til El Clasico.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #12134 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=155312 skrev: Araujo klar til El Clasico.

Mon dog, han er da lige blevet opereret? Koundé er vendt tilbage til træning, men meldes han nu klar til kamp så hurtigt? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 9 måneder siden #12135 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=155303 skrev: Der er simpelthen så meget karma til Jota Jordi. Altså hvad den mand ikke udtaler: senest at Xavi er en bedre træner end Zidane.

Frankfurt er bedre end Chelsea.

Jeg får så mange grinere pga Jota Jordi

SuperRetratado!

De formår virkelig at samle de største tumper i det program. Roncero er sku også slem! ​Et kæmpe cirkus. Det er mere underholdning end seriøs fodboldanalyse. Lidt ligesom med Carragher og Richards i BT sports. 
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 9 måneder siden #12136 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=155313 skrev:

Ramos4 post=155312 skrev: Araujo klar til El Clasico.

Mon dog, han er da lige blevet opereret? Koundé er vendt tilbage til træning, men meldes han nu klar til kamp så hurtigt? 

​Det er Koundé der er klar!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 år 9 måneder siden #12137 af The European Super League

NadaMás post=155280 skrev: ​Ikke at man skal hovere en masse .. Endnu ..
Men var det ikke noget med at Barca ville have Chl-præmiepenge svarende til en semifinale På forskud?

Jeg har to ting til denne her. Under den tidligere ledelse forsøgte Barcelona at få forudbetalt deres Chl præmiepenge. Man kan ikke klandre Laporta for denne her. Det andet er at den nuværende ledelse har budgettet i deres annual report med at Barcelona når round of 8 dvs kvartfinalerne i denne sæson. De kommer nu til at lide et tab på 20-40 millioner EUROs i forhold til deres budget.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 9 måneder siden #12138 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=155321 skrev:

NadaMás post=155280 skrev: ​Ikke at man skal hovere en masse .. Endnu ..
Men var det ikke noget med at Barca ville have Chl-præmiepenge svarende til en semifinale På forskud?

Jeg har to ting til denne her. Under den tidligere ledelse forsøgte Barcelona at få forudbetalt deres Chl præmiepenge. Man kan ikke klandre Laporta for denne her. Det andet er at den nuværende ledelse har budgettet i deres annual report med at Barcelona når round of 8 dvs kvartfinalerne i denne sæson. De kommer nu til at lide et tab på 20-40 millioner EUROs i forhold til deres budget.

​Tak for svar! Jeg var af det indtryk at det var endnu et af tiltagene fra nuværende ledelse for at give liv til økonomien i sommers.
Men Bartomeu strikes again, svært at være overrasket.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12139 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=155314 skrev:

9eren post=155303 skrev: Der er simpelthen så meget karma til Jota Jordi. Altså hvad den mand ikke udtaler: senest at Xavi er en bedre træner end Zidane.

Frankfurt er bedre end Chelsea.

Jeg får så mange grinere pga Jota Jordi

SuperRetratado!

De formår virkelig at samle de største tumper i det program. Roncero er sku også slem! ​Et kæmpe cirkus. Det er mere underholdning end seriøs fodboldanalyse. Lidt ligesom med Carragher og Richards i BT sports. 

​Der er masser af undeholdning men også god analyse af især dommer kendelser. De har en af de bedste jeg nogensinde har set, til at diskutere de forskellige situationer. En af de første programmer der arbejdede med at sætte linjerne som vi kender fra VAR i dag omkring offside. Roncero er der for madrid fansne skyld. Han er nok den bedste til at forsvare Real Madrid mod de mange beskyldninger der kommer. Jeg har dælme set mange gode programmer fra det show!

3 år 9 måneder siden #12140 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
en  rapper får tilsyneladende sit logo på Barcas trøjer når de spiller på søndag - det må være pga spotify aftalen HAHA - me-ke-ån-klub...
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved mohbar.

3 år 9 måneder siden #12141 af The European Super League
​Haha det er godt nok en vild nyhed. Total tegneserieklub.
Var der ikke engang nogle Barcelona fans der sagde at de var fan af klubben fordi den var en stolt traditionsklub uden sponsor på trøjen? Er de stadig fans?

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen

3 år 9 måneder siden #12142 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Ellers aergeligt at vi ikke beholdte Julen Lopetegui i traenersaedet i Madrid, bare se hvor flot han har gjort det i Sevilla ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 9 måneder siden #12143 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu går jeg ud fra at du laver sjov, men Lopeteguis præstation i Sevilla er jo ekstraordinær. Han tager et hold der har været i CL én gang i ni år og kvalificerer dem til CL tre år i træk. Kæmpe success og en af de bedste spanske trænere der er. Måske kun lige overgået af Guardiola. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, doven

3 år 9 måneder siden #12144 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=155337 skrev: ​Nu går jeg ud fra at du laver sjov, men Lopeteguis præstation i Sevilla er jo ekstraordinær. Han tager et hold der har været i CL én gang i ni år og kvalificerer dem til CL tre år i træk. Kæmpe success og en af de bedste spanske trænere der er. Måske kun lige overgået af Guardiola. 

​Kun "lige" overgaaet af Guardiola? Nu er det vist dig der laver sjov...

Hvis vi tager Guadiola ud af ligningen, kan vi maaske godt blive enige om at han pt er en af de bedste aktive Spanske traenere, men det siger langt mere om hvor ringe niveauet for Spanske traenere er end om hvor god han er imo. Der er mange der giver ham kredit for hans tid med lansholdet, men det mener jeg kommer paa et billigt grundlag, da han stod med halvdelen af et af historiens bedste landshold, der var utrolig mange spillere paa det hold der peakede i deres karriere lige i den periode. I Real var han helt igennem haabloes (ja jeg ved godt du er uenig her Lars, den har vi vaeret igennem foer, men du faar mig ikke overbevist om andet, total fejlcastet, traenernes svar paa Jovic;-) Ifht til Sevilla, saa er det sandt at han har opnaaet nogle gode resultater, men han fik ogsaa en utrolig god trup at arbejde med, isaer i hans foerste transfer vindue med bl.a. Kounde, Carlos, Fernando, Jordan og Torres som er med til at skabe den defensive organisation som Sevilla har overlevet paa i alle 3 aar(der var ogsaa en haandfuld vigtige offensive fold der er kommet til klubben i hans tid, men det er nu engang deres defensiv der har hevet resultaterne hjem), om det var ham der stod bag de transfers ved jeg ikke, men i saa fald skal han have kredit for det, og naturligvis ogsaa at faa saa mange nye spillere spillet ind paa hinanden paa kort tid, men han stod ikke med daarlige kort paa haanden da han startede, og har vel sidste season staaet med noget naert det staerkeste Sevilla mandskab i dette aarhundrede, saa skal man ogsaa kunne forvente nogle af de bedste resultater.

Efter min mening er han vanvittigt overvurderet, det goer ham ikke til en daarlig traener, men hans navn skal paa ingen maade naevnes i samme saetning som Guardiola!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum