Om Vores Rivaler IX
Hamid8210 post=157849 skrev: Casemiro med to sindssyge mål! Hvor er han dog savnet
Vi køber sq Casemiro tilbage, men til angrebet.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete post=157927 skrev: Chelsea har i indeværende sæson brugt 500M(!!) euro på spillere, solgt for ca. 60M og er i forhandlinger om Enzo Fernandez for 120M - godt nok til sommer. Hvordan filan skal man, på den lange bane, kunne konkurrere mod det? Synes PL stikker helt af ifht det økonomiske. Kan virkelig godt se fidusen i en form for Super League koncept, men åben for alle.
Ja PL bliver jo bare langsomt Super League alligevel haha. Der er også mange profiler fra mindre La Liga hold (samt trænere) der skifter til intetsigende klubber i PL i år(Isak, Diego Carlos, Estupiñán, Guedes, Lopetegui, Emery).. men de forbliver jo ikke intetsigende hvis de bliver ved. Det trist at se på. Der skal helt klart ske noget nyt og markant, hvis der i fremtiden ikke kun skal være én liga i verden (hvor der kun er "engelske" hold).
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Real Madrid = Vi handler ikke ind. Vi handler ikke ind. Vi handler ikke ind her og nu.
……..selvom vi mangler ordentlige backups og breddespillere….og benytter næsten overhovedet ikke nogle spillere (Odri, Hazard og Mariano) fra bænken…
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Vi mangler jo akut en HB.
I stedet ryger han til Bayern
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Fordi Cancelo (og andre) åbenbart er utilfredse med Pep.Kiwes post=157934 skrev: Hvordan det er lykkedes Bayern at overtale City er mig en gåde....Jeg håber ikke RMD har vidst at han var ledig, for så skulle vi da helt sikkert have slået til!
Lån + 70mil i buy-option. Sindssygt god deal. Pedro Porro på vej til Tottenham.
Vi handler altså ikke på højrebacken. Så vi må håbe Tobias er god.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Skulle have været en kæmpe fan darling på Bernabeu, men ender istedet som en spiller på et Union Berlin hold. En skam.
Marcelo, James, Bale...Alle spillere der blev i klubben for laenge, se hvor de er nu. (I James' tilfaelde en spiller der aldrig skulle have vaeret koebt)Dybbøl post=157945 skrev: Vildt at Isco kunne blive i Real i så mange sæsoner. Han kunne ikke spille sig på holdet i Sevilla og nu skifter han angiveligt til Union Berlin.
Skulle have været en kæmpe fan darling på Bernabeu, men ender istedet som en spiller på et Union Berlin hold. En skam.
Donde está la biblioteca?
Jeg ved godt han ikke har været super god i indeværende sæson, jeg ved godt han er lidt af en type, men vi så alle hvad han er i stand til i løbet af sidste sæson.
Måske har jeg også bare en forestilling om at franskmænd, portugisere og lignende hurtigere kan integreres på vores hold, men det ligner en no brainer for mig:
- En vindertype
- Kan dække begge backs lige godt
- Erfaring fra allerhøjeste hylde gennem længe
- Kulturelt match
- Lån 6 mdr (køb herefter eller lad være)
Hvis man efter 6 måneder så købte Cancelo, så ville vi stadig være dækket rigtig godt ind på begge backs, skulle Fran Garcia komme og Mendy smutte.
Som jeg skriver opslaget sukker jeg.. En kortsigtet handel har ikke været mere oplagt for os i årevis..
Hvad er det jeg overser her?
(beklager hvis han allerede er drøftet for nylig, synes ikke at være faldet over den debat)