Om Vores Rivaler IX

3 år 5 måneder siden #12565 af The European Super League
​Vi var for langsomme med Super League. Den skulle have været søsat for 15 år siden da Chelsea blev købt op. Ikke efter ligaen er blevet gjort stinkende rig på olie.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12566 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=158484 skrev:

Zyconith post=158482 skrev: ​https://www.marca.com/futbol/barcelona/2023/02/15/63ecbf16268e3e124b8b45e8.html

Rodebutikken i Katalonien har betalt vicepræsidenten for det spanske forbund næsten 10 mio.kr over en årrække.

At bestikke myndighederne samtidig med at beskylde Real for at gøre netop det = kun i Barcelona. ​

​siden 2003-2018 mener Bartemou. Nøj jeg har haft mange gentoptaget beskeder fra Barcelona fans der ikke fatter det

3 år 5 måneder siden #12567 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=158487 skrev: 9eren post=158487

Ramos4 post=158484 skrev:

Zyconith post=158482 skrev: ​https://www.marca.com/futbol/barcelona/2023/02/15/63ecbf16268e3e124b8b45e8.html

Rodebutikken i Katalonien har betalt vicepræsidenten for det spanske forbund næsten 10 mio.kr over en årrække.

At bestikke myndighederne samtidig med at beskylde Real for at gøre netop det = kun i Barcelona. ​

​siden 2003-2018 mener Bartemou. Nøj jeg har haft mange gentoptaget beskeder fra Barcelona fans der ikke fatter det

​Er der nogen der ved hvor stor en historie det her er i Spanien?
​​​​​​Jeg har læst enkel artikel fra tipsbladet.dk, udover artiklen fra marca der bliver linket til. 

Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved schreiber77.

3 år 5 måneder siden #12568 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Laporta: “Det er ikke tilfældigt, at den her nyhed kommer ud nu, når det går så godt for klubben”

Deres konspirationsteorier har ingen ende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 5 måneder siden #12569 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
De skal tvangsnedrykkes
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12570 af 9eren
Der kommer ikke til at ske en meter

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12571 af 9eren
Skulle dog ske at Barcelona bliver tvangsnedrykket. Så er vi sammen med athletic de eneste hold der altid har været i den bedste række :)

Jeg tvivler stadig på at de får en straf

3 år 5 måneder siden #12572 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
-15 point kan jeg godt leve med.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12573 af 9eren
Det bliver næppe i indeværende sæson...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12574 af 9eren
Tebas udtaler i dag at det ikke er muligt at der ville komme sanktioner fordi sagen er mere end 3 år gammel... Der kan så komme andre former for straf.

3 år 5 måneder siden #12575 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Da jeg hørte nyhederne om at Putalona var involveret i dommer-betalingen, var jeg skeptisk, men da CadenaSer omtalte emnet, blev jeg sikker på, at der var et eller andet.

Det må uden tvivl være endnu et slag mod Puta-klubbens selvforståelse og image, når man tænker på deres fans trang til konspirationsteorier og undskyldninger over hvorfor de er så bagud Real Madrid. Puta-fansene tror, at Franco støttede Real Madrid, selvom det var Atletico Madrid, der var hans favoritklub, og de ignorerer behændigt, at Franco sløjfede deres klubs gæld og banede vejen for byggeriet af Camp Nou, og de ignorerer også behændigt, at Putalona vandt flere spanske hjemlige titler end Real Madrid under Francos regeringstid.

Da så deres gyldne Cruyffs-periode begyndte og Barca vandt deres femte CL, hævdede deres fans at "rigtig" fodbold begyndte fra Cryff-perioden og fremadrettet for at underkende Real Madrids første 6 CL, men problemet er bare at Real Madrid begyndte at tilføjede endnu flere CL titler, der blot udbyggede afstanden fra dem og os endnu mere end før, og hvor den første "moderne" skete i 1998 på Johan Cruijff Arena i Amsterdam. :-)

På det seneste har Putalonas fans undskyldning været, at vi har fået dommerhjælp, men at med VARs indførsel ville vi aldrig mere vinde CL. Alle ved hvordan det endte bagefter: Vi vandt CL, mens de i to sæsoner i træk blev tævet ud i CL allerede i gruppespil på trods af VARs indførsel.  🤣

Og nu er der dukket historien om dommer-betalingen op, og nu påstår de gudhjælpemig at det er Bartomeus skyld og ikke klubbens skyld, som om Putalonas præsidenter ikke bliver valgt på baggrund af deres egne medlemmers valgdeltagelse!

Sikken en stupid falleret klub. 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 5 måneder siden #12576 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Første og eneste gang jeg er United fan!

Pliz Casemiro knæk benet på Gavi

Leveret af Kunena Forum