Om Vores Rivaler IX
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Mon Haaland gerne vil væk nu :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Giver ingen mening det du skriver. Kan du ikke kalde Barcelona for lidt flere nedværdigende ord, så tror jeg bedre jeg forstår din pointe.Kasillas post=158279 skrev: Tror også at Spaniens næstbedste fodboldklub og Europas femtebedste fodboldklub gennem historie næsten har vundet La Liga, medmindre vi laver et unikt comeback ligesom i 2007 eller 2020, hvor vi indhentede et stort forspring fra Putalona. Men LOL, sikkert et pris de evige to'er har betalt med pantsætning af deres ene lever og fremtidige indtægter de næste par dusin år frem.
Trods alt føler jeg ikke en skuffelse i betragtning af sidste sæsons bedrift, da CL tæller som 2-4 La Liga'er eller deromkring. Kan vi ekspedere Cataloniens bedste fodboldklub ud i Copa del Rey og når vi tilpas langt i Champions League, da vil sæsonen være godkendt med det mindst mulige forventning fra min side.
Jeg vil på ingen måder bytte vores situation ud med puta-klubben i betragtning af stadiumbyggeriet, økonomien og fremtidsudsigter. :-)
Jeg savner Pepe :(
Har de haft 20 kampe med cleansheet?!
Vi hentede den forkerte Chelsea-forsvarer, that's for sure.Hamid8210 post=158290 skrev: Andreas Christensen har godt nok været solid for Barca!
Har de haft 20 kampe med cleansheet?!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Så dårlige som vi er pt, så er det ikke usandsynligt, at vi var banket ud af Flamengo.9eren post=158302 skrev: Så Vidal mener at Flamenco kommer til at smadre os til VM for klubhold men ryger ud i semifinalen. RETRATADO
- 9eren
- Gæst
-
nu er udtalelsen også bare noget for sig og har intet med vores nuværende forfatning at gøre. Det er sagt længe siden og så kan man ikke slå Al Alhy