Om Vores Rivaler IX

3 år 5 måneder siden #12505 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=158123 skrev: Jeg vil godt nok være skuffet hvis vi ikke går videre mod Liverpool

​Helt enig. De er i en helt forfærdelig stand, jeg kan ikke udholde den klub men elsker Klopp. Han skal være velkommen i Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #12506 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=158122 skrev: Liverpool bagud mod Wolves. De har godt nok haft en katastrofal sæson. Klopp æraen er ved at være forbi. 

Loppen har gjort det godt i Wolves.

Stjernen har altid været uselviske Mane, ikke egoistiske Salah.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 5 måneder siden #12507 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er helt vild med Brightons Mitoma - han er kommet meget sent igang med hans professionele karriere, grundet universits uddannelse (snart 26), men er du vimmer han er en vild dribler... nok den bedste jeg har set i 1 mod 1 situationer siden Neymar.

3 år 5 måneder siden #12508 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Cancelo med endnu en assist…
Fatter seriøst ikke Real efterhånden. Kvalitet koster jo
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #12509 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=158259 skrev: Cancelo med endnu en assist…

​ifølge Fabrizio blev han tilbudt til Real Madrid, som takkede nej. Perez synes at Carvajal og Mendy er fine nok 

3 år 5 måneder siden #12510 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

JesperThomsen post=158263 skrev:

Raul7-2880 post=158259 skrev: Cancelo med endnu en assist…

​ifølge Fabrizio blev han tilbudt til Real Madrid, som takkede nej. Perez synes at Carvajal og Mendy er fine nok 

​Giver god mening
Vi har også mægtige Vinicius Tobias der allerede har spillet præcis 0 kampe for førsteholdet 

3 år 5 måneder siden #12511 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Perez har altid nogle sjove indbildninger og holdninger. Åbenbart er en af dem, at vi ikke må bruge penge på backs. De skal købes billigt eller udvikles selv.

På nær Mendy. Måske er det der Papa Flo brændte nallerne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #12512 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Reklame bannerne fra Spotify på Barcelonas stadium er da virkelig forstyrrende.

Og dem fra Amazon Prime ligeså.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Zyconith.

3 år 5 måneder siden #12513 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Hold op hvor er Sevilla tandløse. En skygge af sig selv fra de sidste par sæsoner og 0 skud på mål indtil videre i denne kamp og har knap været over midterlinjen. Det er ærgerligt at man skal sidde og håbe på at Sevilla tager point fra Barca nu når vi ikke selv kan vinde vores kampe.

3 år 5 måneder siden #12514 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=158271 skrev: ​Reklame bannerne fra Spotify på Barcelonas stadium er da virkelig forstyrrende.

​Tror Barca fans er ligeglade, sålænge de har spillere der kan finde ud af at vinde og ligge over os i tabellen
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved mohbar.

3 år 5 måneder siden #12515 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=158274 skrev:

Zyconith post=158271 skrev: ​Reklame bannerne fra Spotify på Barcelonas stadium er da virkelig forstyrrende.

​Tror Barca fans er ligeglade, sålænge de har spillere der kan finde ud af at vinde og ligge over os i tabellen

Men de er da vildt forstyrrende. Teksten er massiv, bevæger sig hurtigt og skifter hele tiden. Der er nogle amerikanere der har forstand på at lave visuelt fængende reklamer. Men de forstyrrer da vildt meget og tager opmærksomhed væk fra spillerne.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 5 måneder siden #12516 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Tror også at Spaniens næstbedste fodboldklub og Europas femtebedste fodboldklub gennem historie næsten har vundet La Liga, medmindre vi laver et unikt comeback ligesom i 2007 eller 2020, hvor vi indhentede et stort forspring fra Putalona. Men LOL, sikkert et pris de evige to'er har betalt med pantsætning af deres ene lever og fremtidige indtægter de næste par dusin år frem.   

Trods alt føler jeg ikke en skuffelse i betragtning af sidste sæsons bedrift, da CL tæller som 2-4 La Liga'er eller deromkring. Kan vi ekspedere Cataloniens bedste fodboldklub ud i Copa del Rey og når vi tilpas langt i Champions League, da vil sæsonen være godkendt med det mindst mulige forventning fra min side.

Jeg vil på ingen måder bytte vores situation ud med puta-klubben i betragtning af stadiumbyggeriet, økonomien og fremtidsudsigter. :-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum