Om Vores Rivaler IX

3 år 6 måneder siden #12469 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=157849 skrev: Casemiro med to sindssyge mål! Hvor er han dog savnet

Vi køber sq Casemiro tilbage, men til angrebet.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #12470 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Chelsea har i indeværende sæson brugt 500M(!!) euro på spillere, solgt for ca. 60M og er i forhandlinger om Enzo Fernandez for 120M - godt nok til sommer. Hvordan filan skal man, på den lange bane, kunne konkurrere mod det? Synes PL stikker helt af ifht det økonomiske. Kan virkelig godt se fidusen i en form for Super League koncept, men åben for alle. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 6 måneder siden #12471 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=157927 skrev: ​Chelsea har i indeværende sæson brugt 500M(!!) euro på spillere, solgt for ca. 60M og er i forhandlinger om Enzo Fernandez for 120M - godt nok til sommer. Hvordan filan skal man, på den lange bane, kunne konkurrere mod det? Synes PL stikker helt af ifht det økonomiske. Kan virkelig godt se fidusen i en form for Super League koncept, men åben for alle. 

Ja PL bliver jo bare langsomt Super League alligevel haha. Der er også mange profiler fra mindre La Liga hold (samt trænere) der skifter til intetsigende klubber i PL i år(Isak, Diego Carlos, Estupiñán, Guedes, Lopetegui, Emery).. men de forbliver jo ikke intetsigende hvis de bliver ved. Det trist at se på. Der skal helt klart ske noget nyt og markant, hvis der i fremtiden ikke kun skal være én liga i verden (hvor der kun er "engelske" hold).

3 år 6 måneder siden #12472 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern har lavet et lejemål med City over Cancelo.

Real Madrid = Vi handler ikke ind. Vi handler ikke ind. Vi handler ikke ind her og nu. 

……..selvom vi mangler ordentlige backups og breddespillere….og benytter næsten overhovedet ikke nogle spillere (Odri, Hazard og Mariano) fra bænken…
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Cristiano7.

3 år 6 måneder siden #12473 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Nogle der ved hvorfor i alverden vi ikke låner Cancelo!? 
Vi mangler jo akut en HB. 
I stedet ryger han til Bayern

3 år 6 måneder siden #12474 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Er målløs over at man ikke går efter at leje Cancelo! Ham og Fran Garcia til småpenge, peanuts. Er da sikker på han hellere ville til Madrid end Munchen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 6 måneder siden #12475 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvordan det er lykkedes Bayern at overtale City er mig en gåde....Jeg håber ikke RMD har vidst at han var ledig, for så skulle vi da helt sikkert have slået til!

3 år 6 måneder siden #12476 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=157934 skrev: ​Hvordan det er lykkedes Bayern at overtale City er mig en gåde....Jeg håber ikke RMD har vidst at han var ledig, for så skulle vi da helt sikkert have slået til!

​Fordi Cancelo (og andre) åbenbart er utilfredse med Pep.

Lån + 70mil i buy-option. Sindssygt god deal. Pedro Porro på vej til Tottenham.

Vi handler altså ikke på højrebacken. Så vi må håbe Tobias er god.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 6 måneder siden #12477 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ikke at vi ikke kunne bruge Cancelo, fordi vores højre-back er vitterligt virkelig, virkelig svag.. men jeg har altid synes at han er virkelig overvurderet. Han er god offensivt, men det jo også det. Det lidt ligesom Trent Alexander (som jeg dog synes er bedre). Når de spiller på så dominerende hold, især i City, så bliver de ikke udfordret meget defensivt, og så ser de bare gode ud. Men i mit hoved, skal en back altså kunne begge dele. Og Cancelo og Trent er begge forfærdelige defensivt.

3 år 6 måneder siden #12478 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Vildt at Isco kunne blive i Real i så mange sæsoner. Han kunne ikke spille sig på holdet i Sevilla og nu skifter han angiveligt til Union Berlin. 

Skulle have været en kæmpe fan darling på Bernabeu, men ender istedet som en spiller på et Union Berlin hold. En skam.  

3 år 6 måneder siden #12479 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=157945 skrev: ​Vildt at Isco kunne blive i Real i så mange sæsoner. Han kunne ikke spille sig på holdet i Sevilla og nu skifter han angiveligt til Union Berlin. 

Skulle have været en kæmpe fan darling på Bernabeu, men ender istedet som en spiller på et Union Berlin hold. En skam.  

​Marcelo, James, Bale...Alle spillere der blev i klubben for laenge, se hvor de er nu. (I James' tilfaelde en spiller der aldrig skulle have vaeret koebt)

Donde está la biblioteca?

3 år 6 måneder siden #12480 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er godt nok ærgerlig over vi ikke har været hurtige ift. at leje Cancelo. Vi er i hvert fald ikke nævnt og han har lige takket af i City. Mon ikke det bliver Bayern som spekuleret i.

Jeg ved godt han ikke har været super god i indeværende sæson, jeg ved godt han er lidt af en type, men vi så alle hvad han er i stand til i løbet af sidste sæson.
Måske har jeg også bare en forestilling om at franskmænd, portugisere og lignende hurtigere kan integreres på vores hold, men det ligner en no brainer for mig:
  • En vindertype
  • Kan dække begge backs lige godt
  • Erfaring fra allerhøjeste hylde gennem længe
  • Kulturelt match
  • Lån 6 mdr (køb herefter eller lad være)
Det ville ikke engang blokere Fran Garcia handlen, hvis han blev hentet og lejet tilbage indtil sommer.
Hvis man efter 6 måneder så købte Cancelo, så ville vi stadig være dækket rigtig godt ind på begge backs, skulle Fran Garcia komme og Mendy smutte. 

Som jeg skriver opslaget sukker jeg.. En kortsigtet handel har ikke været mere oplagt for os i årevis.. 

Hvad er det jeg overser her? 

(beklager hvis han allerede er drøftet for nylig, synes ikke at være faldet over den debat)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum