Om Vores Rivaler IX

3 år 9 måneder siden #12145 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Xavi: “I wouldn’t say we deserved to lose.”

Jeg har aldrig hadet en spiller og nu træner så meget som ham, ja endda mere end Busquets og Alba. Han er virkelig bare patetisk.
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #12146 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII

Kiwes post=155426 skrev: ​Xavi: “I wouldn’t say we deserved to lose.”

Jeg har aldrig hadet en spiller og nu træner så meget som ham, ja endda mere end Busquets og Alba. Han er virkelig bare patetisk.

De havde boldbesiddelsen, det har altid været vigtigst for Xavi :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12147 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Det meldes at Laporta har været nede for at bede om forklaringer ved dommerne efter kampen!

Nu kender vi Barcelona igen igen igen igen igen!

3 år 9 måneder siden #12148 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om vores rivaler VII
​Hvor er jeg egentlig glad for vi ikke signede Darwin Nunez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

3 år 9 måneder siden #12149 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

mohbar post=155434 skrev: ​Hvor er jeg egentlig glad for vi ikke signede Darwin Nunez

​Eller Raphinha. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12150 af 9eren

Ramos4 post=155435 skrev:

mohbar post=155434 skrev: ​Hvor er jeg egentlig glad for vi ikke signede Darwin Nunez

​Eller Raphinha. 

​Kender en Barcelona fan som ikke mener at Raphinha kan bedømmes endnu.. Altså han har leveret Max noget spændende i en træningskamp mod os. Synes ikke han er noget særligt!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12151 af 9eren
Enfant terrible har efter kampen i går mod Marseille udtalt, at det er løgn han vil væk fra PSG til januar. Utroligt at folk bliver ved med at falde på halen over den der fake presse!

Vi skal ikke røre ham med en ildtang! 
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12152 af 9eren
Xavi er den træner der har klaret det dårligst i de første 50 kampe i mange år og endda dårligere end Koeman. Blandt de sidste 9 trænere der har været. Og selvfølgelig har han haft andet materiale at arbejde med, men Koeman har haft næsten samme materiale og færre palancas!

Lad os se de næste to kampe, hvor han møder Villarreal og Athletic. Taktisk mangler Xavi en hel masse. Især mod Celta og Inter hjemme kommer det til syne i anden halvleg. Derfor undrede det mig også at vi ikke pressede dem mere i anden halvleg end det vi gjorde.

Men jeg tror at de kommer ud fra flere pointtab det næste stykke tid.
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved 9eren.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #12153 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

9eren post=155442 skrev: Xavi er den træner der har klaret det dårligst i de første 50 kampe i mange år og endda dårligere end Koeman. Blandt de sidste 9 trænere der har været. Og selvfølgelig har han haft andet materiale at arbejde med, men Koeman har haft næsten samme materiale og færre palancas!

Lad os se de næste to kampe, hvor han møder Villarreal og Athletic. Taktisk mangler Xavi en hel masse. Især mod Celta og Inter hjemme kommer det til syne i anden halvleg. Derfor undrede det mig også at vi ikke pressede dem mere i anden halvleg end det vi gjorde.

​Mit indtryk var egentlig at deres største våben var de to kanter i en kontra og aggressive overlaps fra Sergi Roberto som så har svært ved at undgå at falde i bolden når han får den. Det virkede for mig som om at Xavi egentlig har forsøgt at kopiere tiderne fra Messi-prime hvor alle blev på sin plads i opbygningen og så skulle der ske noget magi (oftest fra Messi eller Iniesta) på den sidste tredjedel. De eneste planer jeg kunne se i kampen var at Raphinha og Dembele skulle udfordre, at Sergi Roberto skulle komme blæsende på ydersiden og at der skulle indlæg og bolde op på Lewandowski. Ingen midtbanespillere tog løb, ingen forsøgte at kombinere ret meget og alle blev på deres pladser. 

Jeg kan sagtens have overset noget for jeg nød egentlig bare at se os spille for at være ærlig. Men med de tanker, så kan jeg godt forstå at man følte sig mere komfortabel i en lidt lavere blok til tider end at give dem plads til at komme ned bagved. Jeg synes nærmest kun de blev farlige når de kom hurtigt afsted i en kontra efter boldtab. Jeg vil selvfølgelig også gerne se os mose dem fuldkommen men det var 3 virkelig vigtige point og et statement fordi det var så overbevisende. 

