Om Vores Rivaler IX
Helt enig. De er i en helt forfærdelig stand, jeg kan ikke udholde den klub men elsker Klopp. Han skal være velkommen i MadridHamid8210 post=158123 skrev: Jeg vil godt nok være skuffet hvis vi ikke går videre mod Liverpool
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo post=158122 skrev: Liverpool bagud mod Wolves. De har godt nok haft en katastrofal sæson. Klopp æraen er ved at være forbi.
Loppen har gjort det godt i Wolves.
Stjernen har altid været uselviske Mane, ikke egoistiske Salah.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Fatter seriøst ikke Real efterhånden. Kvalitet koster jo
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
ifølge Fabrizio blev han tilbudt til Real Madrid, som takkede nej. Perez synes at Carvajal og Mendy er fine nokRaul7-2880 post=158259 skrev: Cancelo med endnu en assist…
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Giver god meningJesperThomsen post=158263 skrev:
ifølge Fabrizio blev han tilbudt til Real Madrid, som takkede nej. Perez synes at Carvajal og Mendy er fine nokRaul7-2880 post=158259 skrev: Cancelo med endnu en assist…
Vi har også mægtige Vinicius Tobias der allerede har spillet præcis 0 kampe for førsteholdet
På nær Mendy. Måske er det der Papa Flo brændte nallerne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og dem fra Amazon Prime ligeså.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Tror Barca fans er ligeglade, sålænge de har spillere der kan finde ud af at vinde og ligge over os i tabellenZyconith post=158271 skrev: Reklame bannerne fra Spotify på Barcelonas stadium er da virkelig forstyrrende.
mohbar post=158274 skrev:
Tror Barca fans er ligeglade, sålænge de har spillere der kan finde ud af at vinde og ligge over os i tabellenZyconith post=158271 skrev: Reklame bannerne fra Spotify på Barcelonas stadium er da virkelig forstyrrende.
Men de er da vildt forstyrrende. Teksten er massiv, bevæger sig hurtigt og skifter hele tiden. Der er nogle amerikanere der har forstand på at lave visuelt fængende reklamer. Men de forstyrrer da vildt meget og tager opmærksomhed væk fra spillerne.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Trods alt føler jeg ikke en skuffelse i betragtning af sidste sæsons bedrift, da CL tæller som 2-4 La Liga'er eller deromkring. Kan vi ekspedere Cataloniens bedste fodboldklub ud i Copa del Rey og når vi tilpas langt i Champions League, da vil sæsonen være godkendt med det mindst mulige forventning fra min side.
Jeg vil på ingen måder bytte vores situation ud med puta-klubben i betragtning af stadiumbyggeriet, økonomien og fremtidsudsigter. :-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