Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håber virkelig ligaen som helhed får et løft hvis superligaen går igennem.
- 9eren
- Gæst
-
Der skal et super Real Madrid hold til at besejre dem i La Liga. For at få det skal der være en lille revolution i klubben.
Det er simpelthen et for lavt niveau.
Nu har jeg ikke set meget mere end halvanden af deres kampe i år, så jeg kan ikke vurdere om de spiller godt eller ej, men de har ikke fået 16 clean sheets i 21 kampe fordi modstanderens angreb konsekvent er elendige, eller pga. en af de andre dårlige undskyldninger der bliver brugt i denne og andre tråde. Et eller andet rigtigt må de gøre siden de ligger 11 point foran vores mesterhold, nogle gange er det sku sundt at tippe lidt på hatten, selv over for konkurrenterne.
Desuden kan vi alle grine lidt af dem igen når de ryger ud til United senere på ugen.
Jeg tror at barca går videre, desværre. Har svært ved at se, hvordan United skal måle sig med deres kvalitet. Casemiro ligner en Zidane for dem.Kimbo post=158457 skrev: Desuden kan vi alle grine lidt af dem igen når de ryger ud til United senere på ugen.
Men det er et meget interessant match-up.
Casemiro er vel med?Fondo_Sur post=158459 skrev:
Jeg tror at barca går videre, desværre. Har svært ved at se, hvordan United skal måle sig med deres kvalitet. Casemiro ligner en Zidane for dem.Kimbo post=158457 skrev: Desuden kan vi alle grine lidt af dem igen når de ryger ud til United senere på ugen.
Men det er et meget interessant match-up.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024