Og enig. Xavi ball er kun en god ting hvis man virkelig forsøger at overbevise sig selv om et skørt narrativ. Han har en vildt god trup til rådighed.

3 år 9 måneder siden #12154 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Brylle post=155443 skrev:

9eren post=155442 skrev: Xavi er den træner der har klaret det dårligst i de første 50 kampe i mange år og endda dårligere end Koeman. Blandt de sidste 9 trænere der har været. Og selvfølgelig har han haft andet materiale at arbejde med, men Koeman har haft næsten samme materiale og færre palancas!

​Mit indtryk var egentlig at deres største våben var de to kanter i en kontra og aggressive overlaps fra Sergi Roberto som så har svært ved at undgå at falde i bolden når han får den. Det virkede for mig som om at Xavi egentlig har forsøgt at kopiere tiderne fra Messi-prime hvor alle blev på sin plads i opbygningen og så skulle der ske noget magi (oftest fra Messi eller Iniesta) på den sidste tredjedel. De eneste planer jeg kunne se i kampen var at Raphinha og Dembele skulle udfordre, at Sergi Roberto skulle komme blæsende på ydersiden og at der skulle indlæg og bolde op på Lewandowski. Ingen midtbanespillere tog løb, ingen forsøgte at kombinere ret meget og alle blev på deres pladser. 

Jeg kan sagtens have overset noget for jeg nød egentlig bare at se os spille for at være ærlig. Men med de tanker, så kan jeg godt forstå at man følte sig mere komfortabel i en lidt lavere blok til tider end at give dem plads til at komme ned bagved. Jeg synes nærmest kun de blev farlige når de kom hurtigt afsted i en kontra efter boldtab. Jeg vil selvfølgelig også gerne se os mose dem fuldkommen men det var 3 virkelig vigtige point og et statement fordi det var så overbevisende. 

Og enig. Xavi ball er kun en god ting hvis man virkelig forsøger at overbevise sig selv om et skørt narrativ. Han har en vildt god trup til rådighed.

​Fuldstændig enig. Jeg har været meget overrasket over deres spil i denne sæson. Jeg havde forventet at de var farlige i de små kombinationer omkring feltet. Da jeg så deres kamp mod Bayern tidligere i sæsonen gik det op for mig at de kun var farlige på kontra, paradoksalt nok når deres fans bliver ved med at argumentere for, at kontrabold ikke er den rigtige spillestil. Jeg tror ærligt talt slet ikke det er gået op for Barca fans, at det er ved indlæg og kontrabold de får klart de fleste chancer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Thomaskjensen

3 år 9 måneder siden #12155 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Lol. Så fik Drake lige fjernet sit $1.000.000 bet på Barcelona fra hans Instagram. Fucking taber. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 9 måneder siden #12156 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
​Ja, undrer mig også lidt med Xavi. Hvad er hans plan egentlig? Det virker lidt til han koger rundt og prøver at finde ud af hvad der er bedst for holdet.
Selvom Dembele kan skyde med begge ben osv, så virker det alligevel til at han er klart bedst i højre-side. Jeg synes også allerede han skabte mere da han kort røg derovre imod os.. når han tager de der ture ind i banen, så kan der i hvert fald ske ting og sager.. men alligevel bliver han spillet meget i venstre-siden, fordi Raphina også er klart bedst i højre.. men så eksperimenterer Xavi alligevel i den ene kamp imod Inter, hvor han bytter om på dem - uden success, fordi Raphina som sagt slet ikke kan spille i venstre side. Det lidt en mærkelig kamp at begynde at prøve eksperimentere i for Xavi og det fik det også store konsekvenser.

Imod os vælger han Kounde i midterforsvaret, i stedet for Pique, og lader så Sergi Roberto spille back. Igen, ikke særlig konsekvent af ham. Jeg er med på Pique ikke spiller særlig godt, men det gjorde Roberto ved gud heller ikke imod os. Men det endnu mere opsigtvækkende valg, var vel at både Baldé og Alba lige pludselig er foran Marcos Alonso i køen til spilletid? Hvorfor i alverden hentede man ham så?

Nå ja, og så vælger man De Jong fra start ud af det blå også.

Det da i hvert fald tydeligt at Xavi famler efter en foretrukket start 11'er, det er meget all over the place.

Leveret af Kunena Forum