Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Altid en fornøjelse at følge Pique og Eric Garcia uden bold
Vi er det eneste tophold, der får Barca til at se nogenlunde anstændige ud, fordi vi har en Calcio-fil som træner.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det samme i første kamp synes jeg. Der var flere sekvenser hvor de ikke kunne pille bolden fra ham, fordi han bare skubber dem væk og aggresivt jagter enhver bold. Han har virkelig udviklet sig til en rigtig dygtig spiller.
Kiwes post=155293 skrev: Tror de fint tilfreds. De skal "bare" slå Pilzen så de videre.
Er det indbyrdes kamp, der tæller før målscore?
Nå, nu smed jeg dovenskaben overbords og checkede det lige selv, og det står jo allerede som kriterie a.
Article 17 Equality of points – group stage
[color=#123985 !important]17.01[/color]If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied in the order given to determine their rankings:
- higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question;
- superior goal difference from the group matches played among the teams in question;
Jeg forstår ikke helt den jura-tekniske beskrivelse, men ja det er vidst den indbydes målscore.
Det er nærmest umuligt for Barca at gå videre. Ikke fordi at Inter blot har brug for 3 point, men fordi Barca skal vinde over Bayern.
Barca skal vidst nok spille på et andet og mindre stadion næste sæson da de begynder på renovation af Sportify Camp Nou. Dette vil også betyde væsentlig mindre indtægt i billetsalg pga kapaciteten.
Det siges at det vil koste dem mere end €20 millioner i budgettet indtægter ikke at gå videre. Og det vil en sejr i Europa League ikke engang kunne dæk..Dybbøl post=155300 skrev: Nu er der stadig en lille chance for at Barca kan komme videre fra gruppespillet. Men er der nogle af jer som har indsigt eller nogen viden om hvad det vil have af økonomisk effekt for Barca hvis de ryger ud allerede ved gruppespillet?- Der var snak i starten af sæsonen at med alle de investeringer de havde lavet i sommers, så var det vigtigt at de nåede langt i CHL og muligvis også skulle vinde det spanske mesterskab.
Så den er tough for dem.
- 9eren
- Gæst
-
Frankfurt er bedre end Chelsea.
Jeg får så mange grinere pga Jota Jordi
SuperRetratado!